eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-20

Poznań: Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych
Numer ogłoszenia: 7943 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu , ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej poprzez nieodpłatne wydanie pracownikom Zamawiającego, osobom towarzyszącym oraz dzieciom pracowników Zamawiającego imiennych kart dostępu do zajęć i obiektów. 2. Karta dostępu winna uprawniać użytkownika do dostępu do obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów za wyjątkiem dostępu do obiektów i zajęć wskazanych przez Wykonawcę jako płatne lub częściowo płatne. 3. Zamawiający, do korzystania z zajęć i obiektów sportowo - rekreacyjnych w pierwszym miesiącu kalendarzowym realizowania usługi, planuje zgłosić niżej wskazaną ilość użytkowników, zainteresowanych przystąpieniem do programu na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia: 1) 100 pracowników; 2) 20 osób towarzyszących (osoba towarzysząca tj. osoba powyżej 15 roku życia zgłoszona przez pracownika), 3) 5 dzieci (osoba do 15 roku życia zgłoszona przez pracownika). 4. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia w ramach wartości umowy oraz zmniejszenia liczby osób korzystających z programu sportowo - rekreacyjnego w okresie rozliczeniowym (1 miesiąc kalendarzowy). 5. Zamówienie będzie realizowane do wykorzystania kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. do wysokości 158.100,00 zł brutto. 6. Faktyczna liczba użytkowników będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego, a określenie w umowie maksymalnej nominalnej wartości nie może (w razie mniejszych potrzeb) być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zapewnił dostęp do min. 1.000 obiektów zlokalizowanych w miastach wojewódzkich oraz powiatowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej dla pracowników Zamawiającego, osób towarzyszących oraz dzieci (co najmniej basen), w tym do minimum 80 obiektów łącznie na terenie Miasta Poznania i Powiatu Poznańskiego. 8. W zakresie 80 obiektów zlokalizowanych na terenie Miasta Poznania i Powiatu Poznańskiego Wykonawca winien zapewnić łącznie minimum 70 obiektów oferujących co najmniej 1 zajęcia sportowo - rekreacyjne nieodpłatne ( tzn. bez konieczności ponoszenia przez użytkownika dodatkowych kosztów). 9. Zgodnie z przeprowadzoną wśród pracowników ankietą Zamawiający przewiduje uzależnienie wstępu do obiektów lub korzystania z zajęć sportowo - rekreacyjnych od identyfikacji użytkownika w zakresie jego imienia i nazwiska (tzn. zgodności tych danych z informacjami zawartymi w dokumencie tożsamości lub innym dokumencie ze zdjęciem), dopuszcza także potwierdzenie przez użytkownika faktu wstępu do obiektów lub skorzystania z zajęć poprzez weryfikację imiennej karty magnetycznej wraz z okazanym dowodem tożsamości i złożeniem podpisu na liście. 10. Maksymalnie na 3 dni przed rozpoczęciem każdego miesiąca kalendarzowego, w którym będzie świadczona usługa, Wykonawca dostarczy wskazanej przez Zamawiającego osobie, do siedziby Zamawiającego, określoną liczbę kart sportowych uprawniających do korzystania przez pracowników, osoby towarzyszące oraz dzieci z usług objętych pakietem sportowo - rekreacyjnym. Liczba kart ustalona zostanie na podstawie listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy na 10 dni przed rozpoczęciem każdego miesiąca kalendarzowego, w którym będzie świadczona usługa. Karty będą imienne i aktywne dla użytkowników przez czas trwania umowy, chyba, że użytkownik zrezygnuje. Karty osób rezygnujących będą blokowane, tym samym będą traciły status użytkownika. Wykonawca nie będzie pobierał opłat za wydanie nowych kart oraz za zablokowanie kart osób rezygnujących. Reklamacje dotyczące nieprawidłowości w dostarczonych kartach będą rozpatrywane w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 11. Wykonawca w ramach umowy umożliwi także korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowo - rekreacyjnego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę. Użytkownicy będą mogli korzystać z tych usług. Zamawiający będzie o nowych usługach informowany za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dostęp do nowych usług nie spowoduje wzrostu cen jednostkowych wskazanych w ofercie. 12. Aktualna lista wszystkich dostępnych obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał w swojej ofercie zróżnicowanie obiektów i usług co najmniej na baseny, siłownie, sauny, zajęcia fitness, jogę, sztuki walki, taniec, aqua aerobik, ścianki wspinaczkowe, lodowisko, squash, spinning, nornic walking, grota solna. 14. Dostępność do obiektów nie będzie ograniczona porą dnia w zakresie godzin otwarcia obiektu oraz dniem tygodnia. 15. Zamawiający przewiduje dofinansowanie w wysokości do 55% dla pracowników Zamawiającego. Dla pozostałych osób nie jest przewidziane dofinansowanie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00 - Usługi sportowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.800,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ilość obiektów na terenie Miasta Poznania i Powiatu Poznańskiego - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się nieistotne zmiany w umowie oraz te, które Zamawiający przewidział i zawarł poniżej, tj.: 1) zmiany w zakresie ilości użytkowników korzystających z pakietu sportowego w poszczególnych okresach rozliczeniowych, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, pod warunkiem nie przekroczenia wartości całkowitej przedmiotu umowy; 2) możliwość zmniejszenia kwoty jednostkowej, jeśli ogólnie dostępna oferta Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu i będzie korzystniejsza niż ceny wskazane w ofercie; 3) możliwość zmiany w ilości dostępnych obiektów, pod warunkiem zachowania ich określonych przez Zamawiającego minimalnych ilości; 4) możliwość wydłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku nie wykorzystania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia; 5) możliwość zmian, korzystnych dla Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) ww. strona internetowa, 2) siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, pok. 103A, 3) przesłanie na wniosek Wykonawcy listem poleconym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, pok. 002.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.