eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Dąbrówka › Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadaniaZadanie nr 1 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce; Zadanie nr 2 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Czarna Dąbrówka: Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce; Zadanie nr 2 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie
Numer ogłoszenia: 7978 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 514656 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny, ul. Bytowska 10, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 59 8112 528, faks 59 8212 528.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce; Zadanie nr 2 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 3.Przedmiot zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce Zadanie nr 2 dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie 3.2 Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 1 Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce Załącznik nr 2 Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół w Nożynie 3.3 Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych będą się odbywały na podstawie zamówienia złożonego Wykonawcy przez przedstawiciela Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce, Nożynie przesłanego faxem lub e-mailem minimum dwa dni kalendarzowe przed dostawą. Pieczywo natomiast będzie dostarczane codziennie. 3.4 W zamówieniu będzie podana ilość oraz rodzaj zamawianych produktów, a zgodność dostawy z zamówieniem i umową będzie potwierdzana każdorazowo przez przedstawiciela Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce, Nożynie na dokumencie typu WZ lub protokołem odbioru. 3.5 Zamówiony towar będzie dostarczany do Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce, Czarna Dąbrówka 17, 77-116 Czarna Dąbrówka oraz do Zespołu Szkół w Nożynie, Nożyno 40, 77-115 Nożyno w godzinach ustalonych z dyrektorem szkoły. Rozładowanie towaru należy do obowiązku wykonawcy (dostawcy) 3.6 Wykonawca dostarczać powinien produkty pierwszej klasy jakości, bez wad, świeże, o aktualnych terminach ważności przydatności do spożycia, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, zgodnie z obowiązującym prawem. 3.7 W przypadku dostawy produktów żywnościowych złej jakości lub produktów żywnościowych przeterminowanych lub w przypadku stwierdzenia wad dostarczonych produktów spożywczych, Zamawiający może według swojego wyboru odmówić odbioru wszystkich dostarczonych produktów albo odebrać tylko produkty wolne od wad i nadające się do spożycia. 3.8 Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności żywność o niewłaściwej jakości zdrowotnej, handlowej, jakąkolwiek niezgodność produktu z opisem zawartym w załączniku kalkulacja cenowa, nieaktualny termin przydatności do spożycia. 3.9 W przypadku odmowy dokonania odbioru całości lub części dostarczonych produktów żywnościowych z powodu ich wad, przedstawiciel Zamawiającego przekaże Wykonawcy podpisane przez siebie oświadczenie ze wskazaniem zastrzeżeń co do wadliwych produktów żywnościowych. 3.12. Wszelkie koszty związane z wymianą towaru ponosi Wykonawca. 3.13 Zamawiający wymaga od dostawcy wymiany wadliwych produktów w terminie do dwóch dni roboczych. 3.14 Dostawy muszą być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, a osoby które zajmować się będą dostawą towaru posiadać będą aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych. 3.15 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia 3.16 W załącznikach nr 1 i 2 została podana szacunkowa ilość produktów żywnościowych. 3.17 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanej ilości produktu, przy założeniu iż wielkość niewykorzystania nie może przekroczyć 20% ilości określonej dla danego produktu. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 3.18 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia dostaw według potrzeb Zamawiającego do 20% ilości określonej dla danego produktu, zgodnie z pkt 3.1.3) niniejszej SIWZ. Z tego tytułu wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie zgodnie z jego ofertą cenową. 3.19 Ceny jednostkowe za dany produkt żywnościowy obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy. 3.20 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1,2 (np. Przyprawa typu Warzywko, Ser żółty typu Gouda i inne) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00 - Jaja 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 15.41.11.00 - Olej roślinny 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30 - Wędliny 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.24.17.00 - Paluszki rybne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka. Zadanie nr 1 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. MAROKO Beata Ropela, ul. Kartuska 23 A, 83-340 Sierakowice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65599,85

  • Oferta z najniższą ceną: 65559,85 / Oferta z najwyższą ceną: 68064,31

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 2 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Artykuły Spozywcze AGAWA, ul. Gdańska 36, 83-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30731,35

  • Oferta z najniższą ceną: 30731,35 / Oferta z najwyższą ceną: 30731,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.