eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jednorożec › Budowa hali widowiskowo - sportowej wraz z łącznikiem pomiędzy budynkiem Szkoły Podstawowej, a projektowaną halą widowiskowo - sportową w Jednorożcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-12

Jednorożec: Budowa hali widowiskowo - sportowej wraz z łącznikiem pomiędzy budynkiem Szkoły Podstawowej, a projektowaną halą widowiskowo - sportową w Jednorożcu
Numer ogłoszenia: 7943 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Jednorożcu , ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie, tel. 029 7518392, faks 029 7517031.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jednorozec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali widowiskowo - sportowej wraz z łącznikiem pomiędzy budynkiem Szkoły Podstawowej, a projektowaną halą widowiskowo - sportową w Jednorożcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa hali sportowo - widowiskowej wraz z łącznikiem pomiędzy budynkiem Szkoły Podstawowej, a projektowaną halą widowiskowo - sportową, na działce nr 1298 w Jednorożcu. Projektowana hala widowiskowo - sportowa jest obiektem wolnostojącym. Rzut obiektu jest prostokątem o szerokości 39,40 m i długości 45, 49 m. Wysokość hali wynosi 11,89 m. Część hali widowiskowo - sportowej stanowi dwukondygnacyjne zaplecze szatniowo - sanitarne. Zaplecze szatniowo - sanitarne składa się z przebieralni, natryskowni i WC. Pomieszczenia te usytuowane są na poziomie sali. Przebieralnie dostępne są bezpośrednio z sali sportowej oraz z korytarza przez przedsionki izolujące. Pozostałe pomieszczenia to magazynki sprzętu, pomieszczenia trenerów i pomieszczenia techniczne. Przy głównym wejściu zaprojektowano również szatnię dla gości i WC ogólnodostępne. Nad zapleczem szatniowo - sanitarnym zaprojektowano trybuny dla 298 osób. Połączenie hali widowiskowo-sportowej z istniejącym budynkiem Szkoły Podstawowej stanowić będzie projektowany łącznik parterowy częściowo podpiwniczony. W łączniku oprócz korytarza łączącego halę ze szkołą zaprojektowano główne wejście i szatnie dla uczniów Szkoły Podstawowej. W piwnicy łącznika zlokalizowano kotłownię olejową z magazynem oleju opałowego oraz magazyn sprzętu terenowego. Dostęp do pomieszczeń piwnicy z zewnątrz. Dach budynku hali widowiskowo - sportowej dwuspadowy o nachyleniu połaci dachowych 11,60. Projektowana hala wyposażona będzie w następujące instalacje: wody zimnej, wody ciepłej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wentylacji mechanicznej, c.o. i c.t., elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych, odgromową oraz telefoniczną. Dach budynku łącznika wielospadowy o nachyleniu połaci dachowych 3o. Projektowany łącznik wyposażony będzie w następujące instalacje: wentylacji mechanicznej, c.o. i c.t., elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych, odgromową, kanalizacji deszczowej, instalacji solarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa, - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna w części zawierającej wymagania w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, w zakresie właściwości materiałów, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 150.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a spełnianie tych warunków potwierdzą poprzez złożenie odpowiednich oświadczeń oraz: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: 1.1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania, 1.2Zaświadczenie z właściwego dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. Zamawiający dopuszcza złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy o braku zaległości podatkowych. 1.3Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. Zamawiający dopuszcza złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.: 2.1Poprzez posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uważa wykazanie się przez Wykonawcę - wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu kubaturowego (hali sportowej) o wartości robót nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto lub o kubaturze nie mniejszej niż 16.000,00 m3 jako główny wykonawca. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu kubaturowego (hali sportowej) o wartości robót nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto lub o kubaturze nie mniejszej niż 16.000,00 m3 jako główny wykonawca. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 5 do SIWZ oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. 2.2 Przez dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uważa wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem do dyspozycji niezbędnego potencjału kadrowego w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a)kierownika budowy- bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; b)kierownika robót sanitarnych - bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; c)kierownika robót elektrycznych - bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; d)kierownika robót drogowych - bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robót drogowych, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; Zamawiający dopuszcza jednocześnie pełnienie przez 1 osobę funkcji kierownika robót w kilku w/w specjalnościach pod warunkiem posiadania odpowiedniego doświadczenia i uprawnień. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: 1)Wykaz osób, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, o których mowa powyżej /pkt.a)-d)/ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia (wg zał. Nr 4 do SIWZ); 2)Uprawnienia budowlane osób, które będą realizować zamówienie w poszczególnych branżach; 3)W/w uprawnienia należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 3.2 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiada środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 1.000.000 zł. Powyższa informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia oferty. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy) należy złożyć: 4.1 Oświadczenie na formularzu stanowiącym zał. nr1 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego) dołączonych do oferty. Treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia w/w warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji Zamawiającego tj. -Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 1, -Formularz ofertowy - zał. nr 2, -Kosztorysy ofertowe na poszczególne branże sporządzone na podstawie załączonych przedmiarów robót - (należy sporządzić zestawienie kosztorysów) - zał. nr 6, -Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - zał. nr4, -Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat - zał. nr 3, -Podpisany i wypełniony projekt umowy - zał. nr 5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jednorozec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w Jednorożcu ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec pokój nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy w Jednorożcu ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec pokój nr 8 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.