eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirsk › Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP Mirsk.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Mirsk: Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP Mirsk.
Numer ogłoszenia: 79441 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Mirsku , ul. Adama Mickiewicza 28, 59-630 Mirsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 7834140, 6470443.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP Mirsk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP Mirsk..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert winien wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, określone w art. 6b ust. 5 p 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: PKO BP S.A Nr konta 07 1020 2124 0000 8502 0067 3723 z dopiskiem: (Wadium na samochód dla OSP Mirsk) przed terminem składania ofert tj. 15.06.2009r., przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie, należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Mirsku - referat finansowy, przed terminem składania ofert tj. 15.06.2009r.. 4. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych ust.1 - 4. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie Zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY. 1. Podane w ofercie ceny muszą uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszej specyfikacji oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Cenę oferty należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Wykonawca ma obowiązek podać w Formularzu Oferty cenę netto i brutto za wykonanie zamówienia oraz zastosowaną stawkę i wartość podatku VAT. 4. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ, w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu, o których mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 5. Cena oferty winna uwzględniać wszelkie należne opłaty, w szczególności podatki - w tym podatek VAT. KRYTERIA OCENY OFERTY. 1. Kryteria oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów: Nazwa kryterium Waga Cena ofertowa 100 % 2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego: C = Cn/Cb x 100 % gdzie: C - liczba pkt. za kryterium Cn - cena najniższa z ofert Cb - cena oferty badanej 3. Wynik: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans ceny tj. największą liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom ustawy PZP i SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAŁĄCZNIKI. 1. Załączniki do specyfikacji: - Załącznik nr 1 - formularz ofertowy; - Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Ustawy Pzp; - Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 24 Ustawy Pzp; - Załącznik nr 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; - Załącznik nr 5 - projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://new.bazagmin.pl/bip_mirsk/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mirsku, Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk, pok. nr 15, bud. B..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mirsku, Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk, sekretariat, pok. nr 1, bud. A..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.