eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Rewitalizacja Parku im. Stefana Żeromskiego w Kołobrzegu - prace w drzewostanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-10

Kołobrzeg: Rewitalizacja Parku im. Stefana Żeromskiego w Kołobrzegu - prace w drzewostanie
Numer ogłoszenia: 79588 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Parku im. Stefana Żeromskiego w Kołobrzegu - prace w drzewostanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z utrzymaniem drzewostanu parkowego, zlokalizowanego na terenie Parku im. Stefana Żeromskiego w Kołobrzegu podzielone na 2 części: Część 1 - usuwanie do 450 egzemplarzy drzew i wiatrowałów (w tym wielopniowych), na podstawie uzyskanych zezwoleń wydanych przez Miejskiego Konserwatora Zabytków, usuwanie 644 egzemplarzy samosiewów drzew, uznanych za egzemplarze młodsze niż 10 lat, na usunięcie których nie jest wymagane uzyskanie zezwolenia oraz wyfrezowanie do 107 pni drzew już usuniętych z terenu parku; Część 1 przedmiotu zamówienia podzielono na 4 elementy: a) Element 1 czynności usuwania drzew wraz z frezowaniem pni - do 290 pni, b) Element 2 czynności usuwania drzew z pominięciem frezowaniem pni - do 880 pni, c) Element 3 czynności usuwania wiatrowałów (drzew powalonych siłami natury) - do 20 pni, d) Element 4 frezowanie pni - do 107 pni. Część 2 a) Element 1 - założenie do 601 szt. wiązań elastycznych w koronach do 235 egzemplarzy drzew na obszarze parku u Podnóża Pomnika Zaślubin Polski z Morzem (sektor VII) - działka nr 5/8 w obrębie 4 miasta Kołobrzeg oraz na obszarze parku wzdłuż ul. Rodziewiczówny i ul. Sikorskiego, na terenie działek nr 46 i nr 66/3 w obrębie 4 (sektor I-III) oraz 66/2 i nr 7 w obrębie 5 (sektor IV-VI), od Ośrodka Wypoczynkowego Bałtyk przy ul. A. Mickiewicza do Kamiennego Szańca, mieszczącego się przy ul. A. Fredry, w tym wiązania o minimalnej wytrzymałości do 2t - 525 szt., do 4t - 72 szt. oraz o minimalnej wytrzymałości do 8t - 4 szt. b) Element 2 - wykonanie cięć sanitarnych oraz cięć technicznych, korygujących w koronach łącznie do 1183 egzemplarzy drzew w obrębie fragmentu Parku im. Stefana Żeromskiego: - położonego wzdłuż ul. Sikorskiego, na terenie działki nr 2/6 ob. 5, na odcinku od Alei Nadbrzeżnej, biegnącej wzdłuż kortów tenisowych, stanowiącej przedłużenie ul. Norwida, do alei parkowej biegnącej bezpośrednio za budynkiem Sanatorium Uzdrowiskowego Perła Bałtyku, mieszczącego się przy ul. F. Chopina (sektor IV),- położonego wzdłuż ul. Sikorskiego, na terenie działki nr 2/6 ob. 5, na odcinku od alei parkowej biegnącej bezpośrednio za budynkiem Sanatorium Uzdrowiskowego Perła Bałtyku, mieszczącego się przy ul. F. Chopina do alei parkowej biegnącej do morza, na wysokości ul. Kołłątaja (sektor V) u Podnóża Pomnika Zaślubin Polski z Morzem (sektor VII) - działka nr 5/8 w obrębie 4 miasta Kołobrzeg..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielniew wysokości: 1. 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) dla części 1; 2. 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) dla części 2.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnienie warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy P. z. p. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprze weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne usługi, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy przedłożyć dokument potwierdzający wykonanie minimum 1 usługi: w przypadku zainteresowania realizacją części 1 przedmiotu zamówienia, tj. usuwaniem drzew i wiatrowałów o wartości minimum 50.000,00 zł PLN (brutto), w przypadku zainteresowania realizacją części 2 przedmiotu zamówienia, tj. założenia wiązań elastycznych oraz wykonania cięć w koronach drzew o wartości minimum 100.000,00 zł PLN (brutto). W przypadku zainteresowania realizacją łącznie wszystkich części przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał wskazane w lit. a-b prace jako usługi wykonane dla jednego Inwestora na sumę w/w wartości lub jako usługi odrębne tj. przedłoży odrębne poświadczenia/oświadczenia na każdą z usług wymienionych w powyższych punktach (od a do b) o wymaganej wartości. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikację złożonego załącznika nr 5 do SIWZ oraz dołączonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania sobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: dla każdej części przedmiotu zamówienia przynajmniej 1 osobą, która z ramienia Wykonawcy będzie nadzorować, kierować robotami oraz odpowiadać za realizację przedmiotu zamówienia, posiadającą wykształcenie i kwalifikacje określone w § 23 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. nr 165 poz. 987). Dla każdej części przedmiotu zamówienia przynajmniej 1 osobą, która z ramienia Wykonawcy będzie kierować robotami oraz odpowiadać za realizację przedmiotu zamówienia, posiadającą wykształcenie i doświadczenie w zakresie ogrodnictwa lub ogrodnictwa terenów zieleni lub leśnictwa z uprawnieniami w zakresie chirurgii drzew lub architektury krajobrazu, w tym można ująć osobę opisaną w lit. a., jeżeli spełnia jednocześnie warunki określone w lit. a i b, przynajmniej 10 osobami, niezbędnymi do wykonania zadania (z pomięciem osób nadzorujących i kierujących pracami), w przypadku realizacji części 1 przedmiotu umowy oraz przynajmniej 10 osobami w przypadku realizacji części 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez weryfikację złożonego załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z całkowitą sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż: a) w przypadku zainteresowania realizacją części 1 przedmiotu zamówienia, tj. usuwaniem drzew i wiatrowałów o wartości minimum 50.000,00 zł PLN (brutto), b) w przypadku zainteresowania realizacją części 2 przedmiotu zamówienia, tj. założenia wiązań elastycznych oraz wykonania cięć w koronach drzew o wartości minimum 100.000,00 zł PLN (brutto), c) w przypadku zainteresowania realizacją łącznie części 1 i 2 przedmiotu zamówienia, o wartości minimum 100.000,00 zł PLN (brutto). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez weryfikację złożonej kopii opłaconej polisy lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy; 2. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w zakresie: a) zmiany terminu wykonania umowy, jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezawinione przez strony, że niemożliwe stało się wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, Jeżeli na powyższe okoliczności powołuje się Wykonawca, zobowiązany jest należycie je udokumentować, b) zmniejszenia zakresu ilościowego usuwanych drzew, w przypadku stwierdzenia w trakcie przekazywania frontu robót kradzieży drzewa (jego wycinki) przez osoby postronne. c) zmniejszenia zakresu ilościowego planowanych wiązań, w sytuacji gdyby np. z powodu silnych wiatrów przed przystąpieniem do prac nastąpiło wyłamanie konaru, na którym winno być założone wiązanie lub wykrot całego drzewa, d) zmniejszenia zakresu ilościowego drzew, w obrębie których zaplanowano wykonanie cięć sanitarnych i technicznych, w sytuacji gdyby np. z powodu silnych wiatrów przed przystąpieniem do prac nastąpił wykrot całego drzewa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Komunalny Referat Inżynierii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 12, 78 - 100 Kołobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 12:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78 - 100 Kołobrzeg (pokój nr 104, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usuwanie do 450 egzemplarzy drzew i wiatrowałów,usuwanie 644 egzemplarzy samosiewów drzew oraz wyfrezowanie do 107 pni drzew już usuniętych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie do 450 egzemplarzy drzew i wiatrowałów (w tym wielopniowych), na podstawie uzyskanych zezwoleń wydanych przez Miejskiego Konserwatora Zabytków, usuwanie 644 egzemplarzy samosiewów drzew, uznanych za egzemplarze młodsze niż 10 lat, na usunięcie których nie jest wymagane uzyskanie zezwolenia oraz wyfrezowanie do 107 pni drzew już usuniętych z terenu parku; Część 1 przedmiotu zamówienia podzielono na 4 elementy: a) Element 1 czynności usuwania drzew wraz z frezowaniem pni - do 290 pni, b) Element 2 czynności usuwania drzew z pominięciem frezowaniem pni - do 880 pni, c) Element 3 czynności usuwania wiatrowałów (drzew powalonych siłami natury) - do 20 pni, d) Element 4 frezowanie pni - do 107 pni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Założenie do 601 szt. wiązań elastycznych w koronach do 235 egzemplarzy drzew oraz wykonanie cięć sanitarnych oraz cięć technicznych, korygujących w koronach łącznie do 1183 egzemplarzy drzew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 składa się z: a) Element 1 - założenie do 601 szt. wiązań elastycznych w koronach do 235 egzemplarzy drzew na obszarze parku u Podnóża Pomnika Zaślubin Polski z Morzem (sektor VII) - działka nr 5/8 w obrębie 4 miasta Kołobrzeg oraz na obszarze parku wzdłuż ul. Rodziewiczówny i ul. Sikorskiego, na terenie działek nr 46 i nr 66/3 w obrębie 4 (sektor I-III) oraz 66/2 i nr 7 w obrębie 5 (sektor IV-VI), od Ośrodka Wypoczynkowego Bałtyk przy ul. A. Mickiewicza do Kamiennego Szańca, mieszczącego się przy ul. A. Fredry, w tym wiązania o minimalnej wytrzymałości do 2t - 525 szt., do 4t - 72 szt. oraz o minimalnej wytrzymałości do 8t - 4 szt. b) Element 2 - wykonanie cięć sanitarnych oraz cięć technicznych, korygujących w koronach łącznie do 1183 egzemplarzy drzew w obrębie fragmentu Parku im. Stefana Żeromskiego: - położonego wzdłuż ul. Sikorskiego, na terenie działki nr 2/6 ob. 5, na odcinku od Alei Nadbrzeżnej, biegnącej wzdłuż kortów tenisowych, stanowiącej przedłużenie ul. Norwida, do alei parkowej biegnącej bezpośrednio za budynkiem Sanatorium Uzdrowiskowego Perła Bałtyku, mieszczącego się przy ul. F. Chopina (sektor IV),- położonego wzdłuż ul. Sikorskiego, na terenie działki nr 2/6 ob. 5, na odcinku od alei parkowej biegnącej bezpośrednio za budynkiem Sanatorium Uzdrowiskowego Perła Bałtyku, mieszczącego się przy ul. F. Chopina do alei parkowej biegnącej do morza, na wysokości ul. Kołłątaja (sektor V) u Podnóża Pomnika Zaślubin Polski z Morzem (sektor VII) - działka nr 5/8 w obrębie 4 miasta Kołobrzeg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.