eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Renowacja i remont trawników wraz z wykonaniem nasadzeń kompensacyjnych drzew, krzewów i krzewinek oraz ich pielęgnacja i konserwacja w Parku Miejskim w Morągu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-11

Morąg: Renowacja i remont trawników wraz z wykonaniem nasadzeń kompensacyjnych drzew, krzewów i krzewinek oraz ich pielęgnacja i konserwacja w Parku Miejskim w Morągu.
Numer ogłoszenia: 79815 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja i remont trawników wraz z wykonaniem nasadzeń kompensacyjnych drzew, krzewów i krzewinek oraz ich pielęgnacja i konserwacja w Parku Miejskim w Morągu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu: 1) renowacji i remontów trawników, 2) wykonaniu nasadzeń drzew, krzewów i krzewinek oraz ich roczna konserwacja i pielęgnacja w Parku Miejskim w Morągu zlokalizowanym przy ul. 11 Listopada, będącym własnością Gminy Morąg. Ad. 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa renowacji i remontów trawników (zabiegi agrotechniczne oraz wysiew traw zgodnie ze sztuką ogrodniczą) na powierzchni 1,5 ha. Wyszczególnienie robót: 1. Spulchnienie ziemi. 2. Wysianie nawozów mineralnych (min. 3 kg na 100 m2). 3. Dosianie nasion trawy (min. 1kg na 100 m2). 4. Wałowanie. 5. Pierwsze mechaniczne koszenie kosiarką z wygrabieniem trawy. Szczegółowy wykaz powierzchni trawników (lokalizacja i powierzchnie) zawarte są w załączniku nr 3 i nr 8 do niniejszej SIWZ. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany części trawników przeznaczonych do renowacji i remontu (wykazanych w załącznikach nr 3 i 8) na inne w obrębie Parku Miejskiego, za zgodą Zamawiającego. Ad. 2) Przedmiotem zamówienia jest usługa ogrodnicza polegająca na wykonaniu nasadzeń kompensacyjnych drzew, krzewów i krzewinek oraz ich pielęgnacji i konserwacji przez rok od dnia odbioru końcowego zadania tj. wykonanie w szczególności nasadzeń następujących roślin: a) Drzewa liściaste w ilości 11 sztuk: Poz. Poz. NUMER WEDŁUG DOKUMENTACJI NAZWA POLSKA UWAGI (WYSOKOŚĆ, ŚREDNICA ILOŚĆ (Nasadzenia uzupełniające w Parku Miejskim w Morągu) Lub Zamiennik 1 9 BRZOZA BRODAWKOWATA YOUNGII H=1,5 1 2 10 BUK ZWYCZAJNY AUREA PENDULA H=1,8 3 KASZTANOWIEC BIAŁY 3 20 LESZCZYNA POSPOLITA AUREA H=1,5 2 JARZĘBINA ZWISŁA PENDULA 4 22 LESZCZYNA POSPOLITA RED MAJESTIC H=1,5 2 GŁÓG POŚREDNI PAUL SCARLET 5 52 JESION WYNIOSŁY H=1,8 1 6 55 ROBINIA BIAŁA H=1,8 1 7 58 KLON ZWYCZAJNY GLOBOSA H=2,0 1 Razem: 11 sztuk b) Krzewy liściaste w ilości 77 sztuk: Poz. Poz. NUMER WEDŁUG DOKUMENTACJI NAZWA POLSKA UWAGI (WYSOKOŚĆ, ŚREDNICA ILOŚĆ (Nasadzenia uzupełniające w Parku Miejskim w Morągu) lub Zamiennik 11 25 ROKITNIK ZWYCZAJNY LEIKORA H=1,8 1 LESZCZYNA POSPOLITA 12 26 KRZEWUSZKA OLYMPIADE MIN. 3 PĘDY GRUBE 3 KRZEWUSZKA CUDOWNA ALEXANDRA razem 4 szt. 13 27 KRZEWUSZKA CUDOWNA ALEXANDRA MIN. 3 PĘDY GRUBE 1 14 29 BEZ CZARNY BLACK Beauty H=1,3 2 MORWA BIAŁA LUB LESZCZYNA PURPUROWA 15 32 PĘCHERZNICA KALINOLISTNA MINDIA MIN. 3 PĘDY GRUBE 5 PĘCHERZNICA KALINOLISTNA DIABLO razem 6 sztuk 16 46 RÓŻA CZERWONA MIN. 3 PĘDY GRUBE 1 17 47 FORSYCJA MALUCH MIN. 3 PĘDY GRUBE 19 FORSYCJA GOLDZAUBER 18 48 TAWUŁA van HOUTTA MIN. 3 PĘDY GRUBE 14 19 49 TAWUŁA SZARA GREFSHEIM MIN. 3 PĘDY GRUBE 3 TAWUŁA JAPOŃSKA GENPEI razem 22 sztuki 20 50 PORZECZKA KRWISTA ATRORUBENS MIN. 3 PĘDY GRUBE 19 21 62 OGNIK SZKARŁATNY RED COLUMN MIN. 3 PĘDY GRUBE 6 22 69 IRGA DAMMERA EICHHOLZ MIN. 3 PĘDY GRUBE 2 IRGA DAMMERA EICHHOLZ razem 3 sztuki 23 71 BUKSZPAN WIECZNIEZIELONY BLAUER Heinz MIN. 3 PĘDY GRUBE 1 Razem: 77 sztuk c) Drzewa iglaste w ilości 21 sztuk: Poz. Poz. NUMER WEDŁUG DOKUMENTACJI NAZWA POLSKA UWAGI (WYSOKOŚĆ, ŚREDNICA ILOŚĆ (Nasadzenia uzupełniające w Parku Miejskim w Morągu) lub Zamiennik 24 4 CYPRYSIK NUTKAJSKI PENDULA H=1,8 1 THUJA AURESCENS 25 6 MODRZEW EUROPEJSKI REPENS H=1,8 2 26 14 ŚWIERK POSPOLITY PUMILA H=0,4 O=0,4 2 ŚWIERK KŁUJĄCY WYS. MIN. 1 M 27 15 ŻYWOTNIK ZACHODNI GLOBOSA COMPACTA H=0,4 4 ŻYWOTNIK ZACHODNI HOVEYI WYS. MIN. 0,7M 28 17 CHOINA KANADYJSKA NANA H=0,4 2 ŚWIERK GLAUCA ALBERTA GLOBE 29 35 ŻYWOTNIK ZACHODNI SMARAGD H=1,5 9 30 37 JODŁA KOREAŃSKA H=1,5 1 JODŁA KALIFORNIJSKA Razem: 21 sztuk d) Krzewy iglaste w ilości 9 sztuk: Poz. Poz. NUMER WEDŁUG DOKUMENTACJI NAZWA POLSKA UWAGI (WYSOKOŚĆ, ŚREDNICA ILOŚĆ (Nasadzenia uzupełniające w Parku Miejskim w Morągu) lub Zamiennik 31 38 JAŁOWIEC POŚREDNI PFITZERIANA AUREA O=0,4 1 JAŁOWIEC PŁOŻĄCY razem 9 sztuk 32 40 JAŁOWIEC POŚREDNI GOLD COAST O=0,4 5 33 44 JAŁOWIEC WIRGINIJSKI TRIPARTITA O=0,4 3 Razem: 9 sztuk e) Krzewinki - Wrzosy Pozycja Nazwa Ilość Uwagi (wysokość, średnica) Dodatkowe informacje 12 Wrzos pospolity 150 szt. wg normy Razem: 150 szt. f) Krzewy liściaste - bukszpany Pozycja Nazwa Ilość Uwagi (wysokość, średnica) Dodatkowe informacje 13 Bukszpan 150 szt. Pojemniki 3-C, wysokość min. 20 cm Razem: 150 szt. g) Lokalizacja Miejscem nasadzeń jest teren Parku Miejskiego w Morągu zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg. Precyzyjne wyznaczenie miejsc sadzenia nastąpi w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. h) Parametry materiału szkółkarskiego Materiał szkółkarski roślin ozdobnych musi być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Rośliny muszą być w dobrej kondycji zdrowotnej, pozbawione chorób i szkodników, zdrewniałe, zahartowane oraz prawidłowo uformowane, z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów. Zachowane powinny być proporcje pomiędzy pniem, koroną i bryłą korzeniową. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki. Rośliny muszą być dostarczone z bryłą korzeniową. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny, nie przesuszony. Bryła korzeniowa musi być dobrze wykształcona i odpowiednio duża, w zależności od gatunku, odmiany i wielkości rośliny. W przypadku drzew iglastych odstęp pomiędzy okółkami, jak również przyrost z ostatniego roku muszą być proporcjonalne do wielkości całej rośliny. Wady niedopuszczalne u roślin: - silne uszkodzenia mechaniczne roślin, - objawy będące skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki, - ślady żerowania szkodników, - oznaki chorobowe, - martwice i pęknięcia kory, - uszkodzenia pąka szczytowego przewodnika, - dwa przewodniki korony formy piennej, - uszkodzenia lub przesuszenia bryły korzeniowej (luźna bryła). i) Przygotowanie podłoża Mieszanka podłożowa do sadzenia drzew, krzewów i krzewinek musi być odpowiednia dla nasadzanych roślin. j) Sadzenie Drzewa iglaste: - Posadzenie w doły o wymiarach odpowiednich do wielkości sadzonej rośliny, z pełną zaprawą. - Wykonanie misy. - Zabezpieczenie pni osłonkami do wys. min. 0,50m (dotyczy Tuja). Drzewa liściaste: - Posadzenie w doły o wymiarach odpowiednich do wielkości sadzonej rośliny, z pełną zaprawą, z wymieszaniem rodzimego gruntu z mieszanką torfu ogrodniczego w stosunku 1:1. - Wykonanie misy. - Zabezpieczenie drzewa poprzez przywiązanie więzadłami do palika (dotyczy wszystkich drzew liściastych, wysokość palików = min. wysokość drzewa). Krzewy i krzewinki: - Nasadzenia krzewów należy dokonać odpowiednio do wymagań poszczególnych gatunków, zgodnie ze sztuką ogrodniczą. k) Zabiegi pielęgnacyjne w okresie rocznej gwarancji. - odchwaszczanie wg potrzeb; - podlewanie wg potrzeb; - nawożenie wg potrzeb; - stosowanie zabiegów ochronnych przeciwko chorobom grzybowym i szkodnikom w razie potrzeby; - cięcia pielęgnacyjne i formujące; - wymiana roślin uschniętych na żywe tego samego rodzaju i gatunku; - kontrolowanie opalikowania - w razie potrzeby uzupełnienie lub wymiana. l) Inne uwarunkowania: 1). Nasadzenia drzew objęte niniejszym zamówieniem realizowane są jako nasadzenia zastępcze (kompensacyjne). 2). Wykonawca własnym staraniem zorganizuje w razie potrzeby swoje zaplecze magazynowe i socjalne. 3). Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ostrożności podczas wykonywania robót, zachowania warunków bezpieczeństwa i czystości w miejscach prowadzonych robót i w otoczeniu. 4). Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu 48 miesięcy gwarancji oraz 48 miesięcy rękojmi na wykonaną usługę, licząc od dnia odbioru końcowego usług. 5). Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie wykonawca i podwykonawcy. 6). Właścicielem terenu, na którym prowadzone będą prace jest Gmina Morąg, Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg. 7). Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie przepisów o ruchu drogowym. 8). Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco. 9). Do protokołu odbioru końcowego Wykonawca zadania dołączy tabelaryczny wykaz dokonanych nasadzeń oraz poglądową mapę w skali z zaznaczonymi miejscami nasadzeń i odpowiednią legendą. Uwaga: 1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie SIWZ wraz z załącznikami oraz pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. 2. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając załącznik nr 10 jeżeli wykonawca przewiduje taką sytuację..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, przy czym: 1) Zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, polegających na wykonywaniu tych samych czynności określonych w formularzu cenowym (wzór nr 1 - SIWZ). 2) Wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 3) Udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem zrealizowania zadania podstawowego i wystąpienia potrzeby dokonania ww. zamówień uzupełniających oraz dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na załączniku nr 4 do SIWZ wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp. 1 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że posiada doświadczenie tj.: min. 3 lata w prowadzeniu usług związanych z utrzymaniem i/lub konserwacją zieleni miejskiej na powierzchni łącznej min. 1 hektar, z podaniem ich zakresu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługa ta została wykonana oraz załączy dowody dotyczących tych usług, określające, czy zostały wykonane w sposób należyty (w dowodach tych powinny znaleźć się informacje dotyczące powierzchni łącznej utrzymywanej bądź konserwowanej zieleni). a) dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są poświadczenia lub inny dokument potwierdzające należyte wykonanie usługi b) w razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody potwierdzające czy usługi te zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu c) Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w lit a) może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Wykaz usług z podaniem daty ich rozpoczęcia i miejsca wykonywania, należy wykonać wg wzoru Załącznika Nr 9. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. W przypadku, gdy doświadczenie jest oddane do dyspozycji przez inny podmiot do realizacji zamówienia, to wykonawca zobowiązany jest do niniejszego wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnego doświadczenia na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy dołączyć do oferty w oryginale. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego wykazu usług na załączniku nr 9 do SIWZ oraz oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na załączniku nr 4 do SIWZ wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp. 1 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na załączniku nr 4 do SIWZ wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp. 1 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na załączniku nr 4 do SIWZ wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp. 1 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na załączniku nr 4 do SIWZ wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 Lp. 1 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu. (Załącznik nr 7) b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. (Załącznik nr 2) c) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. d) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. e) Wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawstwa - składają tylko wykonawcy zamierzający przedmiot zamówienia realizować przy udziale podwykonawstwa. (Załącznik nr 10). f) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia (ust. 7 pkt. 7.4 SIWZ) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, z zachowaniem terminów ich wystawienia, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia (ust. 7 pkt. 7.4 SIWZ). g) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wyżej wymienione pisemne zobowiązania innych podmiotów należy do oferty załączyć w oryginale. Z treści powyższego oświadczenia (zobowiązania podmiotu trzeciego), musi jasno wynikać: 1) kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, 2) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 3) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 4) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, 5) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór/projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w ust. 5.2 niniejszej specyfikacji. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1. Zmiany kwoty wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT. 2. Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia: a) w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych przyczyno charakterze obiektywnym, mających znaczny wpływ na termin wykonania, b) wstrzymania wykonywania usług przez Zamawiającego, c) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania usługi, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w specyfikacji warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, f) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, g) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usługi. 3. Zmiany podwykonawców robót w przypadku w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; b) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy. Wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Okres wydłużenia terminu zakończenia powinien odpowiadać okresom opóźnień wymienionych powyżej. Zakres rzeczowy objęty niniejszą umową może zostać ograniczony w przypadku zaistnienia konieczności likwidacji istniejących punktów świetlnych lub zostać zwiększony w przypadku zamontowania nowych punktów świetlnych. Niedopuszczalne są zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wraz z umową) oraz określił warunki takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI W MORĄGU 14-300 Morąg ul. 11 Listopada 9 pok. nr 16..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2014 godzina 09:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI W MORĄGU 14-300 Morąg ul. 11 Listopada 9 pok. nr 30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotyczy sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA niniejszego ogłoszenia: 1). Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia - od dnia podpisania umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.