Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-10
Toruń: Dostawa części oraz technicznych środków materiałowych do pojazdów
Numer ogłoszenia: 79417 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4620 , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części oraz technicznych środków materiałowych do pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części oraz technicznych środków materiałowych do pojazdów zgodnie z wykazem określonym w Załączniku nr 1a - 1e do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub na wybrane części. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1 - Dostawa części do pojazdów marki STAR 200, 266 Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ. Część 2 - Dostawa części do pojazdów marki STAR 266M, STAR/MAN, IVECO Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1b do SIWZ. Część 3 - Dostawa części do pojazdów marki STAR 944 Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1c do SIWZ. Część 4 - Dostawa części do pojazdów marki HONKER, LUBLIN Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1d do SIWZ. Część 5 - Dostawa technicznych środków materiałowych Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1e do SIWZ. 3. Numery katalogowe części, podane w SIWZ zostały zamieszczone dla Wykonawców, w celu precyzyjnego określenia żądanego asortymentu. Zamawiający dopuszcza części o podanych numerach katalogowych lub części inne, ale muszą być one równoważne jakościowo, funkcjonalnie i użytkowo do określonych w SIWZ. Oznacza to, że w ofercie nie może być zaoferowany asortyment o niższym standardzie i gorszych parametrach niż określono w SIWZ. Wykonawca proponujący inny asortyment zobowiązany jest wykazać, że jest on równoważny jakościowo i spełnia wymagane normy, parametry i standardy. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania i udowodnienia wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości poprzez podanie producenta ew. typu, nr katalogowego oferowanego asortymentu. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych oferta Wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 4. Oferowany asortyment musi spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ, musi być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), nieużywany, nieregenerowany i wolny od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). 5. Dostarczany asortyment musi być opakowany i - jeśli istnieje taka potrzeba - zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia jednorazowo na własny koszt i ryzyko, ponosząc także koszty załadunku, rozładunku, opakowania i zabezpieczenia podczas transportu oraz ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonego asortymentu oraz do jego zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać go Zamawiającemu w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę asortymentu do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu). 7. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 1) Zamawiający określił w formularzu ofertowym ilości asortymentu, jaki Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania (ilości minimalne). 2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości asortymentu w stosunku do przewidzianego w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu, zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za który Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości asortymentu rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy ilości maksymalnych wyszczególnionych w Załączniku nr 1a-1e do niniejszej SIWZ. 3) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4) uruchomienie prawa opcji nastąpi na pisemne zawiadomienie Zamawiającego. 8. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedsięwzięć związanych z oznakowaniem wyrobów kodem kreskowym, poprzez: 8.1. wypełnienie Kart Wyrobów stanowiących załącznik nr 6 do decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (za wyjątkiem CZĘŚCI A). 8.2. przekazanie do Zamawiającego w terminie minimum na 2 tygodnie przed planowaną dostawą wypełnionych Kart Wyrobów w postaci elektronicznej (format MS Excel, w wersji edytowalnej na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym np. pendrive), 8.3. w przypadku braku kodu kreskowego, wykonanego zgodnie z wymaganiami systemu GS1 (ang. Global System One), umieszczonego na asortymencie bezpośrednio przez jego producenta - Oznakowanie kodem kreskowym lub wykonanie etykiety GS-128 dla dostarczonego asortymentu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, kolejny podwykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie warunków w zakresie wymaganym od Wykonawcy, pod rygorem nie wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę podwykonawcy. 2. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają zachowania pisemnej formy, uzgodnionego i podpisanego przez strony aneksu pod rygorem jej nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, Sekcja Zamówień Publicznych, bud. nr 97, pok. nr 24..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 10:30, miejsce: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, Kancelaria Jawna, bud. nr 97, pok. nr 11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części do pojazdów marki STAR 200, 266.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Numery katalogowe części, podane w SIWZ zostały zamieszczone dla Wykonawców, w celu precyzyjnego określenia żądanego asortymentu. Zamawiający dopuszcza części o podanych numerach katalogowych lub części inne, ale muszą być one równoważne jakościowo, funkcjonalnie i użytkowo do określonych w SIWZ. Oznacza to, że w ofercie nie może być zaoferowany asortyment o niższym standardzie i gorszych parametrach niż określono w SIWZ. Wykonawca proponujący inny asortyment zobowiązany jest wykazać, że jest on równoważny jakościowo i spełnia wymagane normy, parametry i standardy. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania i udowodnienia wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości poprzez podanie producenta ew. typu, nr katalogowego oferowanego asortymentu. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych oferta Wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2. Oferowany asortyment musi spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ, musi być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), nieużywany, nieregenerowany i wolny od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). 3. Dostarczany asortyment musi być opakowany i - jeśli istnieje taka potrzeba - zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia jednorazowo na własny koszt i ryzyko, ponosząc także koszty załadunku, rozładunku, opakowania i zabezpieczenia podczas transportu oraz ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonego asortymentu oraz do jego zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać go Zamawiającemu w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę asortymentu do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu). 5. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 1) Zamawiający określił w formularzu ofertowym ilości asortymentu, jaki Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania (ilości minimalne). 2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości asortymentu w stosunku do przewidzianego w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu, zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za który Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości asortymentu rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy ilości maksymalnych wyszczególnionych w Załączniku nr 1a-1e do niniejszej SIWZ. 3) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4) uruchomienie prawa opcji nastąpi na pisemne zawiadomienie Zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedsięwzięć związanych z oznakowaniem wyrobów kodem kreskowym, poprzez: 6.1. wypełnienie Kart Wyrobów stanowiących załącznik nr 6 do decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (za wyjątkiem CZĘŚCI A). 6.2. przekazanie do Zamawiającego w terminie minimum na 2 tygodnie przed planowaną dostawą wypełnionych Kart Wyrobów w postaci elektronicznej (format MS Excel, w wersji edytowalnej na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym np. pendrive), 6.3. w przypadku braku kodu kreskowego, wykonanego zgodnie z wymaganiami systemu GS1 (ang. Global System One), umieszczonego na asortymencie bezpośrednio przez jego producenta - Oznakowanie kodem kreskowym lub wykonanie etykiety GS-128 dla dostarczonego asortymentu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji zamówienia - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części do pojazdów marki STAR 266M, STAR/MAN, IVECO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Numery katalogowe części, podane w SIWZ zostały zamieszczone dla Wykonawców, w celu precyzyjnego określenia żądanego asortymentu. Zamawiający dopuszcza części o podanych numerach katalogowych lub części inne, ale muszą być one równoważne jakościowo, funkcjonalnie i użytkowo do określonych w SIWZ. Oznacza to, że w ofercie nie może być zaoferowany asortyment o niższym standardzie i gorszych parametrach niż określono w SIWZ. Wykonawca proponujący inny asortyment zobowiązany jest wykazać, że jest on równoważny jakościowo i spełnia wymagane normy, parametry i standardy. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania i udowodnienia wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości poprzez podanie producenta ew. typu, nr katalogowego oferowanego asortymentu. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych oferta Wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2. Oferowany asortyment musi spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ, musi być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), nieużywany, nieregenerowany i wolny od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). 3. Dostarczany asortyment musi być opakowany i - jeśli istnieje taka potrzeba - zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia jednorazowo na własny koszt i ryzyko, ponosząc także koszty załadunku, rozładunku, opakowania i zabezpieczenia podczas transportu oraz ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonego asortymentu oraz do jego zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać go Zamawiającemu w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę asortymentu do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu). 5. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 1) Zamawiający określił w formularzu ofertowym ilości asortymentu, jaki Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania (ilości minimalne). 2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości asortymentu w stosunku do przewidzianego w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu, zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za który Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości asortymentu rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy ilości maksymalnych wyszczególnionych w Załączniku nr 1a-1e do niniejszej SIWZ. 3) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4) uruchomienie prawa opcji nastąpi na pisemne zawiadomienie Zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedsięwzięć związanych z oznakowaniem wyrobów kodem kreskowym, poprzez: 6.1. wypełnienie Kart Wyrobów stanowiących załącznik nr 6 do decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (za wyjątkiem CZĘŚCI A). 6.2. przekazanie do Zamawiającego w terminie minimum na 2 tygodnie przed planowaną dostawą wypełnionych Kart Wyrobów w postaci elektronicznej (format MS Excel, w wersji edytowalnej na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym np. pendrive), 6.3. w przypadku braku kodu kreskowego, wykonanego zgodnie z wymaganiami systemu GS1 (ang. Global System One), umieszczonego na asortymencie bezpośrednio przez jego producenta - Oznakowanie kodem kreskowym lub wykonanie etykiety GS-128 dla dostarczonego asortymentu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji zamówienia - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części do pojazdów marki STAR 944.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Numery katalogowe części, podane w SIWZ zostały zamieszczone dla Wykonawców, w celu precyzyjnego określenia żądanego asortymentu. Zamawiający dopuszcza części o podanych numerach katalogowych lub części inne, ale muszą być one równoważne jakościowo, funkcjonalnie i użytkowo do określonych w SIWZ. Oznacza to, że w ofercie nie może być zaoferowany asortyment o niższym standardzie i gorszych parametrach niż określono w SIWZ. Wykonawca proponujący inny asortyment zobowiązany jest wykazać, że jest on równoważny jakościowo i spełnia wymagane normy, parametry i standardy. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania i udowodnienia wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości poprzez podanie producenta ew. typu, nr katalogowego oferowanego asortymentu. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych oferta Wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2. Oferowany asortyment musi spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ, musi być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), nieużywany, nieregenerowany i wolny od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). 3. Dostarczany asortyment musi być opakowany i - jeśli istnieje taka potrzeba - zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia jednorazowo na własny koszt i ryzyko, ponosząc także koszty załadunku, rozładunku, opakowania i zabezpieczenia podczas transportu oraz ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonego asortymentu oraz do jego zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać go Zamawiającemu w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę asortymentu do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu). 5. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 1) Zamawiający określił w formularzu ofertowym ilości asortymentu, jaki Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania (ilości minimalne). 2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości asortymentu w stosunku do przewidzianego w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu, zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za który Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości asortymentu rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy ilości maksymalnych wyszczególnionych w Załączniku nr 1a-1e do niniejszej SIWZ. 3) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4) uruchomienie prawa opcji nastąpi na pisemne zawiadomienie Zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedsięwzięć związanych z oznakowaniem wyrobów kodem kreskowym, poprzez: 6.1. wypełnienie Kart Wyrobów stanowiących załącznik nr 6 do decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (za wyjątkiem CZĘŚCI A). 6.2. przekazanie do Zamawiającego w terminie minimum na 2 tygodnie przed planowaną dostawą wypełnionych Kart Wyrobów w postaci elektronicznej (format MS Excel, w wersji edytowalnej na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym np. pendrive), 6.3. w przypadku braku kodu kreskowego, wykonanego zgodnie z wymaganiami systemu GS1 (ang. Global System One), umieszczonego na asortymencie bezpośrednio przez jego producenta - Oznakowanie kodem kreskowym lub wykonanie etykiety GS-128 dla dostarczonego asortymentu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji zamówienia - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części do pojazdów marki HONKER, LUBLIN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Numery katalogowe części, podane w SIWZ zostały zamieszczone dla Wykonawców, w celu precyzyjnego określenia żądanego asortymentu. Zamawiający dopuszcza części o podanych numerach katalogowych lub części inne, ale muszą być one równoważne jakościowo, funkcjonalnie i użytkowo do określonych w SIWZ. Oznacza to, że w ofercie nie może być zaoferowany asortyment o niższym standardzie i gorszych parametrach niż określono w SIWZ. Wykonawca proponujący inny asortyment zobowiązany jest wykazać, że jest on równoważny jakościowo i spełnia wymagane normy, parametry i standardy. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania i udowodnienia wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości poprzez podanie producenta ew. typu, nr katalogowego oferowanego asortymentu. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych oferta Wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2. Oferowany asortyment musi spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ, musi być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), nieużywany, nieregenerowany i wolny od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). 3. Dostarczany asortyment musi być opakowany i - jeśli istnieje taka potrzeba - zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia jednorazowo na własny koszt i ryzyko, ponosząc także koszty załadunku, rozładunku, opakowania i zabezpieczenia podczas transportu oraz ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonego asortymentu oraz do jego zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać go Zamawiającemu w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę asortymentu do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu). 5. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 1) Zamawiający określił w formularzu ofertowym ilości asortymentu, jaki Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania (ilości minimalne). 2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości asortymentu w stosunku do przewidzianego w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu, zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za który Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości asortymentu rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy ilości maksymalnych wyszczególnionych w Załączniku nr 1a-1e do niniejszej SIWZ. 3) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4) uruchomienie prawa opcji nastąpi na pisemne zawiadomienie Zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedsięwzięć związanych z oznakowaniem wyrobów kodem kreskowym, poprzez: 6.1. wypełnienie Kart Wyrobów stanowiących załącznik nr 6 do decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (za wyjątkiem CZĘŚCI A). 6.2. przekazanie do Zamawiającego w terminie minimum na 2 tygodnie przed planowaną dostawą wypełnionych Kart Wyrobów w postaci elektronicznej (format MS Excel, w wersji edytowalnej na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym np. pendrive), 6.3. w przypadku braku kodu kreskowego, wykonanego zgodnie z wymaganiami systemu GS1 (ang. Global System One), umieszczonego na asortymencie bezpośrednio przez jego producenta - Oznakowanie kodem kreskowym lub wykonanie etykiety GS-128 dla dostarczonego asortymentu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji zamówienia - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa technicznych środków materiałowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oferowany asortyment musi spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ, musi być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), nieużywany, nieregenerowany i wolny od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). 2. Dostarczany asortyment musi być opakowany i - jeśli istnieje taka potrzeba - zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia jednorazowo na własny koszt i ryzyko, ponosząc także koszty załadunku, rozładunku, opakowania i zabezpieczenia podczas transportu oraz ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonego asortymentu oraz do jego zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać go Zamawiającemu w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę asortymentu do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu). 4. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 1) Zamawiający określił w formularzu ofertowym ilości asortymentu, jaki Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania (ilości minimalne). 2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości asortymentu w stosunku do przewidzianego w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu, zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za który Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości asortymentu rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy ilości maksymalnych wyszczególnionych w Załączniku nr 1a-1e do niniejszej SIWZ. 3) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4) uruchomienie prawa opcji nastąpi na pisemne zawiadomienie Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedsięwzięć związanych z oznakowaniem wyrobów kodem kreskowym, poprzez: 6.1. wypełnienie Kart Wyrobów stanowiących załącznik nr 6 do decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (za wyjątkiem CZĘŚCI A). 6.2. przekazanie do Zamawiającego w terminie minimum na 2 tygodnie przed planowaną dostawą wypełnionych Kart Wyrobów w postaci elektronicznej (format MS Excel, w wersji edytowalnej na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym np. pendrive), 6.3. w przypadku braku kodu kreskowego, wykonanego zgodnie z wymaganiami systemu GS1 (ang. Global System One), umieszczonego na asortymencie bezpośrednio przez jego producenta - Oznakowanie kodem kreskowym lub wykonanie etykiety GS-128 dla dostarczonego asortymentu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji zamówienia - 2
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Węgrowie
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)
- Dostawa rękawic medycznych (I)
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (II)
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- ZP/19/2024 Dostawa części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów mechanicznych
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Dostawa części do pojazdów II
- Postępowanie o zawarcie Umowy Ramowej na "Dostawy filtrów, części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów samochodowych"
- "Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 24/24/P
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.