eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Prowadzenie punktu obsługi kasowej Powiatu Olsztyńskiego w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Plac Bema 5.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-09

Olsztyn: Prowadzenie punktu obsługi kasowej Powiatu Olsztyńskiego w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Plac Bema 5.
Numer ogłoszenia: 79670 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24126 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210500, faks 089 5210501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie punktu obsługi kasowej Powiatu Olsztyńskiego w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Plac Bema 5..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie punktu obsługi kasowej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie przy Placu Bema 5 w okresie od 01.05.2015 r. do 31.03.2017 r. 2. W zakres obsługi kasowej wchodzi przyjmowanie wpłat gotówkowych od interesantów oraz pracowników Powiatu Olsztyńskiego dokonywanych na wskazane rachunki Zamawiającego. 3. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od wpłacających za przyjmowane wpłaty. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do przewiezienia gotówki do banku, który prowadzi obsługę bankową Powiatu Olsztyńskiego. Przewiezienie gotówki odbywać się będzie na koszt Wykonawcy zorganizowanym przez niego transportem. Pobrana przez wykonawcę gotówka musi być wpłacona na konto Zamawiającego w dniu jej pobrania, jedynie w sytuacjach awaryjnych dnia następnego. 5. Potwierdzeniem dokonania wpłaty są dowody wpłaty (KP) wyłącznie na formularzach dostarczonych przez wykonawcę, sporządzone w 3 egzemplarzach. Dowód wpłaty musi zawierać nazwę odbiorcy, numer rachunku bankowego odbiorcy, kwotę, nazwę zleceniodawcy, adres zleceniodawcy, tytuł wpłaty. 6. Wykonawca będzie zobowiązany przygotować zestawienia zbiorcze wpłat na poszczególne rachunki lub wyciągi bankowe wraz z załączonymi dowodami wpłaty. Dostarczanie wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego zestawień zbiorczych lub wyciągów bankowych za dany dzień nastąpi w następnym dniu roboczym w formie pisemnej do godz. 8:00. 7. Godziny obsługi kasy Zamawiającego: - poniedziałek - 7:00-16:30, - wtorek - piątek - 7:00-15:00, - w przypadku zmian godzin pracy Zamawiającego w celu dostosowania się do wymagań klientów Wykonawca zobowiązuje się dostosować godziny obsługi klientów punktu kasowego do czasu pracy Zamawiającego. 8. Poza obsługą kasową świadczoną dla Zamawiającego, możliwe jest świadczenie innych usług bankowych na zasadach ogólnie przyjętych u Wykonawcy. Usługi te mogą być świadczone pod warunkiem, że nie będą kolidować z obsługą kasową Zamawiającego. 9. Zamawiający w celu uruchomienia punktu obsługi kasowej udostępni 2 pomieszczenia na parterze Starostwa Powiatowego o łącznej powierzchni użytkowej 23,98 m2 wraz z udziałem w częściach wspólnych. Pomieszczenia wyposażone są w instalacje elektryczną, alarmową i telefoniczną oraz łącze internetowe. Obecnie pomieszczenia przeznaczone na punkt obsługi kasowej zajmowane są przez filie banku prowadzącego obsługę bankową powiatu. 10. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wykonać prace adaptacyjne oraz zainstalować niezbędne wyposażenie do wykonywania usług prowadzenia punktu kasowego oraz zapewnić obsadę kadrową. 11. Wykonawca wykona prace adaptacyjne w terminie do 31.05.2015 r. W czasie trwania prac adaptacyjnych pomieszczeń docelowych Zamawiający udostępni pomieszczenie zastępcze. 12. Czynsz netto za wskazaną powierzchnię będzie opłacał Wykonawca w wysokości 1 zł plus podatek VAT 23% miesięcznie, stawka czynszu będzie obowiązywała przez cały okres umowy. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do opłacenia udziału w kosztach utrzymania budynku i zużycia mediów proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni lub osób pracujących w punkcie obsługi kasowej. Centralne ogrzewanie 6/1000, energia elektryczna 7/1000, sprzątanie i konserwacja 2/1000, zużycie wody i odprowadzenie ścieków oraz wywóz nieczystości będą rozliczane na osoby. 13. Warunki najmu pomieszczeń oraz wysokość czynszu i kosztów utrzymania budynku i zużycia mediów wraz z należnym podatkiem VAT, będą przedmiotem odrębnej umowy najmu zawartej między wybranym Wykonawcą a Zamawiającym. 14. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia. a) Za świadczenie wszystkich usług objętych zamówieniem Wykonawca będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową zgodną ze złożoną ofertą. b) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji, w tym również od kontrahentów, za wyjątkiem miesięcznej opłaty ryczałtowej, o której mowa w punkcie a). c) Wykonawca wkalkuluje w miesięcznej opłacie ryczałtowej koszt świadczenia wszystkich usług wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. d) Miesięczna opłata ryczałtowa będzie wyrażona w wartości brutto i będzie opłatą ostateczną i Wykonawca nie może żądać jej podwyższenia w okresie realizacji zamówienia. e) Zamawiający nie przewiduje waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krajowa Instytucja Rozliczeniowa SP. Z O.O., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 136850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 230000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.