To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Konstantynów Łódzki: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Konstantynowie Łódzkim - Faza 2
Numer ogłoszenia: 79768 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 10977 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Zgierska, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, fax 042 2111168.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Konstantynowie Łódzkim - Faza 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące termomodernizację: A)Szkoły Podstawowej nr 5 ul. Sadowa 5/7, B) Szkoły Podstawowej nr 2 ul. Lutomierska 4, C) Szkoły Podstawowej nr 1 ul. Łódzka 117, D) Przedszkola nr 2 ul. Sadowa 8 z możliwością składania ofert częściowych. Części zamówienia określone są w punkcie 3 SIWZ. Do zadań wykonawcy będzie należeć również : 1) zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem obiektów 2) wykonanie przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, 3) dokumenty wymienione w pkt 2 wraz z ich kopiami powinny być przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przez zabudowaniem. 4) prowadzenie dokumentacji: obmiary, rozliczenia, miesięczne sprawozdania z zaawansowania robót, dokumentacja powykonawcza powinna być zgodna z wytycznymi inspektora nadzoru według wymagań dla projektów realizowanych w ramach funduszy EOG. 5) zgłaszanie inspektorowi nadzoru do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 6) zgłoszenie obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru, a także niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i usterek, 7) doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 8) pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót, 9) uzgodnienie i potwierdzenie dokumentami ilości i właściwej utylizacji zdemontowanych materiałów. 10) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - jeśli jest wymagane przez przepisy prawa 11) Ubezpieczenie: a) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru. b) Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.30.00 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.30.00 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 950000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Zamówienia jest częścią projektu - Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Konstantynowie Łódzkim, współfinansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Docieplenie ścian i dachu Szkoły Podstawowej nr 2 w Konstantynowie Łódzkim.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZBIGMAR Sp. z o.o., 95-200 Pabianice ul. Śliwkowa 10, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 328987.95
- Oferta z najniższą ceną: 316222.24 / oferta z najwyższą ceną: 448567.91
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Modernizacja instalacji c.o. Szkoły Podstawowej nr 5.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU PETER-AN Piotr Szczucki, 95-050 Konstantynów Łódzki ul. Jana Pawła II nr 35, 95-050 Konstantynów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 112229.47
- Oferta z najniższą ceną: 112229.47 / oferta z najwyższą ceną: 201147.71
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Modernizacja instalacji c.o. Szkoły Podstawoej nr 2.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU PETER-AN Piotr Szczucki, 95-050 Konstantynów Łódzki ul.Jana Pawła II nr 35, 95-050 Konstantynów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 58619.05
- Oferta z najniższą ceną: 58619.05 / oferta z najwyższą ceną: 105696.29
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Modernizacja instalacji c.o. Szkoły Podstawowej nr 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU PETER-AN Piotr Szczucki, 95-050 Konstantynów Łódzki ul.Jana Pawła II nr 35, 95-050 Konstantynów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 61845.35
- Oferta z najniższą ceną: 61845.35 / oferta z najwyższą ceną: 144796.50
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Modernizacja instalacji c.o. Przedszkola nr 2.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU PETER-AN Piotr Szczucki, 95-050 Konstantynów Łódzki ul.Jana Pawła II nr 35, 95-050 Konstantynów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10856.12
- Oferta z najniższą ceną: 10856.12 / oferta z najwyższą ceną: 17409.20
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.