eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Odbudowa i modernizacja urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Miasta Poznania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Poznań: Odbudowa i modernizacja urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Miasta Poznania
Numer ogłoszenia: 79423 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, fax 061 8785210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa i modernizacja urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Miasta Poznania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa i modernizacja urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Miasta Poznania, obejmujących następujące obiekty: Część 1 Remont rowu M-2 od km 1+ 100 do km 1 + 346 z odwodnieniem działek 1/1,1/2,2/5 przy ul. Darzyńskiej w Poznaniu, zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową. Część 2 Remont i konserwacja rowu Krzesinka w km 3+722 - 4+018 oraz rowu K-7 w km 0+343 - 0+771, zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych w odniesieniu do części 1 i 2 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają wzory umów. Wykonawca ma obowiązek spisania porozumienia z właścicielami- użytkownikami działek na dokonanie wypłaty odszkodowania za zajęty pas gruntu przyległy do rowów oraz utracone uprawy w okresie prowadzenia robót wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego. Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę geodezyjną oraz dokonać uzgodnień co do przebiegu urządzeń podziemnych i ponosi za to odpowiedzialność. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty licząc od daty odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.10 - Wysadzanie i podobne roboty w zakresie usuwania skał Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.10 - Wysadzanie i podobne roboty w zakresie usuwania skał .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1dysponowanie minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie melioracji wodnych, łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2.2 wykonanie z należytą starannością w okresie od 17 kwietnia 2003 r. do 17 kwietnia 2008 r. a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót budowlanych polegających na konserwacji urządzeń melioracyjnych. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 3. Uprawnienia budowlane dla min. 1 osoby przewidzianej do realizacji zamówienia do kierowania robotami w zakresie melioracji wodnych łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Wykaz wykonanych w okresie od 17 kwietnia 2003 r. do 17 kwietnia 2008 r. a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót budowlanych polegających na konserwacji urządzeń melioracyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych prac. Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 5. Odpowiednio wypełniona i podpisana oferta; 6. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz wzoru umowy, zawierający dla każdej pozycji cenę jednostkową i cenę za pozycję - odpowiednio do części, na którą Wykonawca składa ofertę. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UMP pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań w pokoju nr 444 w cenie 22,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UMP pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań w pokoju nr 446.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.06.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa i modernizacja urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Miasta Poznania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Remont rowu M-2 od km 1+ 100 do km 1 + 346 z odwodnieniem działek 1/1,1/2,2/5 przy ul. Darzyńskiej w Poznaniu, zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa i modernizacja urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Miasta Poznania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 Remont i konserwacja rowu Krzesinka w km 3+722 - 4+018 oraz rowu K-7 w km 0+343 - 0+771, zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.