eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia Mała › Remont ulicy Lotniczej w Szewcach, gmina Wisznia Mała

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Wisznia Mała: Remont ulicy Lotniczej w Szewcach, gmina Wisznia Mała
Numer ogłoszenia: 79596 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznia Mała , ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, faks 071 3127068.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Lotniczej w Szewcach, gmina Wisznia Mała.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej publicznej o nr 104927 D w Szewcach, ulicy Lotniczej na odcinku 0 + 000 do km 0+455 w następującym zakresie: a) Wykonanie korytowania drogi na gł 30 cm b) Wykonanie podbudowy tłuczniowej warstwa dolna gr. 15 cm c) Wykonanie podbudowy tłuczniowej warstwa górna gr. 8 cm d) Wykonanie warstwy dolnej wiążącej z asfaltobetonu gr. 4 cm e) Wykonanie warstwy górnej ścieralnej z asfaltobetonu gr. 3 cm f) Wykonanie odwodnienia drogi poprzez wykonanie koryta przykrytego kratami ściekowymi poprzecznie usytuowanymi w jezdni drogi na odcinku 0+032 i 0+205 z odprowadzeniem wód opadowych do przydrożnego rowu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowe z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 punkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, ich treść ma być zgodna z załączonym wzorem 2.9 (bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą t.j. 30 dni - art. 85 Pzp ). 3. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w pokoju nr 3 w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr konta: 72 9591 0004 2001 0020 0514 0002 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy w terminie do dnia 20.04.2009r do godz. 10:45 a kopie dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 4. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy pzp mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług. (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 5) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: zrealizowali co najmniej 2 zamówienia obejmujące wykonanie remontu drogi poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej o powierzchni min. 2000 m2 z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Wykazane roboty muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi ,że zostały one wykonane należycie .Wykonawca przedstawi opis rodzaju robót, podać ich wartość, wielkość oraz daty i miejsca wykonania. (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 6) b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. tj, dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. uprawnienia ogólnobudowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 4 wzór 2.3 i poz. 7 i 8) 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca dostarczy: a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej dotyczącej prowadzonej działalności gospodarczej. (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 11 wzór 2.7) 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca dostarczy wraz z ofertą: a) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 2 wzór 2.1) b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składana ofert (w załączniku nr 1 do SIWZ w zestawie dokumentów wymaganych od Wykonawców poz. Nr 14).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale V, wykonawcy wraz z oferta przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zestaw dokumentów wymaganych od Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Lp Nazwa (rodzaj) dokumentu Uwaga 1. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie ( wzór nr 2.1 ) 2. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.1.a ) 3. Oświadczenie Wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (brak oświadczenia będzie skutkować jawnością całej oferty) (wzór nr 2.2 ) 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (wzór nr 2.3) 5. Aktualny Odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.4 ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie.( wzór nr 2.4a) 7. Uprawnienia budowlane osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz branżowych kierowników robót zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, 8. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 9. Zbiorcze zestawienie kosztów (wzór 2.5) . 10. Zaakceptowany wzór umowy, wyłącznie na przedstawionym wzorze przez Zamawiającego - (wzór nr 2.6) nie wypełniać wzoru umowy ! 11. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7 ) 12. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13. Dowód wniesienia wadium ( wzór gwarancji wadialnej nr 2.9 14. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała pok. nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina złożyła wniosek o dofinansowanie zadania w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.