eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Czyszczenie i remont urządzeń odwadniających ulice na terenie Otwocka w 2011 roku..

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-10

Otwock: Czyszczenie i remont urządzeń odwadniających ulice na terenie Otwocka w 2011 roku..
Numer ogłoszenia: 79675 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock , ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie i remont urządzeń odwadniających ulice na terenie Otwocka w 2011 roku...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie Otwocka w miejscach wskazanych przez Zamawiającego następujących prac: a) czyszczenie urządzeń odwadniających ulice, w tym: - około 620 szt. studni ściekowych, - około 500 szt. studni chłonnych, - około 650 szt. przykanalików, - około 4900 m drenażu rozsączajacego (rury perforowane śr. 160, 200 mm), - około 230 Rg - roboczogodziny Podana ilość jest wielkością orientacyjną i Zamawiający nie gwarantuje zlecenia robót w podanej ilości. Ilość robót wyniknie w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb. Obmiar robót zostanie sporządzony przez Wykonawcę, a jego zgodność sprawdzona przez Inspektora w ramach procedury odbioru robót. b) remonty urządzeń odwadniających ulice, w tym remonty awaryjne oraz wymiany złoża filtracyjnego we wskazanych studniach chłonnych. 2. Około 50 % studni ściekowych ma zaklinowaną śrubą kratkę, celem utrudnienia kradzieży. Po oczyszczeniu i sprawdzeniu studni kratkę należy ponownie zaklinować. 3. Wywozu i zrzutu nieczystości z czyszczonych urządzeń należy dokonać do przedsiębiorstwa specjalistycznego zajmującego się oczyszczaniem ścieków - przedstawienie odpowiednich dokumentów będzie warunkiem zapłaty za fakturę wystawioną przez Wykonawcę. 4. Za wykonane prace o których mowa w pkt 1. a) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wynikające z ilości oczyszczonych elementów systemu (studni ściekowych, studni chłonnych, przykanalików, drenażu) i zaproponowanych w ofercie cen jednostkowych. 5. Rozliczenie wykonanych prac remontowych, o których mowa w pkt 1. b) następować będzie w oparciu o: Katalog Scalonych Nakładów Rzeczowych (KSNR), Katalog Normatywnych Nakładów Rzeczowych (KNNR) lub Katalog Nakładów Rzeczowych (KNR) z uwzględnieniem jedynie tych pozycji, których prace bezpośrednio dotyczą, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w katalogach, na podstawie rzeczywistych nakładów poniesionych przez Wykonawcę. 6. Przy rozliczeniu, o którym mowa w pkt 5. przyjmuje się: 6.1 zaoferowaną przez Wykonawcę w ofercie przetargowej: a) cenę netto za 1 roboczogodzinę (Rg) zawierającą narzuty: koszty pośrednie (Kp) i Zysk (Z), 6.2 oraz: a) ceny materiałów wg przedłożonych faktur jednak nie wyższe niż średnie ceny opublikowane w aktualnym w dniu kosztorysowania wydaniu Sekocenbud - - Informacja o cenach materiałów budowlanych, wydane przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno-Organizacyjnych Budownictwa Promocja sp. z o.o., b) koszty zakupu materiałów (Kz) nie wyższe niż średni wskaźnik narzutów kosztów zakupu dla robót inżynieryjnych, opublikowany w aktualnym w dniu kosztorysowania wydaniu Sekocenbud - Informacja o cenach materiałów budowlanych, wydane przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno-Organizacyjnych Budownictwa Promocja sp. z o.o., c) ceny pracy sprzętu nie wyższe niż średnie ceny opublikowane w aktualnych w dniu kosztorysowania wydaniu Sekocenbud - Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego, wydane przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno-Organizacyjnych Budownictwa Promocja sp. z o.o., d) koszty pośrednie dla sprzętu (Kp) oraz zysk dla sprzętu (Z) nie wyższe niż średni wskaźnik narzutów kosztów pośrednich oraz średni wskaźnik narzutów zysku dla robót inżynieryjnych, opublikowane w aktualnym w dniu kosztorysowania wydaniu Sekocenbud - Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego, wydane przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno- -Organizacyjnych Budownictwa Promocja sp. z o.o., 6.3 podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy stosować materiały spełniające odpowiednie obowiązujące w Polsce normy i przepisy. Do czyszczenia urządzeń odwadniających ulice wymagane jest użycie samochodu wielofunkcyjnego przeznaczonego do mycia i udrażniania wodą pod wysokim ciśnieniem kanałów i studni z możliwością jednoczesnego odsysania nieczystości do zbiornika osadu, usuwania zanieczyszczeń i osadów z wpustów ulicznych. 8. Wykonawca udzieli rocznej gwarancji na wykonane prace remontowe od dnia zatwierdzenia i podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego. 9. Termin wykonywania poszczególnych prac będących przedmiotem zamówienia: a) prace, o których mowa w pkt 1. a) należy rozpocząć w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy i zakończyć je w terminie 50 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na roboty, przedłużenie ww. terminu możliwe będzie jedynie w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac, b) do wykonywania pozostałych prac należy przystąpić w terminie 3 dni, a w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 6 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającego i wykonać je w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w zależności od zakresu rzeczowego zlecanych prac, c) w przypadku wystąpienia awarii należy natychmiast oznakować i zabezpieczyć miejsce awarii do czasu remontu, jednak nie później niż w ciągu 2 godzin od daty powzięcia wiadomości o awarii. 10. W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji na terenie prowadzenia przyszłych prac..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 u.p.z.p. stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych 90.64.20.00 - Usługi opróżniania kanałów ściekowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch prac polegających na czyszczeniu, remoncie, przebudowie urządzeń odwadniających ulice lub sieci kanalizacji ściekowej, o wartości co najmniej 50.000,00 zł każda (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada samochód wielofunkcyjny przeznaczony do mycia i udrażniania wodą pod wysokim ciśnieniem kanałów i studni z możliwością jednoczesnego odsysania nieczystości do zbiornika osadu, usuwania zanieczyszczeń i osadów z wpustów ulicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: osoba (y), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku kierownika robót posiada stosowne uprawnienia budowlane w zakresie sieci kanalizacyjnych (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się przedłużenie terminów zakończenia prac, o których mowa w § 3 ust. 2 pkt 1) (2. Wykonawca zobowiązuje się do:1) rozpoczęcia czyszczenia, o którym mowa w § 1 pkt 1), w ciągu 7 dni od podpisania umowy i przedstawienia przez Zamawiającego zakresu zleconych prac oraz zakończenia ich w terminie 50 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na robotę,) w przypadku występowania warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie prac będących przedmiotem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego budynek B pok. 9 w godzinach 9.00-15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5 budynek B, pokój nr 1 (Biuro Obsługi Mieszkańców).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.