eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirzec › Budowa Przedszkola Publicznego w Mircu z jednym oddziałem dla dzieci niepełnosprawnych, niezbędną infrastrukturą, parkingami oraz placami zabaw, boiskami i górką saneczkową.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Mirzec: Budowa Przedszkola Publicznego w Mircu z jednym oddziałem dla dzieci niepełnosprawnych, niezbędną infrastrukturą, parkingami oraz placami zabaw, boiskami i górką saneczkową.
Numer ogłoszenia: 79547 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2713033, fax 041 2713033.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Przedszkola Publicznego w Mircu z jednym oddziałem dla dzieci niepełnosprawnych, niezbędną infrastrukturą, parkingami oraz placami zabaw, boiskami i górką saneczkową..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa przedszkola publicznego w Mircu obejmuje wykonanie n/w robót: 1. Roboty przygotowawcze - roboty ziemne , w tym rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych, 2. Roboty budowlane wraz z instalacjami wewnętrznymi - Zakres zamówienia obejmuje budowę 4 oddziałowego przedszkola po 15 dzieci w grupie - łącznie dla 60 dzieci. Budynek trzykondygnacyjny podpiwniczony o pow. użytkowej całkowitej - 795,19 m2, pow. zabudowy - 416 m2, kubaturze - 3 951 m3. W obiekcie przewiduje się wyżywienie w postaci posiłków przygotowywanych w zespole kuchennym ( parter + piwnica ) i wydawanych w kompleksie żywieniowym zlokalizowanym na parterze i I piętrze. Instalacje wewnętrzne: wod. kan., elektryczna, wentylacyjna, centralnego ogrzewania, gazowa. 3. Przyłącza: kanalizacji i wody, elektryczne, 4. Drenaż opaskowy, drogi manewrowe, miejsca postojowe, chodniki, obiekty małej architektury i ogrodzenia. 5. Inwentaryzacje geodezyjne powykonawcze wykonanych robót wraz z ewentualną dokumentacją techniczną powykonawczą i dostarczeniem niezbędnych dokumentów umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zgodnie z przepisami prawo budowlanego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 25.000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 1. Wadium musi być wniesione do dnia 15 maja 2008r. do godz. 12:00 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 91852300040006004620000001 BS Wąchock O/Mirzec 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109. Poz.1158 oraz z późń. zm. 4. Za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 104 ( kasa ) do dnia 15 maja 2008r. godz. 12:00. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, a w przypadku innej formy wadium należy przedłożyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię wadium. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona; 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt.7 p.pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9 Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.Zamawiający dopuszcza możliwość zaliczenia wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. 12. W czasie trwania postępowania istnieje możliwość zamiany formy wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu 1. spełniać wymogi określone w art.22 ust. 1 uPzp 2. nie podlegać wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 uPzp 3. spełniać warunki określone w SIWZ 4. udzielić 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego. 5. wykonać co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat (2003r. -2007r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru - zał. Nr 1 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22.ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - zał. Nr 2 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z zapłatą podatku z wyjątkiem przypadku, kiedy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed terminem składania ofert. 5. Zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego (w zakresie określonym w art.24 ustawy P z p) - wystawiona z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną informacja powinna dotyczyć urzędujących członków władz Wykonawcy. 7. Oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty- zał. Nr 3 8. Kosztorys ofertowy- sporządzony wg przedmiaru robót - zał. Nr 9 9. Dowód wpłacenia wadium. 10. Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy- zał. Nr 4 W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 3. Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Umowa (konsorcjum) musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o wielkości i przedmiocie porównywalnym z robotą będącą przedmiotem niniejszego postępowania -wypełniony zał. Nr 5 Zamawiający wymaga, aby roboty te były udokumentowane listami referencyjnymi.(oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) 12. Wykaz osób upoważnionych do występowania w imieniu Wykonawcy - kierownictwo robót (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami) - zał. Nr 6 13. Zaakceptowany projekt umowy 14. Harmonogram rzeczowo finansowy. Uwaga: Wszystkie kserokopie zaświadczeń powinny zostać poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmirzec.sisco.info

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mircu 27-220 Mirzec , Mirzec Stary 9, pokój nr 302 Godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat - pokój nr 220 Urząd Gminy w Mircu 27-220 Mirzec , Mirzec Stary 9.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.