eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Dostawa (leasing operacyjny) nowego ciągnika z osprzętem dla Zakładu Obsługi Urządzeń Komunalnych Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-09

Stargard Szczeciński: Dostawa (leasing operacyjny) nowego ciągnika z osprzętem dla Zakładu Obsługi Urządzeń Komunalnych Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 79593 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52989 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771274, faks 091 5772128.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (leasing operacyjny) nowego ciągnika z osprzętem dla Zakładu Obsługi Urządzeń Komunalnych Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa (leasing operacyjny) nowego ciągnika z osprzętem dla Zakładu Obsługi Urządzeń Komunalnych Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim. 1.1 Dostawę kompletnego pojazdu do siedziby Zamawiającego przy ul Bogusława IV w Stargardzie Szczecińskim, wszystkie koszty związane z realizacją dostawy przedmiotu zamówienia (koszty transportu itp.) ponosi Wykonawca. 1.2 Zapewnienie w dniu dostawy odpowiedniej dokumentacji dopuszczającej pojazd do ruchu drogowego w Polsce tj. w szczególności: - świadectwo homologacji na pojazd (ważne w dniu dostawy), - zaświadczenie o badaniu technicznym pojazdu stwierdzającym (pojazd odpowiada dodatkowym warunkom przewidzianym dla pojazdów które mogą odpisywać podatek VAT od kosztów paliwa), 1.3 Przygotowanie w dniu dostawy instrukcji obsługi samochodu w języku polskim: technologicznej i bhp z uwzględnieniem zapobiegania awariom i usuwania skutków awarii. 1.4 Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego (wszystkie koszty związane z gwarancją i przeglądami serwisowymi- np. dojazd do miejsca przeglądu, naprawy, pokrywa Wykonawca). 1.5. Szkolenie pracowników w zakresie obsługi pojazdu, dokonane przed odbiorem protokolarnym przedmiotu zamówienia. 1.6. Opis przedmiotu zamówienia: Ciągnik: - długość do 3700 mm, szerokość do 1750 mm, wysokość do 2500 mm, - Moc 50-60 KM zapłon samoczynny, chłodzony cieczą - skrzynia biegów mechaniczna z rewersem - blokada mechanizmu różnicowego - udźwig podnośnika w osi końcówek minimum 1200 kg - pojemność zbiornika paliwa minimum 60 litrów - liczba cylindrów: 4 - przedni TUZ plus WOM - przedni napęd - kabina klimatyzowana - kolor zielony, pomarańczowy Pług śnieżny: (montowany do ciągnika) - szerokość robocza 2100 mm - trójpunktowy układ zawieszenia kat. I - sterowanie hydrauliczne z kabiny - listwy zgarniające gumowe, wychylne - waga do 280 kg - możliwość łamania pługa w połowie - spychanie na dwie strony lub na jedną Posypywarka jednoosiowa do piasku i soli: (montowana do ciągnika) - dopuszczalna masa całkowita 3500 kg - pojemność ładunkowa 2 m3 - ściany z blachy - zawieszenie sztywne - obciążenie zaczepu ciągnika do 500 kg Zamiatarka przyczepiana do ciągnika: -z przeznaczeniem do zamiatania i odmiatania na bok liści, śmieci, śniegu z dróg parkowych, parkingów - innych utwardzonych powierzchni - kosz na odpadki - śmieci - demontowany - możliwość zraszania - przystosowana do przedniego lub tylnego TUZu kat. I lub kat. II - napęd szczotki: hydrauliczny 2. Warunki i wymagania ekonomiczne dotyczące zamówienia. 2.1. Zapewnienie finansowania w formie leasingu operacyjnego na poniższych zasadach: a) czynsz inicjalny (opłata wstępna): 10 procent wartości pojazdu netto + VAT, płatny w ciągu 14 dni od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy, b) 36 - miesięcznych rat leasingowych płatnych każdorazowo do 25-go dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca następnego po miesiącu, w którym dokonano protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy, c) wartość resztowa (wykup): 1 procent wartości pojazdu netto + VAT płatny w ciągu 30 dni od daty ostatniej 36-raty leasingowej; d) rata leasingowa winna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, koszt ubezpieczenia od kradzieży (z sumami ubezpieczenia w wysokości co najmniej w 1-szym roku, - 100 procent wartości pojazdu netto, w 2-im roku - 80 procent wartości pojazdu netto, w 3 -im roku - 60 procent wartości pojazdu netto). e) oferta bez dodatkowych produktów finansowych 2.2 Zamawiający wymaga w okresie trwania umowy leasingu ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w zakresie OC, AC i NNW. 2.3. Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu pojazdu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu. 2.4. Podmiot któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne przedstawi harmonogram spłat, przy czym rata leasingowa w harmonogramie powinna być rozbita na wartość raty kapitałowej i raty odsetkowej, wartość ubezpieczenia i podatek VAT. 3. Warunki i wymagania techniczne dotyczące zamówienia. 3.1. Dostarczony pojazdy powinien być fabrycznie nowy. 3.2 Wykonawca dostawy udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony pojazd na okres co najmniej 36 m-cy 3.3 Maksymalny czas przystąpienia do usuwania awarii w okresie gwarancyjnym do 3 dni roboczych od zgłoszenia awarii za pośrednictwem faksu. W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z usunięciem awarii poniesie Wykonawca dostawy, lub firma wskazana przez niego. 3.4 Okresowe przeglądy serwisowe i gwarancyjne odbywać się będą u Wykonawcy na koszt Wykonawcy dostawy przez cały okres gwarancji tj. min 36 - m-cy. Częstotliwość wykonywania przeglądów gwarancyjnych zgodna z zaleceniami producenta i instrukcją obsługi. Wykonawca może wskazać inny autoryzowany podmiot który będzie wykonywać przeglądy w jego imieniu. Rozliczenia dotyczące takiej sytuacji będą wewnętrzną sprawą Wykonawcy i podmiotu wykonującego przedmiotową usługę. 3.5 Przeszkolenie obsługi pojazdów najpóźniej w dniu dostawy. 3.6 Zapewnienie w dniu dostawy kompletnej dokumentacji pojazdu, zgodnie z obowiązującymi w dniu dostawy przepisami, w szczególności DTR wraz z katalogiem części zamiennych, 3.7. Przygotowanie w dniu dostawy instrukcji obsługi w języku polskim: technologicznej i bhp z uwzględnieniem zapobiegania awariom i usuwaniu skutków awarii. 3.8. Przeprowadzenie do dnia dostawy przeglądu technicznego (0) przez producenta pojazdu lub autoryzowaną przez niego stację obsługi, a także świadectwo na koszt Wykonawcy przez cały okres trwania gwarancji jakości na dostarczony pojazd usług serwisowych (w tym materiał, dojazd ekipy serwisowej itp.). Dokonywanie przez Wykonawcę przeglądów gwarancyjnych pojazdu z częstotliwością zgodną z podaną przez producenta w instrukcji obsługi lub DTR. 3.9. Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy ponosi Wykonawca. 3.10. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 3.11. Wszyscy Wykonawcy do złożonej oferty powinni dołączyć parametry techniczne oferowanego pojazdu i osprzętu. 3.12. Wszystkie zapisy SIWZ TS-I-10-2010 z dnia 10.03.2010 r. dot. warunków i wymagań z § 3 ust. 1 pkt. , 1.2., 1.3., 1.4.,1.5. oraz ust. 3 pkt. od 3.2 do 3.9. muszą znaleźć się w umowie przedkładanej Leasingobiorcy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 16.70.00.00 - Ciągniki 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bre Leasing Sp. z o.o. Al. Niepodległości 22 70-412 Szczecin, Al. Niepodległości 22, 70-412 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164364,48

  • Oferta z najniższą ceną: 164364,48 / Oferta z najwyższą ceną: 164364,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.