To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-01
Świecie: DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH oznaczenie sprawy DzV. 27. PN. 5. 2015
Numer ogłoszenia: 79545 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56159 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza, ul. Sądowa 18, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 33 08 305, faks 52 33 24 541.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH oznaczenie sprawy DzV. 27. PN. 5. 2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wg harmonogramu artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Wymagania przedmiotowe względem środków do utrzymania czystości zostały wymienione w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań: Zadanie nr 1 - worki na odpady komunalne i niebezpieczne, Zadanie nr 2 - ścierki, Zadanie nr 3 - preparaty do utrzymania czystości sanitariatów, Zadanie nr 4 - płyny do zastosowania w kuchni, Zadanie nr 5 - preparaty do mycia i pielęgnacji powierzchni, Zadanie nr 6 - preparaty do szyb, luster, mebli i sprzętów biurowych, Zadanie nr 7 - zestawy sprzątające i artykuły wymienne, Zadanie nr 8 - szczotki, kije, artykuły plastikowe, Zadanie nr 9 - środki higieny osobistej, Zadanie nr 10 - artykuły pozostałe, Zadanie nr 11 - ręczniki, papier toaletowy, podajniki 3. Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Dlatego podane w załączniku ilości są ilościami szacunkowymi i mogą być zmniejszone lub zwiększone. O zmianie jednostronnie decyduje Zamawiający, który każdorazowo będzie informował Wykonawcę drogą mejlową. Z tego tytułu nie będą przysługiwały WYKONAWCY żadne roszczenia z wyjątkiem zapłaty ceny za dostarczony towar. 4. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem bankowym po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie min. 30 dni. Za wydłużenie tego terminu do 45 dni Zamawiający przyzna ofercie dodatkowy punkt. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy oraz rozładunku artykułów w magazynie znajdującym się w budynku Izby Przyjęć, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w godz. od 8.00 do 13.00. 6. Uzgodniony termin dostawy nie przekroczy 6 dni roboczych. Za zaoferowanie terminu dostawy do 3 dni roboczych Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe 2 punkty. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na ogólnych zasadach producenta. 8. Wszelkie zgłoszenia reklamacji jakościowych i ilościowych dotyczące dostawy artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej odbywać się będą drogą mejlową. Realizacja reklamacji następować będzie na koszt WYKONAWCY w ciągu dwóch dni roboczych od daty mejlowego zgłoszenia reklamacji...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00 - Mydło 33.76.10.00 - Papier toaletowy 18.93.00.00 - Worki i torby 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - worki na odpady komunalne i niebezpieczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. H. ADMOR JERZY MORYTO, UL. WIERZBICKA58/1, 26-600 RADOM, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13310,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11728,00
Oferta z najniższą ceną: 11728,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12295,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - ścierki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOGOS s.c. K.RUTECKA, P.SYCZYŁO
jakie przetargi wygrała firma
LOGOS s.c. K.RUTECKA, P.SYCZYŁO
- LOGOS S.C. K. RUTECKI, P. SYCZYŁO, UL. M. SKŁODOWSKIEJ-CURIE 73, 87-100 TORUŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3674,50
Oferta z najniższą ceną: 3674,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3734,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - płyny do zastosowania w kuchni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOGOS s.c. K.RUTECKA, P.SYCZYŁO
jakie przetargi wygrała firma
LOGOS s.c. K.RUTECKA, P.SYCZYŁO
- LOGOS S.C. K. RUTECKI, P. SYCZYŁO, UL. M. SKŁODOWSKIEJ-CURIE 73, 87-100 TORUŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11770,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9254,00
Oferta z najniższą ceną: 6495,98 / Oferta z najwyższą ceną: 10549,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie nr 11 - ręczniki, papier toaletowy, podajniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FLESZ SP. Z O. O., UL. CIEŚLEWSKICH 25 F, 03-017 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49028,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33857,00
Oferta z najniższą ceną: 33857,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35599,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Remont z ociepleniem elewacji budynku użytkowego wpisanego do rejestru zabytków, przy ul. Sądowej 5 w Świeciu. Postepowanie zamieszczone będzie na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czyszczących i polerujących
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- "Sukcesywne dostawy artykułów do sprzątania, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz worków na śmieci"
- SZPiFP-36-24 Dostawa papieru toaletowego
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.