eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › AM/AZ/ZC-26/12 Wykonanie, dostawa i montaż mebli stylowych do Biura Obsługi Rektora i Prorektorów



Ogłoszenie z dnia 2012-04-06

Wrocław: AM/AZ/ZC-26/12 Wykonanie, dostawa i montaż mebli stylowych do Biura Obsługi Rektora i Prorektorów
Numer ogłoszenia: 79699 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AM/AZ/ZC-26/12 Wykonanie, dostawa i montaż mebli stylowych do Biura Obsługi Rektora i Prorektorów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Meble stylowe. Blaty i wieńce z płyty oklejonej HPL-em. Fronty rama z drewna dębowego płycina klejonka dębowa. Boki i wnętrze z płyty laminowanej. W skład zestawu meblowego mają wchodzić następujące meble: 1. Biurko 1600x620x760 mm, kontener szufladowy z prawej stron - 1 szt. (rys. AD 1) 2. Biurko 1600x620x760 mm, kontener z lewej strony - 1 szt. (rys. AD 2) 3. Biurko 1000x620x760 mm, kontener szufladowy z prawej strony - 1 szt. (rys. AD 3) 4. Biurko 1990x620x760 mm - 1 szt. (rys. AD 4) 5. Nadstawka rogowa na biurko 420x420x1994 mm - 1 szt. (rys. AD 5) 6. Szafa witryna przybiurkowa 1000x420x200 mm - 1 szt. (rys. AD 6) 7. Szafa front pełny 800x420x2000 mm - 1 szt. (rys. AD 7 i AD 20) 8. Szafa front witryna 800x420x2000 mm - 1 szt. (rys. AD 8 i AD 20) 9. Szafa front pełny 800x420x2000 mm - 1 szt. (rys. AD 9) 10. Szafa front witryna 800x420x2000 mm - 1 szt. (rys. AD 10) 11. Szafa niska 1250x420x760 mm - 1 szt. (rys. AD 11) 12. Szafka niska pod drukarkę 800x630x500 mm - 1 szt. (rys. AD 12) 13. Szafa niska na drukarki 1250x420x500 mm - 1 szt. (rys. AD 13) 14. Regał narożny niski 1100(420)x700(420)x760 mm - 1 szt. (rys. AD 14) 15. Szafka pod oknem 1600x800x420 mm - 1 szt. (rys. AD 15) 16. Nadstawka na szafkę pod oknem 620x420x500 mm - 1 szt. (rys. AD 16) 17. Szafka pod oknem 1400x800x420 - 1 szt. (rys. AD 17) 18. Stolik okrągły 700x700x760 mm - 1 szt. (rys. AD 18) 19. Stolik prostokątny 450x600x600 mm - 1 szt. (rys. AD 19) 20. Sofa 1850x960x1000 mm, 3-osobowa, rozkładana, skóra beżowa - 1 szt. 21. Fotel gabinetowy, obrotowy, skóra beżowa, oparcie fotela wraz z siedziskiem stanowi jeden element, regulacja wysokości siedziska oraz kąta nachylenia kubełka - 1 szt. 22. Fotel, metalik, oparcie niskie, zawiasowy mechanizm regulacyjny, skórzane obicie - 3 szt. 23. Fotel, metalik, oparcie wysokie, zawiasowy mechanizm regulacyjny, skórzane obicie - 1 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pokker Office Tadeusz Kubic Spółka Jawna, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 14-15, 50-370 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57741,75

  • Oferta z najniższą ceną: 57741,75 / Oferta z najwyższą ceną: 65925,54

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zapytania o cenę ponieważ przedmiotem zamówienia były dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.