eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Usługi - Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych, dla potrzeb Sądu Okręgowego w Częstochowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-10

Częstochowa: Usługi - Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych, dla potrzeb Sądu Okręgowego w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 79659 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42251 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 36 84 430, faks 34 36 84 440.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi - Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych, dla potrzeb Sądu Okręgowego w Częstochowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są usługi w zakresie codziennego sprzątania obiektów Zamawiającego (pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych), sprzętem i środkami czystości zapewnionymi przez Wykonawcę, przez wszystkie robocze dni miesiąca, średnio 21 dni w miesiącu. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę rzemieślniczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Lokalizacje Budynków i lokali Sądu Okręgowego, których dotyczy przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu: 1) budynek Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35 - segmenty E, F i G; 2) budynek Sądu Okręgowego i Rejonowego w Częstochowie przy ul. Śląskiej 8; 3) pomieszczenia I Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Częstochowie przy ul. Partyzantów 1/3; 4) pomieszczenia II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Zawierciu przy ul. Mrzygłodzkiej 35. 3. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia usług objętych przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dokonanie wizji lokalnej możliwe będzie po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu wizji; nr telefonu, pod którym należy uzgadniać termin wizji lokalnej: 34 368 44 45. 4. Wspólny słownik zamówień CPV: 90919200-4 - usługi sprzątania biur; 90914000-7 - usługi sprzątania parkingów; 90911000-6 - usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien; 90611000-3 - usługi sprzątania ulic. 5. Wymagany termin wykonania zamówienia - 12 miesięcy od dnia 01 września 2016 roku. Odbiór usług odbywać się będzie w cyklach rozliczeniowych. Cyklem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy. Odbiory dokonywane będą, poprzez podpisywanie miesięcznych protokołów odbioru usług. Wzór przedmiotowego protokołu stanowił będzie załącznik nr 4 do umowy. Czynności odbiorowe usług regulują zapisy §11 wzoru umowy (Rozdział XVIII SIWZ). 6. Dodatkowe wymagania Zamawiającego, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 6.1. KLAUZULE SPOŁECZNE Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy, wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, niżej wymienionych osób: 1) koordynator - osoba, która będzie nadzorowała prace na terenie wszystkich obiektów Zamawiającego, która upoważniona będzie do codziennych kontaktów z przedstawicielami Zamawiającego; 2) obsługa dzienna - dyżur osoby sprzątającej w budynku Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35, w dni pracy Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30 - 15:30 - 1 etat, w pełnym wymiarze czasu pracy; UWAGA!!! Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji koordynatora z osobą wykonującą obsługę dzienną. 3) obsługa szatni - budynek Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35, w dni pracy Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30 - 15:30 - 1 etat, w pełnym wymiarze czasu pracy; 4) obsługa rzemieślnicza - budynek Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35, w dni pracy Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00 - 15:00 i 7:30 - 15:30 - 2 etaty, każdy w pełnym wymiarze czasu pracy; 5) codzienne sprzątanie terenu wokół budynku - budynek Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 23/35, w dni pracy Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach 6:00 - 14:00 - 1 etat, w pełnym wymiarze czasu pracy; 6) obsługa rzemieślnicza - budynek Sądu Okręgowego w Częstochowie przy ul. Śląskiej 8, w dni pracy Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30 - 15:30 - 1 etat, w pełnym wymiarze czasu pracy. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, do wglądu, kopii umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę z ww. osobami, w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia świadczenia usług. Obowiązki Wykonawcy oraz uprawnienia Zamawiającego do kontroli Wykonawcy w tym zakresie regulują zapisy zawarte w § 4 oraz § 13 wzoru umowy, przedstawionym w Rozdziale XVIII SIWZ. 6.2. Wymagania dla osób świadczących usługi: Zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone do świadczenia usług, będących przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu, szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ, posiadały: 1) odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności, niezbędne do prawidłowego realizowania przedmiotu zamówienia. W szczególności dotyczy to osób wykonujących czynności w zakresie obsługi rzemieślniczej; 2) odpowiednie umiejętności i doświadczenie, niezbędne do prawidłowego realizowania przedmiotu zamówienia w zakresie pozostałym, objętym przedmiotem zamówienia; 3) pozostałe wymagania, określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ). 6.3. Wymagania dla materiałów higienicznych i środków czystości, które Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczać przez cały okres realizacji umowy, w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia: l.p. Rodzaj materiału higienicznego / środka czystości Cechy charakterystyczne materiału higienicznego / środka czystości, wymagane przez Zamawiającego 1. Papier toaletowy - Biały, perforowany, minimum dwuwarstwowy, nierozrywający się przy rozwijaniu z rolki, niepozostawiający resztek, maksymalna średnica rolki - 20 cm 2. Ręcznik kuchenny papierowy - Biały, mocny i grubszy, aby nie rozrywał się przy rozwijaniu z rolki, niepozostawiający resztek na przedmiotach czyszczonych 3. Ręcznik papierowy składany ZZ - Biały, składany ZZ, o wymiarach 24,5 cm x 11,5 cm w formie złożonej, minimum dwuwarstwowe, mocne, chłonne, nierozrywające się przy wyciąganiu z pojemnika, niepozostawiające resztek na rękach i innych przedmiotach czyszczonych 4. Mydło w płynie - Białe lub kremowe o zapachu migdała lub oliwki, o odpowiedniej gęstości, niewypływające samoczynnie z dozownika, antyalergiczne, nieuczulające, klasy Palmolive, Luksja lub równoważne 5. Płyn do naczyń - Gęsty i wydajny, klasy Fairy lub równoważny 6. Środek zapachowy - Świeży, przyjemny i trwały zapach, w aerozolu 7. Kostka zapachowa WC - Delikatny i trwały zapach, w zawieszce w tworzywa sztucznego UWAGA!!! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty próbki ww. materiałów higienicznych / środków higienicznych, zgodnie z zapisami Rozdziału VII ust. 2 pkt 2) SIWZ. 6.4. Wymagania dla materiałów higienicznych i środków czystości, których Wykonawca będzie używał przez cały okres realizacji umowy, które Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczać przez cały okres realizacji umowy, w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. Środki czystości powinny być: 1) odpowiedniej jakości; 2) skuteczne w stosowaniu; 3) powszechnie dostępne; 4) używane na rynku; 5) bezpieczne dla zmywanych nimi powierzchni; 6) rozkładalne; 7) nietoksyczne; 8) posiadające właściwości odtłuszczająco - myjące; 9) przystosowane i przeznaczone do profesjonalnego sprzątania i utrzymania czystości; 10) dopuszczone do obrotu i posiadające wymagane prawem atesty bezpieczeństwa i certyfikaty; 11) stosowane przed upływem przydatności do użycia i w okresie ważności gwarancji producenta; 12) pozostałe, określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 2 do SIWZ. 6.5. Dokumenty, do przekazania których Wykonawca zobowiązany będzie po podpisaniu umowy a przed rozpoczęciem świadczenia usług: 1) Wykaz osób świadczących usługi, który to wykaz stanowił będzie załącznik nr 5 do umowy; 2) Aktualne, wydane nie wcześniej niż jeden miesiąc przed rozpoczęciem świadczenia usługi, zaświadczenia o niekaralności osób wykazanych w wykazie, o którym mowa powyżej; 3) Zaświadczenia o odbytych przeszkoleniach z zakresu przepisów BHP, przepisów przeciwpożarowych, osób mających świadczyć usługi - kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem; 4) Dowód zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, warunki odpowiedzialności ubezpieczyciela oraz dowód opłacenia składki, z sumą ubezpieczenia nie mniejszą nić 500 000,00 złotych, które to ubezpieczenia Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres obowiązywania umowy. Dokumenty stanowić będą załącznik nr 6 do umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.40.00-7, 90.91.10.00-6, 90.61.10.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi - Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych, dla potrzeb Sądu Okręgowego w Częstochowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GEMINA Sp. z o.o., Aleja Pokoju 44, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400406,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 363853,31

  • Oferta z najniższą ceną: 363853,31 / Oferta z najwyższą ceną: 552177,71

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.