eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnocin › Kreowanie centrum miejscowości Czarnocin, czyli poprawa funkcjonalności, estetyki, podniesienie standardu przestrzeni publicznej poprzez zagospodarowanie terenu wypoczynkowego, rozrywkowo- kulturalnego i rekreacyjno- kulturalnego Parku Podworskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-26

Czarnocin: Kreowanie centrum miejscowości Czarnocin, czyli poprawa funkcjonalności, estetyki, podniesienie standardu przestrzeni publicznej poprzez zagospodarowanie terenu wypoczynkowego, rozrywkowo- kulturalnego i rekreacyjno- kulturalnego Parku Podworskiego
Numer ogłoszenia: 79422 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnocin , Czarnocin 100, 28-506 Czarnocin, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3512028, faks 41 3512029.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnocin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kreowanie centrum miejscowości Czarnocin, czyli poprawa funkcjonalności, estetyki, podniesienie standardu przestrzeni publicznej poprzez zagospodarowanie terenu wypoczynkowego, rozrywkowo- kulturalnego i rekreacyjno- kulturalnego Parku Podworskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Kreowanie centrum miejscowości Czarnocin, czyli poprawa funkcjonalności, estetyki, podniesienie standardu przestrzeni publicznej poprzez zagospodarowanie terenu wypoczynkowego, rozrywkowo- kulturalnego i rekreacyjno- kulturalnego Parku Podworskiego Wspólny Słownik Zamówień CPV 45113000-2 Roboty na placu budowy 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części orazroboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45212321-2 Roboty budowlane w zakresie audytoriów 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45232452-5 Roboty odwadniające 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Zagospodarowanie trenu Parku Podworskiego w celach rekreacyjno- kulturalnych w miejscowości Czarnocin, na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 588/2, Gmina Czarnocin 1) Odmulenie rowów melioracyjnych a) Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 10 cm, b) Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm, c) Załadunek urobku na samochód i odwiezienie na odległość 1 km z transportem urobku na odległość do 1 km, 2) Alejki parkowe a) Koryta wykonywane ręcznie gł. 20 cm, b) Załadunek urobku na samochód i odwiezienie na odległość 1 km z transportem urobku na odległość do 1 km, c) Ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z koryta pod alejki, d) Nawierzchnia żwirowa alejek rozścielana ręcznie- grubość po zagęszczeniu 5 cm, e)Obrzeża ozdobne palisadowe o wymiarach 28x50x6 cm na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, f) Obrzeża palisadowe- dodatek za ustawienie na łukach o promieniu do 10 m, g) Schody terenowe wykonywane ze stopnicami o nawierzchni żwirowej oraz podstopnicami z obrzeży ozdobnych palisadowych na ławie betonowej, 3) Utwardzenie drogi dojazdowej a) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego- warstwa górna z tłucznia- grubość po zagęszczeniu 7 cm (wraz z zawałowaniem), 4) Zagospodarowanie terenu za budynkiem Urzędu a) Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce piaskowej, b) Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, c)Transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odległość do 1 km, d) Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, e) Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20 x20 cm, f) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej, g) Przygotowanie powierzchni oraz wykonanie trawników parkowych siewem bez nawożenia, 5) Mała architektura a) Dostawa i montaż koszy parkowych na śmieci o poj. 35 l, b) Dostawa i montaż mostka drewnianego o długości 5,0 m i szer. 1,2 m, c) Dostawa i montaż tablic informacyjnych 6) Zieleń a) Sadzenie drzew i krzewów. 2.2.Urządzenie terenu wypoczynkowego w miejscowości Czarnocin, na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 412/2, Gmina Czarnocin 1) Odmulenie rowów melioracyjnych a) Oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu wraz z rozplantowaniem urobku, b) Kopanie rowów wykonywane koparkami z rozplantowaniem urobku, c) Karczowanie pni o śr. 10-15 cm koparką podsiębierną, d) Karczowanie pni o śr. 16-25 cm koparką podsiębierną, e) Karczowanie pni o śr. 66-75 cm koparką podsiębierną, f) Karczowanie pni o śr. 76-100 cm koparką podsiębierną, g) Wywożenie na odległość do 1 km korzeni i pni z terenu budowy, h) Wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie niezadrzewionym, i) Odmulenie dna stawu parkowego przy średniej głębokości odmulenia 0,7 m wraz z rozścieleniem urobku i wyprofilowaniem skarp, j) Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego- wyrównanie terenu pod alejki spacerowe i trawniki , k) Przygotowanie powierzchni oraz wykonanie trawników parkowych siewem bez nawożenia, l) Przepusty rurowe- rury betonowe o średnicy 40 cm, ł) Przepusty rurowe- ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm, 2) Alejki parkowe a) Koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm w gruncie kat. II-VI- koryto pod alejki i plac na ognisko, b) Ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z koryta, c) Warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny, d) Podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 10 cm, e) Nawierzchnia żwirowa- chodnik rozścielany ręcznie- grubość po zagęszczeniu 5 cm, f) Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, g) Obrzeża betonowe- dodatek za ustawienie na łukach o promieniu do 10 m, h) Schody terenowe wykonywane ze stopnicami o nawierzchni żwirowej oraz podstopnicami z obrzeży ozdobnych palisadowych na ławie betonowej, 3) Zatoka parkingowa a) Wykopy oraz przekopy wykonane na odkład koparkami przedsiębiernymi, b) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie, c) Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr. 10 cm, d) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, e) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm, f) Ława pod krawężniki betonowa z oporem, g) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej, h) Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo- piaskowej, i) Nawierzchnie z płyt MEBA gr. 10 cm na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, j) Przygotowanie powierzchni oraz wykonanie trawników parkowych siewem bez nawożenia, 4) Mała architektura a) Dostawa i montaż koszy parkowych na śmieci o poj. 35 l, b) Dostawa i montaż ławek drewnianych z bali bez oparcia, c) Dostawa i montaż ławek drewnianych z bali z oparciem, d) Schody do linii brzegowej stawu z gabionu- dostawa i montaż, 5) Zieleń a) Sadzenie drzew i krzewów. 2.3.Oświetlenie terenu rozrywkowo- kulturalnego w miejscowości Czarnocin, na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 588/2, Gmina Czarnocin: 1) Mechaniczne kopanie rowów do kabli , 2) Mechaniczne zasypywanie rowów do kabli, 3) Nasypywanie warstwy piasku na dno rowu kablowego, 4) Układanie rur ochronnych z PCW, 5) Układanie kabli do 2,0 kg/m w rowach kablowych ręcznie, 6) Układanie kabli do 3,0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych, 7) Ręczne układanie kabli wielożyłowych o masie do 0,5 kg/m na napięcie znamionowe poniżej 110 kV w rowach kablowych, 8) Układanie kabli jednożyłowych o masie do 0,5 kg/m na napięcie znamionowe poniżej 110 kV w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych, 9) Układanie kabli jednożyłowych o masie do 0,5 kg/m na napięcie znamionowe poniżej 110 kV w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych, 10) Układanie bednarki w rowach kablowych, 11) Przewierty mechaniczne dla rury o śr. do 125 mm pod obiektami, 12) Układanie kabli energetycznych o masie do 0,5 kg wciąganych bezpośrednio do słupa na słupach betonowych, 13) Podłączenie przewodów pojedynczych do 50 mm2 w powłoce polwinitowej pod zaciski lub śruby, 14) Montaż latarń oświetleniowych pakowych (ogrodowych) z ustawieniem fundamentu prefabrykowanego, 15) Montaż tabliczek bezpiecznikowych do konstrukcji 16) Wciąganie przewodów z udziałem podnośnika samochodowego w słup lub rury osłonowe, 17) Podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 2,5 mm2 pod zaciski lub bolce, 18) Zarobienie na sucho końca kabla 5- żyłowego o przekroju żył do 120 mm2 na napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych, 19) Oznaczenie trasy kabla lub usytuowanie muf, 20) Montaż złączy kontrolnych z połączeniem drut- płaskownik w instalacji uziemiającej i odgromowej, 21) Montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 15 kg na słupie, 22) Montaż na zamontowanym wysięgniku opraw do lamp rtęciowych( 1 lampa w oprawie), 23) Sprawdzenie stanu izolacji induktorem, 24) Sprawdzenie rezystencji izolacji odcinka kabla o dł. do 100 m, 25) Pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego , 26) Następny pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego, 27) Pierwszy pomiar skuteczności zerowania, 28) Następny pomiar skuteczności zerowania, 29) Wykucie bruzd dla rur RS47 w betonie, 30)Zaprawianie bruzd o szerokości do 50 mm, 31) Rury windurowe o śr. do 47 mm układane p.t. w gotowych bruzdach w betonie, 32) Układanie kabli jednożyłowych o masie do 0,5 kg/m na napięcie znamionowe poniżej 110 kV w budynkach , budowlach lub na estakadach z mocowaniem, 33) Złącza kablowe typu ZK1a200A, 34) Złącza kablowe typu ZK1a200A, 35) Tablice rozdzielcze o masie do 10 kg. 2.4. Budowę sceny w parku podworskim w miejscowości Czarnocin, na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 588/2, Gmina Czarnocin: 2.4.1. Konstrukcja i wykończenie budynku: 1) Roboty ziemne a) Ręczne usuwanie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), b) Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład, c) Pomiary przy wykopach fundamentowych, d)Pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych palami szalunkowymi (wypraskami) w gruntach nawodnionych wraz z rozbiórką, e) Zagęszczenie nasypów, ubijakami mechanicznymi, 2) Fundamenty a) Podkłady, z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym, b) Podkłady betonowe na podłożu gruntowym, c) Izolacje przeciwwodne z papy powierzchni poziomych na lepiku, d) Ławy fundamentowe żelbetowe, 3) Zbrojenie betonu a) Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli, 4) Konstrukcja stalowa a) Konstrukcja stalowa, b) Zabezpieczenie antykorozyjne i powłoka ochronna na powierzchnie stalowe, 5) Płyta podestu a) Płyty żelbetowe, stropowe płaskie, b) Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno, c) Ułożenie legarów z drewna ciosanego lub twardego, d) Podłoga z desek struganych grubości 32 mm, e) Impregnacja materiałów drzewnych, 6) Zadaszenie a) Konstrukcja drewniana- dźwigary łukowe z drewna klejonego b x h=20 x42 cm drewno klasy GL28, impregnowane ciśnieniowo, transportowane na plac budowy, montaż z materiałami montażowymi- 3 szt., b) Płatwie drewniane bxh=10 cm x18 cm, 26 cm x 26 cm , 14 cm x 14 cm, 18 cm x 18 cm, drewno klasy C24, impregnowane ciśnieniowo, transportowane na plac budowy, montaż z materiałami montażowymi- 17 szt., c) Odeskowanie i łacenie połaci dachowych, odeskowanie pod papą z desek grub. 25 mm, d) Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne wykonywane na gorąco, powłoki poziome, e) Pokrycie dachu gontem bitumicznym na podłożu z papy termozgrzewalnej, 7) Elementy dodatkowe: a) Schody drewniane o szerokości powyżej 1 m z poręczami, b) Pionowe deskowanie podestu wokół sceny, c) Podkłady pomostów drewnianych, balustrada drewniana, d) Złącza konstrukcyjne do drewna, e) Malowanie stolarki, zagruntowanie drewna, f) Przepusty rurowe pod zjazdami, wykonanie przepustów z rur żelbetowych Fi 80 cm. 2.4.2. Budowa instalacji oświetlenia i ochrony przed porażeniem sceny: 1) Rury windurowe o śr. do 20 mm układane n.t. na podłożu innym niż beton, 2) Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7,5 mm2 wciągane do rur, 3) Oprawy oświetleniowe żarowe strugoodporne pyłoodporne żeliwne przykręcane, 4) Odgałęźniki w obudowie metalowej o 4 wylotach dla przewodów o przekroju do 4 mm2 przykręcane, 5) Sprawdzenie i pomiar 1- fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia. 3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych punktach 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 stanowią załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- Zagospodarowanie terenu Parku Podworskiego w celach rekreacyjno- kulturalnych w miejscowości Czarnocin, Gmina Czarnocin, dz. nr ew. 588/2 Załącznik nr 2 do SIWZ- Przedmiar robót Zagospodarowanie terenu Parku Podworskiego w celach rekreacyjno- kulturalnych w miejscowości Czarnocin, Gmina Czarnocin, dz. nr ew. 588/2 Załącznik nr 3 do SIWZ- Dokumentacja Projektowa uproszczona na wykonanie zagospodarowania terenu Parku Podworskiego w celach rekreacyjno- kulturalnych w miejscowości Czarnocin, Gmina Czarnocin, dz. nr ew.588/2 Załącznik nr 4 do SIWZ- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- Urządzenie terenu wypoczynkowego w miejscowości Czarnocin, Gmina Czarnocin, na działce nr ewidencyjny 412/2 Załącznik nr 5 do SIWZ- Przedmiar robót Urządzenie terenu wypoczynkowego w miejscowości Czarnocin, na działce nr ewidencyjny 412/2 Załącznik nr 6 do SIWZ- Dokumentacja Projektowa uproszczona na urządzenie terenu wypoczynkowego w miejscowości Czarnocin, Gmina Czarnocin, na działce nr ewidencyjny 412/2 Załącznik nr 7 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- Oświetlenie terenu rozrywkowo- kulturalnego w miejscowości Czarnocin, dz. nr ewidencyjny 588/2 Załącznik nr 8 do SIWZ- Przedmiar robót Oświetlenie terenu rozrywkowo- kulturalnego w miejscowości Czarnocin, działka nr ew. 588/2 Załącznik nr 9 do SIWZ- Projekt budowlany Oświetlenie terenu rozrywkowo- kulturalnego w miejscowości Czarnocin, działka nr ew. 588/2 Załącznik nr 10 do SIWZ- Projekt wykonawczy Oświetlenie terenu rozrywkowo- kulturalnego w miejscowości Czarnocin, działka nr ew. 588/2 Załącznik nr 11 do SIWZ-Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Scena w parku podworskim w miejscowości Czarnocin, dz. nr ew. 588/2 Załącznik nr 12 do SIWZ- Przedmiary robót Scena w parku podworskim w miejscowości Czarnocin, dz. nr ew. 588/2 Załącznik nr 13 do SIWZ- Projekt budowlany Scena w parku podworskim w miejscowości Czarnocin, dz. nr ew. 588/2 Załącznik nr 14 do SIWZ- Projekty wykonawcze Scena w parku podworskim w miejscowości Czarnocin, dz. nr ew. 588/2 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przedmiocie zamówienia opisanym w ust. 1, 2 i 3 niniejszego rozdziału, jednak w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako informację uściślającą i przykładową. 5. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy i warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 6. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. 7. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w całości z materiałów Wykonawcy. 8. Przy wycenie robót w celu określenia ceny ryczałtowej brutto oferty Wykonawca sprawdzi dokumenty przetargowe, łącznie z przedmiarami robót. 9. Prace objęte Przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. 10.Okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego robót budowlanych. 11.Cenę oferty ryczałtową traktować należy jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 12. Przedmiot zamówienia musi być wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa lub certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z PN lub aprobatę techniczną. 13. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 14. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 16.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w Istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego w Rozdziale 16 niniejszej specyfikacji. 17. Zadanie współfinansowane ze środków UE- operacja odpowiadająca warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi realizowanej w ramach Programu, osi 4 Leader, działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.23.21 - Roboty budowlane w zakresie audytoriów 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Busku Zdroju, Oddział w Krzyżu Nr 07 8480 0004 2003 0006 3627 0002 z adnotacją: Wadium do przetargu nieograniczonego znak sprawy: RBG.271.1.2013 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego- Urząd Gminy w Czarnocinie, Czarnocin 100, w kasie pokój nr 10, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 9. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert: Spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; Na potwierdzenie spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć: 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 18 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty według metody spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert: Spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, w sposób należyty i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli: 1) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą nabudowie, przebudowie lub remoncie budynku, w tym konstrukcji i pokrycia dachu, o wartości minimum 40 000,00 zł brutto oraz 2) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na zagospodarowaniu terenu, w tym utwardzeniu powierzchni gruntu z wykorzystaniem materiałów budowlanych np. ułożenie kostki brukowej, wykonanie płyty betonowej itp.,o wartości minimum 20 000,00 zł brutto; Na potwierdzenie spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć: 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 18 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie. 2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie robót budowlanych określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlaneji prawidłowo ukończone. Zakres dowodów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ. Wyżej wymienionymi dowodami są poświadczenie lub inne dokumenty- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania wyżej wymienionych dowodów. W niniejszym postępowaniu Wykonawca może zamiast wyżej wymienionych dowodów przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie (referencje), określone w §1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226, poz. 1817/. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 16 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. Ponadto, jeżeli załączony wykaz wykonanych robót budowlanych będzie potwierdzać wartość tych robót w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w przedstawionym wykazie wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej, niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP na dzień, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty według metody spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert: Spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Na potwierdzenie spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć: 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 18 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty według metody spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert: Spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww.specjalności; Na potwierdzenie spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć: 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 18 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sięo zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie. 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zakres wyżej wymienionego dokumentu musi potwierdzaćspełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 17 do SWIZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty według metody spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert: 1) Spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000, 00 zł. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy powinni złożyć: 1) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 18 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sięo zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie. 2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty według metody spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp Wykonawcy są zobowiązani złożyć zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp: listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawyz dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór informacji stanowi Załącznik nr 20 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców. 2) aktualny odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku nr 22 do SIWZ. Uwaga - w Załączniku nr 22 zawarte są klauzule dotyczące możliwości i warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostały również opublikowane w ogłoszeniu o zamówieniu. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniu przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnocin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czarnocinie, Czarnocin 100, 28-506 Czarnocin, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Czarnocinie, Czarnocin 100, 28-506 Czarnocin, pokój nr 22 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków UE- operacja odpowiadająca warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi realizowanej w ramach Programu, osi 4 Leader, działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.