eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie portalu internetowego w zakresie serwisu informacji handlowej ARR oraz wsparcie techniczne.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-11

Warszawa: Wykonanie portalu internetowego w zakresie serwisu informacji handlowej ARR oraz wsparcie techniczne.
Numer ogłoszenia: 79607 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39779 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6617272, faks 22 661 73 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie portalu internetowego w zakresie serwisu informacji handlowej ARR oraz wsparcie techniczne..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. CPV: 72.41.30.00-8 (Usługi w zakresie projektowania stron WWW). 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla Zamawiającego portalu internetowego wyposażonego w dostosowany do potrzeb Zamawiającego system zarządzania treścią (CMS Joomla!) oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego, tj.: a) wykonanie indywidualnego projektu graficznego portalu internetowego (zwanego dalej portalem internetowym), w tym wszystkich elementów graficznych tego portalu (w tym księgę identyfikacji wizualnej zawierającą projekt znaku towarowego, o charakterze mieszanym, portalu internetowego oraz awatarów); b) dostarczenie niewyłącznej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji uprawniającej Zamawiającego i/lub jego następców prawnych do korzystania z oprogramowania komputerowego systemu zarządzania treścią (CMS Joomla!) dostosowanego do potrzeb Zamawiającego (zwanego dalej oprogramowaniem CMS), udostępnionego w oparciu o licencje open source (otwarte oprogramowanie) GNU GPL (General Public License - Powszechnej Licencji Publicznej) udzielonej przez podmiot majątkowych praw autorskich do ww. oprogramowania (dopuszcza się również udzielenie sublicencji); c) przeniesienie majątkowych praw autorskich do projektu graficznego oraz elementów graficznych portalu internetowego, o którym mowa w lit. a); d) wdrożenie (wykonanie wszystkich czynności prowadzących do udostępnienia dla nieokreślonej liczby użytkowników serwera Zamawiającego, w szczególności obejmujące instalację, przekazanie oprogramowania CMS z kodem źródłowym wraz z integrowaną szatą graficzną, przekazanie uprawnień dostępu administratora) portalu internetowego, o którym mowa w lit. a) poprzez implementacje indywidualnego projektu graficznego tego portalu wyposażonego w oprogramowanie CMS; e) przeprowadzenie szkoleń z obsługi oprogramowania CMS dla pracowników Zamawiającego; f) dostarczenie dokumentacji użytkownika (instrukcji stanowiskowej) oraz dokumentacji technicznej dot. konfiguracji wdrożonego portalu internetowego; g) świadczenie 12 miesięcznego wsparcia (gwarancji jakości) wdrożonego portalu internetowego (zwanego dalej wsparciem) przewidującego również prace dostosowawcze i rozwojowe portalu internetowego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Pomimo istnienia kilku zbliżonych funkcjonalnie systemów zarządzania treścią (CMS), zbudowanie serwisu informacji handlowej (SIH) powinno być oparte o silnik Joomla!, gdyż tworzone i utrzymywane przez ARR serwisy tj. zewnętrzna strona Agencji oraz Intranet są oparte o ten silnik. Dzięki temu możliwe jest łatwiejsze określenie wymagań w stosunku do Wykonawcy i/lub wspólnych ustaleń natury technicznej w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także, po ustaniu okresu pomocy technicznej ze strony Wykonawcy, wprowadzenie zmian/poprawek we własnym zakresie przez pracowników Agencji opiekujących się ww. serwisami, którzy wraz z administratorami posiadają kilkuletnie doświadczenie w obsłudze tego rozwiązania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Positive Assistance Jakub Bieszczad, ul. Wrzosowa 65b/2, 05-220 Zielonka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56544,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56544,00 / Oferta z najwyższą ceną: 233700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.