eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Modernizacja miejskiego systemu ciepłowniczego w Elblągu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-03-10

Elbląg: Modernizacja miejskiego systemu ciepłowniczego w Elblągu
Numer ogłoszenia: 79570 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. , ul. Fabryczna 3, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6113200, faks 055 611395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.epec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ): Zamawiający sektorowy- Produkcja, transport oraz dystrybucja gazu i energii cieplnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja miejskiego systemu ciepłowniczego w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn.: Modernizacja miejskiego systemu ciepłowniczego w Elblągu - Zadanie nr 27. Wymiana sieci niskoparametrowej na wysokoparametrową wraz z budową indywidualnych węzłów cieplnych, likwidacja stacji grupowej SW-31 przy ul. Okulickiego w Elblągu: dł. 648m; DN 32-80; 14 indywidualnych dwufunkcyjnych węzłów c.o. i c.w.u. (ul. Wiejska 6, moc 0,076 MW; ul. Okulickiego 1, moc 0,157 MW; ul. Okulickiego 3, moc 0,287 MW; ul. Okulickiego 5, moc 0,241 MW; ul. Okulickiego 6, moc 0,253 MW; ul. Okulickiego 8, moc 0,256 MW; ul. Okulickiego 10, moc 0,137 MW; ul. Okulickiego 12, moc 0,278 MW; ul. Okulickiego 13, moc 0,306 MW; ul. Kasprzaka 1, moc 0,267 MW; ul. Kasprzaka 4, moc 0,260 MW; ul. Kasprzaka 5, moc 0,252 MW; ul. Kasprzaka 8, moc 0,277 MW; ul. Kasprzaka 9, moc 0,155 MW). 2. Zamawiający informuje, że inwestycja polegająca na: Modernizacji miejskiego systemu ciepłowniczego w Elblągu realizowana będzie z dofinansowaniem środków pochodzących z Funduszu Spójności w ramach IX osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, Działanie 9.2. Efektywna dystrybucja energii. Zamawiający zastrzega, możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - wykonania planu BIOZ (jeśli będzie to konieczne), - zapewnienia obsługi geodezyjnej, - opracowania projektu organizacji ruchu drogowego wraz z jego zatwierdzeniem przez właściwe organy administracji, - zajęcia terenu w tym pasa drogowego i uiszczenia związanych z tym opłat, - przygotowania terenu budowy, - dokonania - jeśli będzie to konieczne - wycinki, przesadzeń, nasadzeń zieleni itp. - powiadomienia zarządców nieruchomości o planowanym terminie prowadzenia prac, - wykonania wszelkich badań i prób, - rejestracji urządzeń ciśnieniowych we właściwym Urzędzie Dozoru Technicznego, - inwentaryzacji powykonawczej, przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, potwierdzone protokołem podpisanym przez Zarządcę lub Właściciela terenu. 4. Szczegółowy zakres prac został określony: A. Projekty budowlano-wykonawcze - stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ: B. Warunki techniczne wykonania i odbioru robót - sieci ciepłownicze - załącznik nr 8 do SIWZ C. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - węzły cieplne - załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Do składanej oferty Wykonawca winien załączyć również: a) kosztorys ofertowy, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej - w celach informacyjnych; b) stawki roboczogodziny, narzutów procentowych, które zostały przyjęte do wyceny robót - w celach informacyjnych; c) zestawienia M (materiałów) i S (sprzętu) wraz z ich cenami jednostkowymi - w celach informacyjnych; d) dokumenty wymagane w Warunkach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - Sieci Ciepłownicze (Załącznik Nr 8 do SIWZ); e) dokumenty wymagane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Węzły Cieplne (Załącznik Nr 9 do SIWZ). Uwaga: Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy oraz informacje, o których mowa w ppkt. b) i c) będą jedynie wykorzystywane jako dokumenty pomocnicze do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego, odstąpienia od Umowy, wypowiedzenia lub rozwiązania Umowy. 6. Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt: - przygotować teren pod budowę wraz z jego oznakowaniem, - zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich, - zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji, - rozwiązać kwestię poboru wody i energii elektrycznej, - uporządkować teren po zakończeniu budowy, - rejestracji urządzeń ciśnieniowych we właściwym Urzędzie Dozoru Technicznego, - wywieźć gruz i inne materiały rozbiórkowe wraz z utylizacją odpadów. 7. Wykonawca przedstawi: - przed dniem podpisania umowy dokument potwierdzający opłacone ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy), lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii tego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu skutków prowadzonej działalności. Obowiązek ten obejmuje również zachowanie ciągłości ubezpieczenia przez cały okres wykonania zamówienia. W przypadku, gdy okres ważności ubezpieczenia zakończy się w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentu potwierdzającego zachowanie ciągłości ubezpieczenia w terminie 7. dni od daty wygaśnięcia poprzedniego ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w ciągu 14. dni od daty zawarcia Umowy ubezpieczenie kontraktu na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł (słownie złotych: osiemset tysięcy ), lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii tego dokumentu. Zakres ubezpieczenia został szczegółowo określony w pkt. XVI SIWZ UBEZPIECZENIE KONTRAKTU. Umowa ubezpieczenia kontraktu musi obejmować okres od dnia zawarcia ubezpieczenia do dnia15.10.2014r. 8. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, żadnej części zamówienia, która nie może być powierzona Podwykonawcom..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy). 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: - pieniężnej, - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczenia bankowego, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy, na konto: Nordea Bank Polska S.A. O/Elbląg, nr: 62 1440 1039 0000 0000 0158 8222 z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego nr 1/ZP/EPEC/2014 na Modernizację miejskiego systemu ciepłowniczego w Elblągu. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego (tj. datę i godzinę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci na rachunek bankowy, wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że roboty zostały wykonanie w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5. lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej trzy roboty budowlane, polegające na wykonaniu sieci cieplnych w technologii rur preizolowanych w terenie zabudowanym o długości co najmniej 0,5 km sieci każda i średnicy w zakresie od Dn 32 - do Dn 80, - co najmniej dziesięć węzłów dwufunkcyjnych o łącznej mocy cieplnej (c.o.+c.w.u.) dla każdego węzła min. 150 kW. Spełnienie tych warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) nastąpi poprzez złożenie wspólnego wykazu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, metodą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: -kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych oraz min. 4 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru; - kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca winien również dysponować następującymi zasobami ludzkimi: - co najmniej 2.osobami na stanowisku spawacza - posiadającymi aktualne uprawnienia do spawania rurociągów sieci i węzłów ciepłowniczych, - co najmniej 3.osobami przeszkolonymi w technologii rur preizolowanych w zakresie mufowania i montażu instalacji alarmowej, - co najmniej 1.osobą posiadającą uprawnienia do montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV. Spełnienie tych warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) nastąpi poprzez złożenie wspólnego wykazu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, metodą spełnia /nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)osiągnął średni przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich 3. lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności, jest krótszy - za ten okres (na podstawie Rachunku zysków i strat poz. przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów, materiałów lub przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, a w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody) w kwocie co najmniej 800.000,00 zł (słownie złotych: osiemset tysięcy) w każdym roku obrotowym; b)posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600.000,00 zł (słownie złotych: sześćset tysięcy). Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości potwierdzające spełnienie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu, podając datę i kurs. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, metodą spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: -zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi z zastrzeżeniem, iż nie dotyczą sytuacji dla której występujące warunki atmosferyczne są normą o danej porze roku w naszej szerokości geograficznej lub zaistnieniem siły wyższej, które uniemożliwiły prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; -zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, istnienie nie zinwentaryzowanych podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych np. polegających na usunięciu/ominięciu nie zinwentaryzowanych geodezyjnie przeszkód podziemnych (betonowych lub ceglanych), nie zinwentaryzowanej lub błędnie zinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej (np. podanie nieprawidłowych rzędnych wertykalnych i/lub horyzontalnych infrastruktury podziemnej), w tym kanałów ciepłowniczych, sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych, elektroenergetycznych, gazowych i innych, konieczności wprowadzenia zmian w zastosowanych rozwiązaniach projektowych, wynikających z ograniczeń technologicznych, konieczności usunięcia elementów zieleni; - zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót decyzją Zamawiającego; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w przekazanej Wykonawcy dokumentacji projektowej; -zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) niedotrzymanie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego; c) wystąpienia konieczności wykonania prac wynikających ze zleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości; - działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof), - w innych okolicznościach, w których Wykonawca nie mógł wykonywać zobowiązania umownego z przyczyn nie leżących po jego stronie. 2.Zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: -zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia; b) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu Umowy przy przyjętych w projekcie założeniach technologicznych; c) konieczność wykonania świadczenia umownego przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany wskazane w punkcie (c) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian może ponieść Zamawiający - wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom; - zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ. 3.Pozostałe zmiany: - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie ceny o kwotę wynikającą ze zmienionej wysokości stawki tego podatku, bez wpływu na zmianę ceny netto, - wystąpienie nieprzewidzianej zmiany Podwykonawców; - kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w Umowie zostaną ograniczone do wprowadzenia niezbędnych zmian umożliwiających uniknięcie zaistniałej kolizji. Wówczas wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy może zostać zmienione, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z innym sposobem wykonywania zamówienia aniżeli wynikającymi z Umowy, - zmiana danych dotyczących Wykonawcy, w tym zmiana numeru konta bankowego, zmiana lokalizacji siedziby Wykonawcy. Niedopuszczalna jest zmiana podmiotu realizującego przedmiotowe zamówienie, - zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - wystąpienia okoliczności, powodujących konieczność zrezygnowania przez Zamawiającego z realizacji całości lub części przedmiotu zamówienia, - wystąpienia przyczyn technicznych lub gospodarczych, które wymagają oddzielenia zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego z powodu poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub w przypadku, gdy wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 4.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5.Każda zmiana Umowy wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.epec.pl - w zakładce informacje
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest dofinansowaniem z Funduszu Spójności w ramach IX osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, Działanie 9.2. Efektywna dystrybucja energii..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.