eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO
Numer ogłoszenia: 79527 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Powszechny im. Zygmunta Hubnera, ul. Zamoyskiego 20, 03-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 818 00 13, fax 022 818 00 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powszechny.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa lub samorządowa jednostka kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa : 1. Reflektorów profilowanych na ruchomej głowicy szt. 4 2. Kompletu uchwytów do powyższych reflektorów 3. Zestawu 12 sztuk reflektorów profilowanych o stałym kącie 20 stopni 4. Zestawu 12 sztuk reflektórw z soczewką PC płasko - wypukłą o kącie świecenia 4-64 stopnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat wykonali w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze na kwotę co najmniej: - 150 000 zł netto; 2) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 1 punkt serwisowy, świadczący w pełnym zakresie usługi serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na urządzenia objęte zamówieniem; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 i 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty konieczne do przedłożenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w punkcie 6 : 1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru); 2) wykaz punktów (punktu) serwisowych (ego) Wykonawcy, z których każdy świadczy w pełnym zakresie usługi serwisu gwarancyjnego na sprzęt objęty zamówieniem; 3) następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wy¬stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku uzupełnień wymaganych dokumentów lub oświadczeń powinno one spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655). Niespełnienie chociażby jednego z warunków lub brak choćby jednego z dokumentów (jak również złożenie dokumentu w niewłaściwej formie) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań wymienionych w punkcie 6 przez Wykonawców składających wspólną ofertę dokumenty wymienione w punkcie 3) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dokumenty wymienione w pkt 1) i 2) winny być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powszechny.art.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Powszechny ul. Jana Zamoyskiego 20 , 03-801 Warszawa w pokoju nr 223, I piętro, w godzinach 9.00-14.00 w dni powszednie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 15:00, miejsce: Teatr Powszechny ul. Jana Zamoyskiego 20 , 03-801 Warszawa w pokoju nr 223, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Reflektor profilowy na ruchomej głowicy oparty na żarówce halogenowej 750 W, pracujący w protokóle DMX 512 wraz z lampą - strumień świetlny osiągający minimum 22.950 lm - temperatura barwowa 3.250 K - żywotność około 300 h -ZOOM - 16º-36º płynny -FOCUS - zdalnie ustawiana ostrość -system zmiany kolorów bazujący na integralnym scrollu -IRIS Module - SHUTTER Module - cztery ramki zdalnie sterowane z konsolety DIMMER - elektroniczny; sterowany z konsolety -waga do 30 kg - dwa sloty umożliwiające zainstalowanie opcjonalnych modułów typu plug-and-play -Internal Media Frame - umożliwiająca zamontowanie dodatkowych przesłon -Funkcja automatycznego sprawdzania wszystkich parametrów urządzenia -Elektroniczne repozycjonowanie wszystkich parametrów -maksymalna ilość kanałów DMX, 31 -linka zabezpieczająca z atestem. 4 2 Komplet uchwytów do ruchomych głowic z możliwością założenia na sztankiet o średnicy minimum 50 mm 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 Zestaw reflektorów profilowych o stałym kącie 20 stopni / trzonek lampy GY 9,5 Reflektor powinien być wyposażony w tubus 20 stopni i przesłonę irysową oraz noże formujące plamę świetlną. Żarówka powinna być umieszczona w osi odbłyśnika. Reflektor powinien być wyposażony w ramkę filtrów, linkę zabezpieczającą z atestem, żarówkę minimum 600W na trzonku GY 9,5 , uchwyt do reflektora umożliwiający zawieszenie go na sztankiecie o średnicy 50 mm, oraz wtyczkę gumowaną uniwersalną typ Shuko. 12 4 Zestaw reflektorów z soczewką PC płasko-wypukłą (pryzmatyczną) z możliwością użycia żarówek 300/500/650W o kącie świecenia 4 - 64 stopnie Reflektor powinien być wyposażony w soczewkę PC płasko - wypukłą (pryzmatyczną) o kącie świecenia od 4 do 64 stopni. Trzonek żarówki GY 9,5. Reflektor powinien być wyposażony w skrzydełka czterolistne, ramkę filtrów, siatkę zabezpieczającą, linkę zabezpieczającą z atestem, żarówkę 300W na trzonku GY 9,5 , uchwyt do reflektora umożliwiający zawieszenie go na sztankiecie o średnicy 50 mm, oraz wtyczkę gumowaną uniwersalną typ Shuko. Ciężar reflektora nie może przekroczyć 3,5 kg bez dodatkowego oprzyrządowania. Długość nie może przekraczać 35 cm. Maksymalna szerokość reflektora nie może przekraczać 20 cm. Możliwość wymiany żarówki bez użycia narzędzi. Możliwość wyważenia aparatu na ramieniu. Mikro - swich odłączający zasilanie reflektora w przypadku otwarcia komory żarówki. 12.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.