eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przedmiotem zamówienia w postępowaniu są roboty budowlane trzech pomieszczeń biurowych (Gab. Prezesa, Wiceprezesa, Sekretariatu - III piętro - pokoje 1-3) oraz remont dachu z wykonaniem i montażem balustrady na dachu w budynku biurowym w Opolu, ul. Oleska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Opole: Przedmiotem zamówienia w postępowaniu są roboty budowlane trzech pomieszczeń biurowych (Gab. Prezesa, Wiceprezesa, Sekretariatu - III piętro - pokoje 1-3) oraz remont dachu z wykonaniem i montażem balustrady na dachu w budynku biurowym w Opolu, ul. Oleska 19A.
Numer ogłoszenia: 79639 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Izba Obrachunkowa, ul. Oleska 19A, 45-052 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4537368, fax 077 4537368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rio.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia w postępowaniu są roboty budowlane trzech pomieszczeń biurowych (Gab. Prezesa, Wiceprezesa, Sekretariatu - III piętro - pokoje 1-3) oraz remont dachu z wykonaniem i montażem balustrady na dachu w budynku biurowym w Opolu, ul. Oleska 19A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane trzech pomieszczeń biurowych obejmują: ROBOTY ROZBIÓRKOWE demontaż wykładzin i podłoży pod wykładzinami, demontaż tapet na ścianach pomieszczeń biurowych, demontaż 3 szt drzwi, demontaż grzejników c.o. oraz przewodów stalowych instalacji grzewczej, demontaż przewodów elektrycznych wraz z osprzętem (gniazda, puszki, oprawy oświetleniowe), demontaż instalacji logicznej (fax, telefony, instalacja komputerowa). ROBOTY BUDOWLANE wykonanie nowych podłoży wraz z ułożeniem podłóg parkietowych w dwóch pomieszczeniach biurowych (Gab. Prezesa i Wiceprezesa) oraz w jednym wykładziny podłogowej (Sekretariat). zamontowanie nowych grzejników c.o. i podejść do pionów wraz z zaworami elektrostatycznymi, zmiana oświetlenia w poszczególnych pomieszczeniach (częściowo halogenowe i lampowe), wykonanie nowych gniazd elektrycznych, wykonanie instalacji logicznej, częściowe wykonanie sufitów podwieszanych (Gab. Prezesa, Wiceprezesa), - pokoje 1-2, wymiana stolarki drzwiowej - 3 szt w tym 2 szt drzwi wyciszonych w Gab. Prezesa i Wiceprezesa), pokoje 1-2 wykonanie okładzin parapetów w 10 oknach, wykonanie tynków gipsowych oraz wykonanie powłoki malarskiej o ustalonej kolorystyce. REMONT DACHU OBEJMUJE: wymianę pokrycia dachu (dwie warstwy papy termozgrzewalnej plus papa z folią aluminiową), obróbki blacharskie dachu od strony ul. Oleskiej, wykonanie i montaż balustrady na dachu wg. projektu Delta projekt z lipca 2006 roku. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót (załącznik nr 1 do SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 26.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp, warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie poniższych warunków: - posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegania wykluczeniu z postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą / spełnia- nie spełnia /, na podstawie informacji zawartych w dokumentach, o których mowa w pkt 6 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2 do siwz), - przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - przedłożą wykaz wykonanych co najmniej trzech robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 94
  • 2. okres gwarancji - 6

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rio.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Izba Obrachunkowa w Opolu, adres: 45-052 Opole, ul. Oleska 19a, tel./fax (077) 453-73-68 e-mail: rio@rio.opole.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Regionalna Izba Obrachunkowa w Opolu, ul. Oleska 19a w sekretariacie, pok. nr 1 III p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.