Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-11
Jasło: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach następujących zadań inwestycyjnych: Likwidacja i zabezpieczenie osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 2506R Majscowa - do drogi Nr 1851R w m. Majscowa oraz Likwidacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 1892R Tarnowiec - Wrocanka - Piotrówka w m. Wrocanka
Numer ogłoszenia: 79659 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski , ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach następujących zadań inwestycyjnych: Likwidacja i zabezpieczenie osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 2506R Majscowa - do drogi Nr 1851R w m. Majscowa oraz Likwidacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 1892R Tarnowiec - Wrocanka - Piotrówka w m. Wrocanka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: ZADANIE NR 1 - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Likwidacja i zabezpieczenie osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 2506R Majscowa - do drogi Nr 1851R w m. Majscowa obejmujących m.in.: a) branża konstrukcyjna obejmująca m.in. roboty przygotowawcze, roboty ziemne, konstrukcję zabezpieczającą (w tym m.in. ok. 1 600 mb mikropali wierconych fi 300 mm i 225 m3 koszy siatkowo kamiennych), drenaż francuski, umocnienie skarp (w tym m.in. ok. 2 600 mb gwoździ wierconych), rów odwadniający skarpę, umocnienie rowu odwadniającego, szczelny rurociąg odprowadzający wodę z drenażu, przebudowę i przełożenie gazociągu średniego ciśnienia. b) branża drogowa obejmująca odbudowę 263 mb drogi, w tym m.in.: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. ZADANIE NR 2 - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Likwidacja osuwiska wraz z odbudowa drogi powiatowej Nr 1892R Tarnowiec - Wrocanka - Piotrówka w m. Wrocanka obejmujących m.in. roboty przygotowawcze, roboty ziemne, konstrukcja zabezpieczająca (w tym m.in. ok. 100 mb mikropali wierconych fi 300 mm), drenaż francuski, odbudowa rowu, rów odwadniający na odcinku A-B, rów odwadniający na odcinku C-D, umocnienie brzegów, dna i wylotów kanalizacji (w tym m.in. ok. 9 tys. m3 narzutu kamiennego, ok. 200 m3 koszy siatkowych). Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) zakresu zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 3. Dla zabezpieczenia skutecznego nadzoru inwestorskiego zakłada się przyjazd Inspektora Nadzoru na każde wezwanie Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu. 4. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w formularzu oferty - załącznik nr 1) zakresu zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 5. Szczegółowy zakres dla zadań objętych nadzorem inwestorskim opisany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 8 i 9 do SIWZ).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego) do wysokości 30% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować przynajmniej jedną osobą, która pełniła funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach likwidacji/stabilizacji osuwiska wraz z odbudową drogi - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3, wykazu osób, które pełnić będą funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego - załącznik nr 4, oświadczenia o posiadanych uprawnieniach - załącznik nr 6 oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem), 3. Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy) - ORYGINAŁ, 4. Informacja o przynależności do grup kapitałowych - załącznik nr 7
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, co skutkować będzie zmianą kwoty netto i naliczonych kwot podatku VAT, do usług wykonywanych po dniu w którym przepisy zaczną obowiązywać. Cena ryczałtowa pozostanie bez zmian. 2. Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: 1) o charakterze niezależnym od stron, 2) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, 3) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, 4) którego nie można przypisać drugiej stronie Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia oraz będące następstwem tych zdarzeń przerwy w dostawie energii elektrycznej. Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby inspektora nadzoru (za uprzednią pisemna zgodą Zamawiającego) na osobę o kwalifikacjach odpowiadających kwalifikacjom obecnego inspektora nadzoru, w przypadkach: śmierci, choroby, innych zdarzeń losowych niezależnych, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadkach takich osoba przejmująca funkcje Inspektora Nadzoru musi spełniać warunki wymagane SIWZ. Zamawiający może żądać zmiany osoby inspektora nadzoru inwestorskiego, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie wskazanym we wniosku zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia, jeżeli zostanie wydłużony termin wykonania robót budowlanych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, w pokoju nr 307.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, w Sekretariacie Starosty (pokój nr 314).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Likwidacja i zabezpieczenie osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 2506R Majscowa - do drogi Nr 1851R w m. Majscowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Likwidacja i zabezpieczenie osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej Nr 2506R Majscowa - do drogi Nr 1851R w m. Majscowa obejmujących m.in.: a) branża konstrukcyjna obejmująca m.in. roboty przygotowawcze, roboty ziemne, konstrukcję zabezpieczającą (w tym m.in. ok. 1 600 mb mikropali wierconych fi 300 mm i 225 m3 koszy siatkowo kamiennych), drenaż francuski, umocnienie skarp (w tym m.in. ok. 2 600 mb gwoździ wierconych), rów odwadniający skarpę, umocnienie rowu odwadniającego, szczelny rurociąg odprowadzający wodę z drenażu, przebudowę i przełożenie gazociągu średniego ciśnienia. b) branża drogowa obejmująca odbudowę 263 mb drogi, w tym m.in.: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Likwidacja osuwiska wraz z odbudowa drogi powiatowej Nr 1892R Tarnowiec - Wrocanka - Piotrówka w m. Wrocanka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Likwidacja osuwiska wraz z odbudowa drogi powiatowej Nr 1892R Tarnowiec - Wrocanka - Piotrówka w m. Wrocanka obejmujących m.in. roboty przygotowawcze, roboty ziemne, konstrukcja zabezpieczająca (w tym m.in. ok. 100 mb mikropali wierconych fi 300 mm), drenaż francuski, odbudowa rowu, rów odwadniający na odcinku A-B, rów odwadniający na odcinku C-D, umocnienie brzegów, dna i wylotów kanalizacji (w tym m.in. ok. 9 tys. m3 narzutu kamiennego, ok. 200 m3 koszy siatkowych).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- leki z programu terapeutycznego dla Oddziału Dermatologicznego
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
- Oprzyrządowanie do aparatury na Blok Operacyjny.
- Rękawice medyczne
- Rozbudowa cmentarza kom. w m.Trzcinica polegająca na: 1)Wykonaniu odwodnienia na terenie nowego cmentarza w Trzcinicy. 2)Budowie alejki głównej i alejek bocznych na ter. nowego cm. kom. w Trzcinicy.
- "BUDOWA LĄDOWISKA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W JAŚLE"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem metalowym o konstrukcji samonośnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej oraz nadzorem inwestorskim
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu- czwarte postępowanie.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.