eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › OPRACOWANIE PROJEKTU MODERNIZACJI SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY POZIOMEJ i PROJEKTU MODERNIZACJI I ZAŁOŻENIA SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY WYSOKOŚCIOWEJ, W OBSZARZE CZĘŚCIm. CIECHANÓW - cz. obrębu PODZAMCZE, ŚMIECIN I ŚMIECIN KOLONIA o powierzchni 633 ha

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-10

Ciechanów: OPRACOWANIE PROJEKTU MODERNIZACJI SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY POZIOMEJ i PROJEKTU MODERNIZACJI I ZAŁOŻENIA SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY WYSOKOŚCIOWEJ, W OBSZARZE CZĘŚCI: m. CIECHANÓW - cz. obrębu PODZAMCZE, ŚMIECIN I ŚMIECIN KOLONIA o powierzchni 633 ha
Numer ogłoszenia: 79537 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ciechanowski , ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723485, 6725415, faks 023 6722945.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanow.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU MODERNIZACJI SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY POZIOMEJ i PROJEKTU MODERNIZACJI I ZAŁOŻENIA SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY WYSOKOŚCIOWEJ, W OBSZARZE CZĘŚCI: m. CIECHANÓW - cz. obrębu PODZAMCZE, ŚMIECIN I ŚMIECIN KOLONIA o powierzchni 633 ha.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Charakterystyka obiektu. Obszar opracowania obejmuje około 633 ha, zachodniej części obszaru miasta Ciechanów - część obrębów Podzamcze, Śmiecin i Śmiecin Kolonia, W obszarze opracowania znajdują się n/w ilości punktów do przeglądu i konserwacji (z wyłączeniem konserwacji osnowy I i II klasy) 1. Osnowa pozioma kl. I i II - 4 punktów, 2. Osnowa pozioma III kl. - 467 punktów , a) osnowa ziemna - 170 punktów, b) osnowa ścienna - 297 punktów, 3.Osnowa wysokościowa razem - 16 punktów, a) osnowa wysokościowa II kl. - 10 punktów, b) osnowa wysokościowa III kl. - 6 punktów 4. Ilość punktów osnowy do inwentaryzacji i przeglądu a) pozioma (ziemna i ścienna) - 471 punktów, b) wysokościowa II i III klasa - 16 punktów RAZEM 487 punktów Ze względu na bardzo duży ruch inwestycyjny w przedmiotowym obszarze w ostatnich 25 latach, a szczególnie w ostatnich 5 latach ( np. przebudowa układu komunikacyjnego drogowego i kolejowego), istotna część punktów szczegółowych osnów poziomych i wysokościowych uległa zniszczeniu lub straciła walory użytkowe ( np. w dotychczasowych jezdniach, chodnikach, w ociepleniach ścian budynków, w wyburzonych budynkach i ogrodzeniach). Projektowana modernizacja obydwóch sieci osnów szczegółowych ma przywrócić i wzmocnić pełne cechy użytkowe sieci osnów szczegółowych uwzględniając nowe warunki i potrzeby tego intensywnie rozwijającego się obszaru miasta. 3.2 Ogólne założenia opracowania projektów modernizacji sieci osnów Opracowanie projektu modernizacji sieci tak osnowy poziomej szczegółowej jaki i osnowy szczegółowej wysokościowej, winna odbyć się niejako w trzech etapach produkcyjnych tj.: 1. Ustalenie stanu istniejącego i zachowanej wartości użytkowej osnów szczegółowych poprzez szczegółową: 1) inwentaryzację i przegląd punktów, 2) ocenę możliwości wykorzystania zachowanych punktów w nowych zmodernizowanych sieciach. 2. Wypracowanie koncepcji konstrukcji zmodernizowanych sieci poprzez: 1) wykorzystanie zachowanych punktów 2) uzupełnienie i zagęszczenie nowymi punktami z preferencjami osnów szczegółowych ściennych. ze spełnieniem podstawowego warunku dostosowania sieci do nowej sytuacji terenowej wynikającej z diametralnie głębokich zmian w zagospodarowaniu. 3. Opracowanie projektów modernizacji obydwóch sieci z założeniem ich ponownego, z nawiązaniu do już zrealizowanych 2 obiektów, wyrównania na bazie obserwacji nowych i tam gdzie to jest możliwe i racjonalne - archiwalnych. 3.3 Inwentaryzacja i przegląd znaków osnów dotychczasowych. Ilość punktów do inwentaryzacji i przeglądu określono w pkt 3.2.1.4. Wynika ona z ilości punktów osnów szczegółowych zaewidencjonowanych w Bazie Danych Osnów Szczegółowych i wynosi łącznie 487 punktów. Wyniki przeglądu i inwentaryzacji osnów na dwóch dotychczas opracowanych i zrealizowanych w latach 2012-2013 i 2014-2015 obiektach miejskich wykazały, że na ogólną liczbę zinwentaryzowanych - 1102 pkt 1. punktów w stanie dobrym było - 640 pkt 58% 2. punktów uszkodzonych lub zniszczonych było - 462 pkt 42% Prognozując na tej podstawie o stanie dotychczasowych osnów na obiekcie opracowywanym zakłada się następujące wielkości 1. Ogólna liczba punktów osnowy poziomej III kl. do przeglądu i inwentaryzacji - 467 pkt. 2. Prognozowana ilość punktów osnowy poziomej w stanie dobrym do adaptacji w tym - 271 pkt osnowa ziemna - 108 pkt osnowa ścienna - 163 pkt 3. Prawdopodobna ilość punktów osnowy poziomej uszkodzonych i zniszczonych - 467 pkt x 42% - 196 pkt 4. Ogólna liczba istniejących punktów osnowy wysokościowej - 16 pkt 5. Prognozowana ilość pkt. osnowy wys. w stanie dobrym do adaptacji - 9 pkt 6. Prawdopodobna ilość reperów uszkodzonych lub zniszczonych - 7 pkt Wniosek Do zmodernizowania sieci osnów można będzie adaptować punkty istniejące, pozytywnie zweryfikowane w wyniku przeglądu i inwentaryzacji: 1. w zakresie osnowy poziomej - 271 pkt w tym ziemna - 108 pkt ścienna - 163 pkt 2. w zakresie osnowy wysokościowej - 9 pkt 3.4 Prognoza łącznej ilości punktów w zmodernizowanych sieciach. Na podstawie dwóch zrealizowanych miejskich obiektów porównawczych prognozuje się, że zmodernizowana sieć winna składać się z: 1. Ogólna ilość pkt. szczegółowej osnowy poziomej - 540 pkt. w tym punktów ziemnych - 540 x 38% - 212 pkt. punktów ściennych - 328 pkt. 2. Ogólna liczba reperów - 25 pkt. RAZEM - 565 pkt 3.5 Prognoza ilości nowoprojektowanych punktów w sieciach. 1. W sieci szczegółowych osnów poziomych 540 pkt. - 271 pkt. = 269 pkt. w tym osnowy ziemne 212 pkt. - 108 pkt. = 104 pkt. osnowy ścienne 328 pkt. - 163 pkt. = 165 pkt. 2. W sieci szczegółowych osnów wysokościowych 25 pkt. - 9 pkt. adaptowanych = 16 nowych Ponadto do sieci osnów wysokościowych III kl. należy włączyć, pomierzyć i jednocześnie wyrównać pkt. ścienne osnowy szczegółowej 1. adaptowane 163 pkt. 2. nowe 165 pkt RAZEM 328 pkt. ściennych znaki klasyczne (repery) 25 pkt. Łącznie osnowa wysokościowa będzie zawierać - 353 pkt. wys. II i III kl 3.6 Zastrzeżenia dotyczące prognoz danych ilości punktów osnów. Zamawiający podając podstawowe wielkości obiektowe decydujące o pracochłonności, a zatem i o kosztach opracowania zastrzega się, iż dane te nie są precyzyjne i mają charakter wyłącznie orientacyjny i szacunkowy. Oferent winien dokonać ich weryfikacji w trakcie przygotowania oferty. Na nieścisłościach danych, w przypadku stwierdzenia różnic na etapie realizacji, oferent nie może opierać potencjalnych roszczeń z tytułu wzrostu pracochłonności. Zadanie dotyczy bowiem całości prac związanych z opracowaniem projektu modernizacji osnowy szczegółowej poziomej i projektu modernizacji i założenia osnowy szczegółowej wysokościowej dla przedmiotowego obszaru, a proponowana cena przyjęta do umowy jako cena wykonania zadania, będzie mieć charakter ceny ryczałtowej za wykonanie projektów i całość kosztów. Szczegółowy opis realizacji projektów, zakres prac, przewidziane metody i zakładane dokładności pomiaru, sposób wyrównania sieci poziomej i wysokościowej oraz pozostałe informacje dotyczące przedmiotu opracowania znajdują się w Warunkach Technicznych opracowania projektów modernizacji osnowy poziomej szczegółowej i projektu modernizacji i założenia osnowy wysokościowej opracowanych na dzień 23 listopada 2015 r. przez prof. dr. hab. inż. Wł. Dąbrowskiego, w realiach standardów Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dn. 14 lutego 2010 r. w/s osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 12.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 400,00 zł. słownie: dwa tysiące czterysta złotych. 12.2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. Poz. 359). 12.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. PKO Bank Polski SA , rachunek bankowy nr 63 1020 1592 0000 2402 0254 8196 Na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia Modernizacja osnów szczegółowych poziomej i wysokościowej cz m. Ciechanów G.3037.3.5.2016 12.4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12.5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 12.6 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12.7 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.9 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12.11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.12. Wykonawca do oferty załącza dowód wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę geodezyjną w asortymencie Opracowanie projektów modernizacji osnów szczegółowych poziomych i wysokościowych lub Realizacja projektów osnów szczegółowych poziomych i wysokościowych, o wartości co najmniej 40 tys. zł. jedna.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: a) dwoma zestawami sprzętu geodezyjnego ( odbiornik GPS, dalmierz ) zapewniającymi pomiar szczegółowej osnowy poziomej, b) jednym zestawem sprzętu geodezyjnego do wykonywania obserwacji kątowo-liniowych w sieci szczegółowej osnowy poziomej i zestawem sprzętu do wykonywania niwelacji w sieci wysokościowej (niwelatory precyzyjne), gwarantującymi uzyskanie dokładności określonych w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych c) dwoma zestawami sprzętu komputerowego, d) dwoma samochodami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1) co najmniej czterema osobami z wykształceniem geodezyjnym, w tym, co najmniej dwiema osobami z wykształceniem wyższym geodezyjnym posiadającymi: 1) uprawnienia nr 1, 2) doświadczenie w zakresie modernizacji lub zakładania osnów geodezyjnych szczegółowych na obiekcie co najmniej 250 pkt. osnowy szczegółowej, poziomej lub wysokościowej jako wykonujący prace, kierujący pracami lub je nadzorujący, pozostałe dwie osoby z wykształceniem geodezyjnym mające: 1) doświadczenie w zakresie modernizacji i zakładania osnów jako osoba wykonująca prace samodzielnie lub w zespole na obiekcie co najmniej 250 pkt. Osnowy szczegółowej poziomej lub wysokościowej, 2) co najmniej jedna osoba z wykształceniem wyższym geodezyjnym posiadająca: 1) uprawnienia nr 3 zgodne z wymogiem § 11 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z 14 lutego 2012r. w/s osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych, 2) doświadczenie w zakresie modernizacji i zakładania osnów geodezyjnych w obszarze wykonywania prac , kierowania pracami nadzorowania i kontrolowania prac wykazane na obiekcie co najmniej 250 pkt. Osnowy szczegółowej i wysokościowej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedłożyć opłaconą polisę, a przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

informacja, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartości bez kwoty podatku - wg załącznika nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Skrócony termin wykonania zaoferowany przez Wykonawcę wobec terminu określonego w SIWZ - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stciechanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w pkt. I.1).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ciechanowie , ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, pokój 108, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.