To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-10
Ruda Śląska: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń dla Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 7984 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 426274 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ruda Śląska, ul. Zabrzańska 24, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3447806, faks 032 3447840.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń dla Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Rudzie Śląskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń budynków Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej sp. z o. o. w Rudzie Śląskiej, w podanych lokalizacjach: - ul. Zabrzańska 24, 41-700 Ruda Śląska, - ul. Osiedlowa 8, 41-710 Ruda Sląska, - ul. ul. Poloczka 9, 41-705 Ruda Śląska, - ul. Osiedlowa 8, 41-710 Ruda Śląska, - ul. Kombajnistów 9, 41-705 Ruda Śląska. Zakres przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń budynków należących do Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Rudzie Śląskiej, przy użyciu środków czystości i narzędzi zapewnionych przez Wykonawcę (Ilość pomieszczeń, ich powierzchnie oraz ilość okien w danych pomieszczeniach znajduje się w załączniku nr 5). W zakres zamówienia wchodzi: 1) czynności wykonywane codziennie: - zamiatanie i mycie podłóg, - zamatanie i mycie ciągów komunikacyjnych (w tym schodów), wraz ze znajdującymi się w ciągach gablotami, poręczami, itp. - oprożnianie koszy na śmieci, - wycieranie z kurzu biurek (bez przesuwania dok.), szaf (na szafach), gablot oszklonych, - mycie i dezynfekcja urządzeń i pomieszczeń WC. 2) Czynności wykonywane raz w tygodniu lub w razie potrzeby: - usuwanie kurzu z parapetów, mebli, kaloryferów, drzwi i innych wystających elementów w pokojach, - usuwanie pajęczyn, - zamiatanie i mycie podłogi hali (ul. Poloczka 9). 3) Czynności wykonywane okresowo (3 razy do roku): - mycie okien (ul. Zabrzańska 24: 104 sztuk okien, w tym 6 sztuk okien rozkręcanych; ul. Poloczka 9: 28 sztuk okien; ul. Osiedlowa 8: 10 sztuk okien; ul. Kombajnistów 9: 18 sztuk okien), - sprzątanie serwerowni (ul. Zabrzańska 24: powierzchnia 25,9 m2), - co 2 tygodnie: mycie wspólnych korytarzy (ul. Zabrzańska 24: powierzchnia 199,7 m2)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BDW B.SEWERYN, D.ŁĄCZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BDW B.SEWERYN, D.ŁĄCZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
- Zakład Ochrony Mienia IMPULS S. C. Janusz Dudek, Bogdan Seweryn, ul. Kapicy 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104743,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70848,00
Oferta z najniższą ceną: 70848,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144500,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych ) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami Integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7
- Zakup i dostawa odzieży i obuwia dla pracowników: Pakiet I Zakup i dostawa odzieży ochronnej dla pracowników medycznych Pakiet II Zakup i dostawa koszulek polo i spodni dla pracowników rehabilitacji Pakiet III Zakup i dostawa obuwia ochronnego
- Ustalenie przebiegu granic działek między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych a gruntami do nich przyległymi, sporządzenie podziału i projektu podziału oraz map do celów prawnych
- Stwierdzanie zgonów, ustalanie ich przyczyny oraz wystawianie kart zgonu osób zmarłych w granicach administracyjnych Miasta Ruda Śl. - zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
- Wycena majątku będącego we władaniu ANR Oddział Terenowy w Olsztynie w latach 2006-2008.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.