eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie robót konserwacyjnych w 2008 r. na obiekcie nr 11 - Śrem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Poznań: Wykonanie robót konserwacyjnych w 2008 r. na obiekcie nr 11 - Śrem
Numer ogłoszenia: 79419 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, fax 061 8525561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót konserwacyjnych w 2008 r. na obiekcie nr 11 - Śrem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót konserwacyjnych na urządzeniach melioracji podstawowych: - Kanał Grzymysławski - 7,180 km - Wały przeciwpowodziowe rzeki Warty - 32,846 km

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać poniższe warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: - wykonawcy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat roboty konserwacyjne rzek, cieków naturalnych lub urządzeń melioracji podstawowych; - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonawcy wykonali w/w roboty w okresie prowadzenia działalności lub wykonały je osoby kierujące robotami w okresie ostatnich pięciu lat; - osoba kierująca robotami posiada uprawnienia budowlane w specjalności i specjalizacji odpowiadającej rodzajowi robót przewidzianych do wykonania; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 6. Spełnią pozostałe wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia, dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży następujące dokumenty: 1. Ofertę, 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22, ust. 1 złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 3. Aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Związki Spółek Wodnych bądź Spółki Wodne - wypis z rejestru Księgi Wodnej), 4. Upoważnienie do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy o ile nie wynika ono z w/w dokumentów, 5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby wykonawcy o niezaleganiu z podatkami związanymi z działalnością wykonawcy wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych /ZUS/ lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z opłaceniem składek oraz opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 7. Wykaz wykonanych przez wykonawców w okresie ostatnich pięciu lat robót konserwacyjnych rzek, cieków naturalnych lub urządzeń melioracji podstawowych (doświadczenie zawodowe), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykaz wykonanych w tym okresie przez wykonawców lub osoby kierujące robotami w okresie ostatnich pięciu lat - wg załącznika nr 3, 8. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty w tym wykonane dla zamawiającego zostały wykonane należycie (referencje), 9. Odpis uprawnień budowlanych osoby kierującej robotami, 10. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt. I.1 osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: Jerzy Haufa - Kier.Działu EUM - pok.304, tel.(061)64-75-205 i Ryszard Szczechura - insp. ds.konserwacji - pok.302, tel.(061)64-75-234.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 08:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, tj. Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, pok. nr 201 - sekretariat (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 22.06.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.