eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 127 w Warszawie w 2014 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Warszawa: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 127 w Warszawie w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 79501 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64572 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 127, ul. Kowieńska 12/20, 03-438 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 619 30 88, faks 22 618 59 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 127 w Warszawie w 2014 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 127 w Warszawie w 2014 roku z dopuszczeniem składania ofert częściowych według następującego podziału: część 1: ARTYKUŁY SYPKIE, NAPOJE, PRZYPRAWY CPV: 15800000-6 - różne produkty spożywcze; 15330000-0 przetworzone owoce i warzywa; 15600000-4 - produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych; 15320000-7 soki owocowe i warzywne; 15411000-2 - oleje zwierzęce lub roślinne 15870000-7 - przyprawy i przyprawy korzenne; 15872400-5 - sól; 15892200-9 - ekstrakty warzywne; 15411200-4 - olej spożywczy; 15871273-8 - majonez. część 2: PŁODY RLNE, WARZYWA, OWOCE, JAJA KURZE CPV: 03144000-2 - produkty rolne; 15300000-1 - owoce, warzywa i podobne produkty; 14310000-4 - ziemniaki i produkty z ziemniaków; 15331000-7 - warzywa przetworzone; 15331142-4 - kapusta przetworzona; CPV: 15300000-1 - owoce, warzywa i podobne produkty; 03142500-3 - jaja. część 3: MIĘSO I WYROBY WĘDLINIARSKIE CPV: 15100000-9 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne; 15110000-2 mięso; 15131700-2 - przetwory mięsne. część 4: WYROBY GARMAŻERYJNE CPV: 15894300-4 - dania gotowe część 5: RYBY, OWOCE I WARZYWA GŁĘBOKO MROŻONE 15221000-3 - ryby mrożone, 15331170-9 - warzywa mrożone część 6: NABIAŁ I PRODUKTY MLECZARSKIE CPV: 15511000-3 - mleko; 15512000-0 - śmietana; 15500000-3 - produkty mleczarskie; 15833100-7 - desery. część 7: WYROBY PIEKARNICZE I CUKIERNICZE CPV: 15810000-9 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr: 2/1, 2/2, 2/3, 2/4, 2/5, 2/6, 2/7 do SIWZ, stanowiące FORMULARZ CENOWY. 3) Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, z maksymalnym terminem przydatności do spożycia przewidzianym dla danego artykułu. Dostarczane artykuły spożywcze muszą posiadać wysoką jakość pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Dostarczane artykuły spożywcze, w szczególności wyroby garmażeryjne oraz mięso i wyroby wędliniarskie muszą być zapakowane w opakowania opatrzone etykietą zawierająca informacje wymagane przepisami prawa polskiego. Opakowania muszą posiadać między innymi: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub importera, datę wyprodukowania, datę zapakowania danej partii towaru, datę przydatności do spożycia, skład zapakowanych artykułów spożywczych, informację o sposobie przechowywania. 4) Zamówienia muszą być realizowane codziennie, bez względu na ilość zamówionego towaru. 5) Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych codziennie telefonicznie i potwierdzanych faksem lub pocztą elektroniczną. 6) Wykonawca będzie dostarczał towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, oraz na własny koszt i ryzyko. 7) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie i potwierdzona faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 8) Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 9) Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywczych, mleczarskich, i innych.) 10) W celu możliwości zweryfikowania przez Zamawiającego zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ oraz w celu oceny produktów w CZĘŚCI NR 3 oraz CZĘŚCI nr 4 w kryterium oceny ofert odpowiednio - jakość produktów i walory smakowe, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą dla wybranego zadania próbek oferowanych przedmiotów zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty. Dla CZĘŚCI NR 3 Wykonawca dostarczy wraz z ofertą następujące próbki: - ok. 10 do 15 dag zapakowanej szynki swojskiej, - ok. 10 do 15 dag zapakowanej kiełbasy krakowskiej parzonej, - ok. 10 do 15 dag zapakowanego pasztetu drobiowego, - ok. 10 do 15 dag zapakowanych parówek odtłuszczonych, Dla CZĘŚCI NR 4 Wykonawca dostarczy wraz z ofertą następujące próbki: - ok. 10 do 15 dag zapakowanych pierogów z serem, - ok. 10 do 15 dag zapakowanych pierogów z mięsem wieprzowo-wołowym, - ok. 10 do 15 dag zapakowanych pierogów z kapustą i pieczarkami, - ok. 10 do 15 dag zapakowanych pyz z mięsem wieprzowo-wołowym, Wyżej wymienione próbki artykułów spożywczych dla CZĘŚCI NR 3 i CZĘŚCI NR 4 muszą być zapakowane oraz opatrzone etykietami zawierającymi: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub importera, skład produktu, datę wyprodukowania, datę przydatności do spożycia, informację o sposobie przechowywania. 11) Zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki - wzory produktów...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ARTYKUŁY SYPKIE, NAPOJE, PRZYPRAWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKLEPOWANIE Robert Wdowiński, ul. Gdyńska 14, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43814,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39702,55

  • Oferta z najniższą ceną: 39702,55 / Oferta z najwyższą ceną: 50453,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PŁODY RLNE, WARZYWA, OWOCE, JAJA KURZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep Spożywczo - Warzywny Leszek Przybysz, ul. Targowa 15/53, 03-727 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57725,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50130,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49594,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54560,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: MIĘSO I WYROBY WĘDLINIARSKIE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPRZEDAŻ MIĘSA, WEDLIN, WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH, ART. SPOŻYWCZYCH Mieczysław Kowalczyk, Elżbieta Kowalczyk, ul. Ząbkowska 12, 03-736 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63479,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65677,50

  • Oferta z najniższą ceną: 60184,30 / Oferta z najwyższą ceną: 65677,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: WYROBY GARMAŻERYJNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BETI Produkcja Wyrobów Garmażeryjnych Beata Szulkowska, ul. Gryczana 23, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32723,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32067,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32067,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33767,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: RYBY, OWOCE I WARZYWA GŁĘBOKO MROŻONE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IGLOMAR Sp. z o.o., ul. Flemniga 21, 03-176 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33362,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26127,50

  • Oferta z najniższą ceną: 26127,50 / Oferta z najwyższą ceną: 26127,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: NABIAŁ I PRODUKTY MLECZARSKIE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTER-MLECZ Sp. z o. o. ul. Chrzanowskiego 14 04-392 Warszawa, ul. Chrzanowskiego 14, 04-392 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40346,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38430,50

  • Oferta z najniższą ceną: 37236,40 / Oferta z najwyższą ceną: 42671,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.