eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z remontem mostu Jagiellońskiego przez rzekę Sołę w miejscowości Oświęcim w/c drogi krajowej nr 44 wraz z dojazdami od km 54+025 do km 54+700

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Kraków: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z remontem mostu Jagiellońskiego przez rzekę Sołę w miejscowości Oświęcim w/c drogi krajowej nr 44 wraz z dojazdami od km 54+025 do km 54+700
Numer ogłoszenia: 79667 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie , ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, faks 012 4110118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z remontem mostu Jagiellońskiego przez rzekę Sołę w miejscowości Oświęcim w/c drogi krajowej nr 44 wraz z dojazdami od km 54+025 do km 54+700.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z remontem mostu Jagiellońskiego przez rzekę Sołę w miejscowości Oświęcim w/c drogi krajowej nr 44 wraz z dojazdami. Nadzór winien być sprawowany w okresie wykonywania robót budowlanych oraz w okresie rękojmi na roboty budowlane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 27.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. B. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy Pzp 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie na każdą funkcję wymienioną poniżej osoby, które spełniają następujące wymagania: 1) do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót mostowych - Koordynatora a) minimalne liczba osób: 1 b) minimalne kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej, c) minimalne doświadczenie: min. 1 nadzór nad robotami mostowymi (budowa, przebudowa lub remont drogowego obiektu mostowego w ciągu drogi/ulicy klasy min. G) na stanowisku Inspektora Nadzoru robót mostowych. 2) do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót drogowych a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, c) minimalne doświadczenie: min. 1 nadzór nad robotami drogowymi (budowa, przebudowa, odnowa lub remont drogi/ulicy klasy min. G) na stanowisku Inspektora Nadzoru robót drogowych. 3) do pełnienia funkcji Geodety a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne kwalifikacje: uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz.U z 2005r Nr 240 poz. 2027 z późniejszymi zmianami) art. 43 w zakresie 1 - geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, c) minimalne doświadczenie: wykonanie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych przy realizacji min. 1 inwestycji mostowej / drogowej, 4) do pełnienia funkcji Geodety a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne kwalifikacje: uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz.U z 2005r Nr 240 poz. 2027 z późniejszymi zmianami) art. 43 w zakresie 4 - geodezyjnej obsługi inwestycji, c) minimalne doświadczenie: wykonanie obsługi geodezyjnej min. 1 inwestycji mostowej / drogowej. Uwaga: Wykonawca nie może zaproponować tej samej osoby do równoczesnego pełnienia funkcji określonej w ppkt 1) i 2). Wykonawca może zaproponować tą samą osobę do równoczesnego pełnienia funkcji określonej w ppkt 3) i 4) pod warunkiem, że ta osoba będzie posiadać kwalifikacje i doświadczenie wymagane dla obu tych stanowisk. 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej trzy usługi polegające na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub remontem drogowego obiektu mostowego w ciągu drogi/ulicy klasy min. G. 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne / konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt B muszą spełniać łącznie. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w niniejszym postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust.1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt B, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w potencjale kadrowym. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień lub odpowiadających im uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15.12.2000r o samorządzie zawodowym architektów, inż. budownictwa i urbanistów (Dz.U. z 2001r Nr 5 poz. 42 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie Wykonawcy). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w doświadczeniu. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. III. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. IV. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. V. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt I.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt I.2. albo odpowiadające im określone w pkt III., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt II. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -bezpłatnie ze strony internetowej, -na wniosek Wykonawcy pobrać osobiscie w siedzibie Zamawiajacego, -za zaliczeniem pocztowym. Koszt SIWZ - 20,00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, 303 pokój.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.