eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont pomieszczeń w budynku nr 45 na terenie kompleksu wojskowego Kłaj.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-08

Ogłoszenie nr 79759 - 2017 z dnia 2017-05-08 r.

Kraków: Remont pomieszczeń w budynku nr 45 na terenie kompleksu wojskowego Kłaj.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33027-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41880-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 12150664500000, ul. Rząska, ul. Krakowska  2, 30-901   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. +48 261135116, +48 261133017, faks +48 261135059, +48 261135165, e-mail 35wog.szpk@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): http://35wog.wp.mil.pl/pl/index.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń w budynku nr 45 na terenie kompleksu wojskowego Kłaj.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Sygn. 10/INFR/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku nr 45 na terenie kompleksu Kłaj. PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU Nr 45: o przeznaczenie budynku: wielofunkcyjny o rok budowy: 1953 o rok naprawy: 1974 o kubatura: 3107 m3 o powierzchnia użytkowa: 378 m2 o budynek parterowy ZAKRES ROBÓT: Zakres robót branży budowlanej: o roboty rozbiórkowe i demontażowe, o skucie tynków wewnętrznych, o rozbiórkę okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, o wywóz gruzu i materiałów z demontażu, o wykonanie ścian działowych, o wykonanie robót tynkarskich, o wykonanie ścian i zabudów gipsowo-kartonowych, o wykonanie okładzin ściennych, o wykonanie gładzi gipsowych, o gruntowanie podłoża pod malowanie, o malowanie emulsyjne ścian i sufitów, o wykonanie nadproży i przesklepień, o wykonanie podłoży pod posadzki, o wykonanie posadzek z płytek gresowych, paneli i wykładzin, o wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, o montaż ścianek systemowych, łazienkowych. . Zakres robót branży sanitarnej: o demontaż instalacji wod-kan, o demontaż i ponowny montaż odnowionej instalacji c.o., o montaż instalacji wod-kan, o montaż instalacji wentylacyjnej, o remont przyłącza kanalizacyjnego, o biały montaż. Zakres robót branży elektrycznej: o demontaż instalacji elektrycznych i osprzętu, o demontaż opraw oświetleniowych, o wykonanie instalacji elektrycznej, o montaż nowych opraw oświetleniowych i osprzętu, o wykonanie pomiarów powykonawczych. 3.2 Szczegółowy zakres robót został zawarty w "Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót" - stanowiącej zał. nr 10 do SIWZ, "Przedmiarze robót" - stanowiącym zał. nr 9 do SIWZ oraz "Elementach projektu" - stanowiących zał. nr 12 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT578647.32
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Andrzej Rerak Usługi Remontowo-Budowlane,  ,  ul. Stawowa 33,  32-043,  Cianowice, gm. Skała,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 699138.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 699138.70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 986784.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.