To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-08
Ogłoszenie nr 79743 - 2017 z dnia 2017-05-08 r.
Skarżysko-Kamienna: "Utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżyska -
Kamiennej w roku 2017"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 54725
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarżysko-Kamienna, krajowy numer identyfikacyjny
29100987000000, ul.
Sikorskiego
18,
26-110
Skarżysko-Kamienna, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
041 2520100, faks
041 2520200, e-mail
e.zawidczak@um.skarzysko.pl,
a.szumielewicz@um.skarzysko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w roku 2017"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.11.2017.EZ
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta SkarżyskaKamiennej w 2017 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadań tj.: 1. Zadanie Nr 1: "Ukwiecanie terenu miasta" 2. Zadanie Nr 2: "Utrzymanie zieleni w pasach dróg gminnych" - Strefa I. Koszenie poboczy i rowów. 3. Zadanie Nr 3: "Utrzymanie zieleni w pasach dróg gminnych - Strefa II" 4. Zadanie Nr 4 : "Utrzymanie zieleni w pasach dróg gminnych - Strefa III " 5. Zadanie Nr 5: "Utrzymanie zieleni w pasach dróg gminnych .Podcinka koron i wycinka drzew" o Część 1. Zadanie 1. Ukwiecanie rabat ziemnych, gazonów, kwietynek i donic kwitowych rozmieszczonych na terenie całego miasta poprzez nasadzenie kwiatów jednorocznych i ich utrzymanie przez cały okres obowiązywania zamówienia poprzez nawożenie, podlewanie, usuwanie chwastów i wykonywanie wszystkich koniecznych zabiegów mających na celu dobrą kondycję roślin i ich funkcję ozdobną. o Część 2. Zadanie 2. Strefa I. Utrzymanie zieleni pasa drogowego dróg gminnych Koszenie poboczy i rowów. Dwukrotne mechaniczne wykonanie koszenia traw i chwastów w obrębie pasa drogowego dróg gminnych wraz z ręcznym obkaszaniem elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (znaków, poręczy i innych urządzeń) oraz drzew znajdujących się po obu stronach drogi. o Część 3. Zadanie 3. Strefa II. Utrzymanie zieleni pasa drogowego dróg gminnych poprzez koszenie trawników z uprzątnięciem sianokosu, renowacją i nawożeniem trawników, ewentualne podlewanie trawników, cięcie żywopłotów, grabienie liści i bieżące utrzymanie terenu objętego zadaniem prze cały okres zamówienia. o Część 4. Zadanie 4. Strefa III. Utrzymanie zieleni pasa drogowego dróg gminnych poprzez koszenie trawników z uprzątnięciem sianokosu, renowacją i nawożeniem trawników, ewentualne podlewanie trawników, cięcie żywopłotów, grabienie liści i bieżące utrzymanie terenu objętego zadaniem prze cały okres zamówienia. o Część 5. Zadanie 5. Utrzymanie zieleni pasa drogowego dróg gminnych Podcinka koron i wycinka drzew rosnących w pasie drogowym poprzez usunięcie z terenu (wycięcie) drzew zgodnie z decyzją Starosty Skarżyskiego, podcięcie koron drzew zasłaniających znaki drogowe i inne elementy bezpieczeństwa ruchu znajdujące się w pasie drogowym oraz wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w koronie drzew.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
77300000-3
Dodatkowe kody CPV:
77310000-6,
77342000-9,
77211500-7,
77211400-6,
77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie Nr 1: "Ukwiecanie terenu miasta" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT67612.29 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 72900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie Nr 2: "Utrzymanie zieleni w pasach dróg gminnych" - Strefa I. Koszenie poboczy i rowów. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27712.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29787.91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie Nr 3: "Utrzymanie zieleni w pasach dróg gminnych - Strefa II" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT63370.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 62379.91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie Nr 4 : "Utrzymanie zieleni w pasach dróg gminnych - Strefa III " |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT58925.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 64220.95 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zadanie Nr 5: "Utrzymanie zieleni w pasach dróg gminnych .Podcinka koron i wycinka drzew" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27750.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29900.88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.