eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › Organizacja obozów szkoleniowo - rekreacyjnych nad Morzem Bałtyckim i Pojezierzu Mazurskim lub Suwalskim dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2014 roku z podziałem na 2 zadania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Kleszczów: Organizacja obozów szkoleniowo - rekreacyjnych nad Morzem Bałtyckim i Pojezierzu Mazurskim lub Suwalskim dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2014 roku z podziałem na 2 zadania.
Numer ogłoszenia: 79419 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Kleszczowie , ul. Główna 74, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. 44 731 32 30, faks 44 731 32 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok.kleszczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja obozów szkoleniowo - rekreacyjnych nad Morzem Bałtyckim i Pojezierzu Mazurskim lub Suwalskim dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2014 roku z podziałem na 2 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi, z podziałem na 2 zadania, obejmujące swym zakresem organizację obozów szkoleniowo-rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2014 roku: Zadanie 1: Organizacja 14-dniowego obozu szkoleniowo-rekreacyjnego nad Morzem Bałtyckim dla 40 osób w jednym turnusie, w okresie między 10.07.2014 roku a 31.07.2014 roku dla członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej Gminy Kleszczów w 2014 roku. Zadanie 2: Organizacja 14-dniowego obozu artystyczno-rekreacyjnego na Pojezierzu Mazurskim lub Suwalskim dla 88 osób w dwóch turnusach, Zamawiający dopuszcza dowolny podział uczestników przez Wykonawcę w poszczególnych turnusach/ w okresie między 30.06.2014 roku a 31.07.2014 roku dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI z terenu Gminy Kleszczów w 2014 roku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Zadanie 1: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) Zadanie 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty na więcej niż jedno zadanie, zobowiązany jest zsumować kwotę wadium na poszczególne zadania, na które składana jest oferta.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli wykonawca wykaże uprawnienie do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności tj. Zamawiający wymaga, by Wykonawca był wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2014r., poz. 196).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dla zadania nr 1: jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom będącym przedmiotem zamówienia i wartości nie mniejszej niż 60 000, 00 zł (brutto). Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom będącym przedmiotem zamówienia rozumie się usługę organizacji wypoczynku letniego (w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień), zorganizowaną dla minimum 40 osób łącznie, trwającą nieprzerwanie, co najmniej 10 dni. dla zadania nr 2: jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom będącym przedmiotem zamówienia i wartości nie mniejszej niż 140 000, 00 zł (brutto). Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom będącym przedmiotem zamówienia rozumie się usługę organizacji wypoczynku letniego (w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień), zorganizowaną dla minimum 80 osób łącznie, trwającą nieprzerwanie, co najmniej 10 dni. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca, zgodnie z treścią pkt. 4.1.3 SIWZ, składa ofertę na więcej niż 1 zadanie dopuszcza się możliwość wykazania jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem usługom, będącym przedmiotem zamówienia. Wówczas należy zsumować wartość zamówień oraz ilość osób wymaganych przez Zamawiającego w poszczególnych zadaniach, na które składana jest oferta oraz w zakresie terminu, jeżeli Wykonawca równocześnie składa ofertę na zadanie nr 1 lub 2 winien wykazać, że usługa trwała nieprzerwanie, co najmniej 10 dni.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożony przez wykonawcę dokument tj. wykaz osób potwierdzający dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia w zakresie wykonywanych przez nie czynności. Wykonawcy którzy składają ofertę na: zadanie nr 1 winni wykazać się: - Kierownikiem wypoczynku - wymagana jest 1 osoba. Kierownikiem wypoczynku może być nauczyciel, czynny instruktor harcerski w stopniu co najmniej podharcmistrza, lub inna osoba posiadająca co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej spełniająca warunki określone w § 12 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.). - Pielęgniarką/pielęgniarzem - wymagana minimum 1 osoba, posiadająca/posiadającym uprawnienia do wykonywania zawodu, zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2011r. Nr 174, poz. 1039 z późn. zm.). - Zamawiający przydzieli na czas trwania obozu 4 opiekunów (instruktorów) spośród instruktorów Młodzieżowej Orkiestry Dętej Gminy Kleszczów. Wykonawca zatrudni wskazanych opiekunów na warunkach nie gorszych niż inni pracownicy Wykonawcy i o wynagrodzeniu nie niższym niż 800,00 zł netto. Umowa między Wykonawcą, a przydzielonym przez Zamawiającego nauczycielem będzie podpisana - nie później niż 14 dni przed terminem wyjazdu na obóz. Jeden z instruktorów będzie pełnił również funkcję przedstawiciela zamawiającego. - Kierownik i członkowie kadry pedagogicznej przydzieleni do opieki nad grupą z Kleszczowa nie mogą w tym samym czasie sprawować opieki nad innymi grupami, a także pełnić jednocześnie dwóch funkcji np. być kierownikiem, a zarazem pielęgniarką/pielęgniarzem czy wychowawcą. Wykonawcy składający ofertę na zadanie nr 2 winni wykazać się: - Kadrą wychowawczą - wymaga się wykazania dla zadania 2: 3 wychowawców w każdym turnusie lub 1 wychowawcę na 15 osób w przypadku zróżnicowanej liczby uczestników w turnusie, Wychowawcami mogą być: - nauczyciele, posiadający, co najmniej 3-letnie doświadczenie nauczycielskie, - trenerzy i instruktorzy sportowi, posiadający, co najmniej 3-letnie doświadczenie trenerskie lub instruktorskie, - osoby posiadające zaświadczenie o ukończeniu kursu dla wychowawców kolonijnych, /obejmujące program określony w załączniku nr 5 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.) /, posiadające co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie wychowawcy kolonijnego. - Kierownikiem wypoczynku - wymagana 1 osoba dla każdego turnusu. Kierownikiem wypoczynku może być, nauczyciel, czynny instruktor harcerski w stopniu co najmniej podharcmistrza, lub inna osoba posiadająca co najmniej 3-letni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej, spełniająca warunki określone w § 12 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.). - Pielęgniarką/pielęgniarzem - wymagana minimum 1 osoba dla każdego turnusu, posiadająca/posiadającym uprawnienia do wykonywania zawodu, zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz.U. z 2011r. Nr 174, poz. 1039 z późn. zm.). - Kierownik i członkowie kadry pedagogicznej przydzieleni do opieki nad daną grupą z Kleszczowa nie mogą w tym samym czasie sprawować opieki nad innymi grupami a także pełnić jednocześnie dwóch funkcji np. być kierownikiem, a zarazem pielęgniarką/pielęgniarzem czy wychowawcą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożony przez wykonawcę dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż: dla Zadania nr 1: 60 000,00 zł, dla Zadania nr 2: 140 000,00 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1) Wypełniony i podpisany program obozu (z opisem zajęć programowych) - wg wzoru załącznik nr 9 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany opis oferowanego miejsca i warunków obozu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 3) Pisemne zobowiązanie właściciela obiektu tj.; oświadczenie o udostępnieniu obiektu do wykonania zamówienia w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, z uwzględnieniem wskazanej ilości uczestników, kadry i przedstawiciela zamawiającego - w przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem obiektu wypoczynkowego. 4) Pisemne oświadczenie, że właścicielem obiektu wskazanego w ofercie - w przypadku, gdy Wykonawca jest właścicielem obiektu wypoczynkowego. 5) Oświadczenie Wykonawcy, iż organizacja obozu odbywać się będzie przy zachowaniu zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.) oraz Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 196) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do załączenia do oferty pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 10.2 SIWZ. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Atrakcyjność programu, miejsca obozu oraz miejsca zakwaterowania - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) Zmiany zasad płatności (płatność w ratach, termin płatności), 2) Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności b) opóźnień wynikających z przyczyn dotyczących zamawiającego 3) zmiany oznaczenia danych Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gok.bip.kleszczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury w Kleszczowie, Łękińsko, ul. Szkolna 2, 97-410 Kleszczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury w Kleszczowie, Łękińsko, ul. Szkolna 2, 97-410 Kleszczów, sala 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jeżeli wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt.5) PZP - wykonawca wraz z ofertą składa informację o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wykorzystując wzór załącznika nr 12 lub 13 do SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 14-dniowy obóz szkoleniowo-rekreacyjny nad Morzem Bałtyckim dla członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej Gminy Kleszczów w 2014 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 14-dniowego obozu szkoleniowo-rekreacyjnego nad Morzem Bałtyckim dla 40 osób w jednym turnusie, w okresie między 10.07.2014 roku a 31.07.2014 roku dla członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej Gminy Kleszczów w 2014 roku. Wyjazd uczestników z Kleszczowa w dniu 1 w godzinach porannych, dojazd na miejsce obozu w dniu 1, wyjazd z miejsca obozu w dniu 14 w godzinach porannych, powrót do Kleszczowa w godzinach wieczornych w dniu 14..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Atrakcyjność programu, miejsca obozu oraz miejsca zakwaterowania - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 14-dniowy obóz artystyczno-rekreacyjny na Pojezierzu Mazurskim lub Suwalskim dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI z terenu Gminy Kleszczów w 2014 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja 14-dniowego obozu artystyczno-rekreacyjnego na Pojezierzu Mazurskim lub Suwalskim dla 88 osób w dwóch turnusach, Zamawiający dopuszcza dowolny podział uczestników przez Wykonawcę w poszczególnych turnusach/ w okresie między 30.06.2014 roku a 31.07.2014 roku dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI z terenu Gminy Kleszczów w 2014 roku. Wyjazd uczestników z Kleszczowa w dniu 1 w godzinach porannych, dojazd na miejsce obozu w dniu 1, wyjazd z miejsca obozu w dniu 14 w godzinach porannych, powrót do Kleszczowa w godzinach wieczornych w dniu 14..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Atrakcyjność programu, miejsca obozu oraz miejsca zakwaterowania - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.