eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-20

Kraków: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości
Numer ogłoszenia: 7973 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości zlokalizowanych w miejscowościach: Bielsko-Biała, Katowice, Chorzów, Kraków, Kłaj, Bolesław, Jaszczurowa, Krzęcin, Zakopane, Limanowa, Zabierzów Bocheński, Tarnów, Brzesko, Gliwice, Ratajów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późniejszymi zmianami)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli po zawarciu umowy, zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; w takiej sytuacji Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy; za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli terminy pozyskania wypisu lub wyrysu z rejestru gruntów, mapy, odpisu z księgi wieczystej lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, będą dłuższe niż wynika to z terminu realizacji umowy, a Wykonawca udowodni, że opóźnienie w uzyskaniu ww. dokumentów było od niego niezależne. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli z powodu braku dostępu do wycenianej nieruchomości, Wykonawca nie ma możliwości dokonania wizji lokalnej, i powiadomi o tym Zamawiającego pisemnie, faxem lub emailem nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od wystąpienia powyższych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: 31-155 Kraków ul. Montelupich 3 lub pobrać ze strony www.wam.net.pl Numer postępowania OKDO-DZP.7720.3.2015.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2015 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 31-155 Kraków ul. Montelupich 3, pokój nr 15 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bielsko-Biała ul. Bardowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 2 operatów szacunkowych, każdy w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności samodzielnych lokali oznaczonych numerami U002 i U003 o innym przeznaczeniu niż mieszkalne (lokale użytkowe) o powierzchni użytkowej 116,70 m2 oraz 27,57 m2, wraz z udziałami w nieruchomości wspólnej wynoszącymi odpowiednio 558/10000 oraz 132/10000, położonych w budynku zlokalizowanym na działce nr 335/18 obr. Żywieckie Przedmieście w Bielsko-Białej przy ul. Bardowskiego 12. Numer księgi wieczystej nieruchomości gruntowej - BB1B/00079146/6. Dodatkowo w formie załączników dla każdego lokalu zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanych operatów szacunkowych wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Katowice ul. Modrzewiowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa odrębnej własności samodzielnego lokalu nr 3 o innym przeznaczeniu niż mieszkalny (lokal użytkowy) o powierzchni użytkowej 53,66 m2 wraz z udziałem wynoszącym 221/10000 w nieruchomości wspólnej stanowiącej działki o nr 63/11 i 75/40 obr. 0002, Dz. Bogucice-Zawodzie w Katowicach, położonego przy ul. Modrzewiowej 32. Numer księgi wieczystej nieruchomości gruntowej - KA1K/00048790/4. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Chorzów ul. Gwarecka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej niezabudowanej oznaczonej w operacie ewidencji gruntów nr działki 1/6 o powierzchni 0,0630 ha, obręb nr 0004, zlokalizowanej przy ul. Gwareckiej w Chorzowie, powiat m. Chorzów, województwo śląskie, dla której prowadzona jest przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Chorzowie księga wieczysta KW nr KA1C/00018580/2. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualności opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kraków ul. Ceglarska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej, tj. działki ewidencyjnej nr 156/5 o powierzchni 0,1218 ha, położonej w Krakowie - Podgórzu, Obr. 9, przy ul. Ceglarskiej (KW nr KR1P/00086239/5) - z uwzględnieniem obciążenia nieruchomości służebnością gruntową, polegającą na prawie zgodnego z przeznaczeniem korzystania przez właścicieli innych nieruchomości: - z istniejących urządzonych miejsc dla samochodów - z wiat śmietnikowych usytuowanych na działce. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, do każdego sporządzanego operatu; dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości. dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość. sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową zabudowaną. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kłaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 2 operatów szacunkowych, każdy w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności części nieruchomości gruntowej: składającej się z działek ewidencyjnych nr 1995/8 oraz 1995/9 o łącznej powierzchni 0,6600 ha, położonej w miejscowości Kłaj, gmina Kłaj, powiat wielicki, objętej KW nr KR2I/00028877/5. Działki zabudowane budynkiem hydroforni oraz powojskowym ziemnym zbiornikiem przeciwpożarowym. składającej się z działki ewidencyjnej nr 1994/13 o powierzchni 0,1403 ha, położonej w miejscowości Kłaj, gmina Kłaj, powiat wielicki, objętej KW nr KR2I/00028877/5. Działka zabudowana budynkiem pawilonu handlowo-usługowego. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, do każdego sporządzanego operatu; dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości. dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość. sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla przedmiotu wyceny min 20 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową zabudowaną. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bolesław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności niezabudowanej nieruchomości gruntowej, położonej w Bolesławiu (gm. Bolesław, powiat olkuski), obejmującej działkę ewidencyjną nr 1618/137 o pow. 2,0157 ha (kw nr KR1O/00046154/2). Zamówienie obejmuje również oszacowanie wysokości miesięcznego czynszu dzierżawy wyżej opisanej nieruchomości. Dodatkowo zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej, dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, dostarczenie zamawiającemu dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny na płycie CD. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Jaszczurowa, Krzęcin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 2 operatów szacunkowych - każdy w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowych, położonych w: Jaszczurowej (gm. Mucharz, powiat wadowicki), obejmującej działki ewidencyjne nr 259/14 o pow. 2,1715 ha (zabudowana) i nr 1640 o pow. 0,0332 ha (kw nr KR1W/00089935/0); Krzęcinie (gm. Skawina, powiat krakowski), obejmującej niezabudowaną działkę ewidencyjną nr 295 o pow. 0,2700 ha (kw nr KR3I/00018792/9). Zamówienie obejmuje również oszacowanie wysokości miesięcznego czynszu dzierżawy wyżej opisanych nieruchomości. Dodatkowo zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej, dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, dostarczenie zamawiającemu dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny na płycie CD. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakopane, Limanowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 2 operatów szacunkowych - każdy w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności zabudowanych nieruchomości gruntowych, położonych w: Zakopanem przy ul. Zamoyskiego 27 (powiat tatrzański), obejmującą działkę ewidencyjną nr 295 o pow. 0,2700 ha (kw nr NS1Z/00010366/4); Limanowej przy ul. Grunwaldzkiej, obejmującą działki ewidencyjne nr 383 o pow. 0,1943 ha i nr 384/1 o pow. 0,1104 ha (kw nr NS1L/00009939/1). Zamówienie obejmuje również oszacowanie wysokości miesięcznego czynszu dzierżawy wyżej opisanych nieruchomości oraz określenie wartości każdego z budynków. Dodatkowo zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej, dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, dostarczenie zamawiającemu dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny na płycie CD. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zabierzów Bocheński, Tarnów, Brzesko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 4 operatów szacunkowych - każdy w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowych, położonych w: Zabierzowie Bocheńskim (gm. Niepołomice, powiat wielicki), obejmującą niezabudowaną działkę ewidencyjną nr 950 o pow. 0,2000 ha (obr. 9, kw nr KR2I/00019682/5); Tarnowie przy ul. Klikowskiej 107, obejmującą zabudowaną działkę ewidencyjną nr 145 o pow. 0,0469 ha (obr. 9, kw nr TR1T/00091742/3); oraz nieruchomości lokalowych położonych w: Brzesku przy ul. Mickiewicza 15, stanowiącą lokal niemieszkalny nr 1 o pow. 878,65 m2 (kw nr TR1B/00087163/2), Tarnowie przy ul. Kochanowskiego 30, stanowiącą lokal niemieszkalny nr 3 o pow. 1077,90 m2 (kw nr TR1T/00099833/4). Zamówienie obejmuje również oszacowanie wysokości miesięcznego czynszu dzierżawy wyżej opisanych nieruchomości gruntowych i oszacowanie wysokości miesięcznego czynszu najmu wyżej opisanych nieruchomości lokalowych. Dla nieruchomości położonej w Tarnowie przy ul. Klikowskiej 107 zamówienie obejmuje ponadto określenie wartości budynku. Dla nieruchomości lokalowych zamówienie obejmuje ponadto określenie wartości udziału we współwłasności nieruchomości gruntowej. Dodatkowo zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej, dostarczenie zamawiającemu wypisu z rejestru gruntów przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, dostarczenie zamawiającemu dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny na płycie CD. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Gliwice ul. Sobieskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 4 operatów szacunkowych, każdy w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa odrębnej własności 4 samodzielnych lokali o innym przeznaczeniu niż mieszkalne (garaży), znajdujących się w budynkach o numerach ewidencyjnych: 2191 - lokal nr 1, 2151 - lokal nr 6, 2146 - lokal nr 7, 2134 - lokal nr 9, położonych w Gliwicach przy ulicy Sobieskiego 17 wraz z udziałami w nieruchomości wspólnej, stanowiącej zabudowaną działkę nr 1255 o powierzchni 0,0442 ha, (woj. śląskie), objętej księgą wieczystą nr GL1G/00062072/4. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu 4 wypisów z ewidencji gruntów i budynków, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu 4 wyrysów z mapy ewidencyjnej, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, a w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość, sporządzenie dokumentacji fotograficznej przedmiotu wyceny min. po 3 zdjęcia w operacie szacunkowym wycenianych nieruchomości oraz na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomości. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ratajów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej zabudowanej urządzeniami infrastruktury sanitarnej, w skład której wchodzą działka ewidencyjna nr 314/8 o pow. 0,0965 ha, położona w miejscowości Ratajów, gmina Słomniki, na której znajduje się biologiczna oczyszczalnia ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, oraz działka ewidencyjna nr 19 o pow. 0,4750 ha, położona w miejscowości Polanowice, gmina Słomniki, na której usytuowane są doły chłonne. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr KR1S/00022217/1. Dodatkowo w formie załączników zamówienie obejmuje: dostarczenie zamawiającemu wypisu z ewidencji gruntów, przeznaczonych do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, do każdego sporządzanego operatu; dostarczenie zamawiającemu zwykłego odpisu z księgi wieczystej nieruchomości, dostarczenie zamawiającemu kopii mapy zasadniczej i kopii mapy ewidencyjnej nieruchomości. dostarczenie zamawiającemu zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zaś w przypadku braku planu - zaświadczenia o ustaleniach studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego nieruchomość. sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla przedmiotu wyceny min 10 zdjęć na płycie CD wraz z kilkuminutowym filmem obrazującym nieruchomość gruntową zabudowaną. W zakresie zlecenia w ramach wynagrodzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia na wniosek Zleceniodawcy, w terminie 14 dni od doręczenia wniosku, aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji opracowanego operatu szacunkowego wyceny. Zleceniodawca będzie uprawniony do złożenia wniosku o aktualizację operatu w ciągu 2 lat od daty wykonania wyceny będącej przedmiotem zlecenia. Cel wyceny - sprzedaż nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.