eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakość › Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-08

Pakość: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012
Numer ogłoszenia: 79409 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pakość , ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5666073 (74), 5666089, faks 052 5666075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot inwestycji Przedmiotem inwestycji jest realizacja zespołu boisk sportowych z zapleczem socjalnym w Pakości przy ul. Mogileńskiej na terenie osiedla na działce nr 412-1. 2. Istniejący stan zagospodarowania terenu Obszar objęty opracowaniem stanowi teren zagospodarowany. Jest to teren Osiedla położonego na obrzeżach Pakości przy drodze wojewódzkiej nr 255 relacji Pakość - Strzelno. Północną część terenu stanowi teren zabudowany - budynki KSM , od strony wschodniej znajdują się również zabudowania budynkami mieszkalnymi, od strony zachodniej teren trawiasty, na którym projektuje się zespół boisk, natomiast od południa istnieje droga gruntowa oraz zespół garaży. Droga dojazdowa na teren działki (boiska) znajduje się od strony północnej. 3. Ukształtowanie terenu Teren projektowanych boisk nie jest obecnie użytkowany. Powierzchnia terenu jest z minimalnym spadkiem w kierunku południowo-wschodnim. Masy ziemne należy rozplanować w obrębie obszaru boisk . Na terenie inwestycji nie występują skarpy. 4. Projektowane zagospodarowanie terenu Projektuje się zagospodarowanie działki w następującym zakresie: - Boisko do piłki nożnej o wymiarach 30,0 x 62,0 m na podbudowie z kruszywa i o nawierzchni syntetycznej (sztuczna trawa) - Boisko do koszykówki i siatkówki o wymiarach 19,10 x 32,10 m o nawierzchni syntetycznej (poliuretanowa) - Zaplecze boisk składające się z 10 -ciu segmentów - Ciągi komunikacyjne (piesze i jezdne o szerokości całkowitej 5,00 m ) - Oświetlenie boisk z naświetlaczami i instalacją odgromową -Ogrodzenie terenu z bramą wjazdową i furtką wejściową oraz furtką dodatkową od strony południowej. 5. Wykonanie podbudowy wraz z systemem drenażu 1. Roboty przygotowawcze - Usunięcie warstwy humusu o miąższości od 0,30 m do 0,50 m -Wyrównanie istniejącego podłoża terenu do poziomu pozwalającego wykonać boisko na rzędnej 83,35 m n.p.m. - Wywóz i utylizacja odpadów oraz ziemi. 2. System drenażu boiska - Wody opadowe z budynku socjalnego odprowadzić do gruntu . - Ze względu na bardzo dobrą przepuszczalność gleby na podstawie badań geotechnicznych , które wykazały , że obszar na którym powstaną boiska to podłoże bardzo dobrze przepuszczalne składające się z piasków drobno i gruboziarnistych - pasek drobnoziarnisty od -1,80 do -2,00 m , natomiast gruboziarnisty do -3,00 m -w głębszych partiach przewarstwionych żwirem i piaskiem gliniastym nie ma potrzeby wykonania drenażu boisk. 3. Podbudowa pod nawierzchnię obiektu . - Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego z uwzględnieniem lokalnych warunków glebowych BOISKO DO GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ: wymiary boiska szerokość 26,00 m + wybiegi 2x2,00 m długość 56,00 m + wybiegi 2x3,00 m całkowita powierzchnia 1860 m2 Konstrukcja podbudowy: - warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0-4mm) o gr. 4 cm - warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 0-31,5mm) o gr. 5 cm - warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr.31,5-63mm) o gr. 10 cm - warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr. 10 cm - geowłóknina - grunt rodzimy BOISKO DO GRY W KOSZYKÓWKĘ I SIATKÓWKĘ: wymiary boiska do koszykówki szerokość 15,10 + wybiegi 2x2,00 m długość 28,10 + wybiegi 2x2,00 m powierzchnia całkowita 613,11 m2 wymiary boiska do siatkówki szerokość 9,00 m długość 18,00 m powierzchnia całkowita 162,00 m Konstrukcja podbudowy: - warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 0-31,5mm) o gr. 5 cm - warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr.31,5-63mm) o gr. 10 cm - warstwa odsączająca z piasku o gr. 10 cm - geowłóknina - grunt rodzimy Boiska należy oddzielić od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100 cm układanych na ławie z betonu B-15 z oporem. 6. Nawierzchnie Nawierzchnia -sztuczna trawa Boisko o wymiarach płyty 30,0x62,0 m( wraz z wybiegami) o podbudowie z kruszywa, nawierzchnia pokryta -sztuczną trawą. Parametry -sztucznej trawy: a). wysokość włosia 65 mm b). nawierzchnia musi być absolutnie gładka i równa c). skład chemiczny włókna - polietylen d). kolor zielony, e). trawa III generacji f). gęstość trawy min 97.000 włókien - m2 g). ciężar włókna min. 11.000 Dtex Trawa syntetyczna jest elementem prefabrykowanym, dostarczanym na plac budowy w rolkach 4 m. Montaż nawierzchni odbywa się poprzez rozłożenie rolek na przygotowanej podbudowie, oraz docięcie ich do wymaganego wymiaru. Następnie łączy się krawędzie rolek za pomocą taśmy, którą pokrywa się specjalistyczny klejem poliuretanowym. Po połączeniu wszystkich elementów i wykonaniu linii boisk nadaje się nawierzchni odpowiednią twardość i wytrzymałość wcierając pomiędzy źdźbła trawy odpowiednią ilość piasku kwarcowego lub piasku i granulatu gumowego. Nawierzchnia z trawy syntetycznej musi posiadać następujące dokumenty: - raport z badań przeprowadzonych przez loboratorium ( LABOSPORT lub ISASPORT lub SPORTS LABS LTD ) dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf. - certyfikat lub deklaracje zgodności z normą PN-EN 15330:2008, lub aprobatę techniczną ITB, lub rekomendację techniczną ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. LABOSPORT , ISA-SPORT , SPORT LABS LTD lub dokument równoważny. - Kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta. - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. - Autoryzacja producenta trawy syntetycznej poliuretanowej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. Nawierzchnia poliuretanowa Jest to nawierzchnia sportowa, poliuretanowo - gumowa o grubości warstwy 13 mm. Nawierzchnia ta jest przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze, służy do pokrywania nawierzchni boisk, bieżni itp. Nawierzchnia ta posiada charakteryzującą się wysokim stopniem elastyczności i sprężystości, co zapewnia znakomite pochłanianie energii udarowej, chroniąc tym narażone na kontuzję stawy. Nawierzchnia ta składa się z warstwy elastycznej - nośnej. Warstwa nośna to mieszanina granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego. Tak wykonaną warstwę należy pokryć warstwą użytkową, którą stanowi system poliuretanowy zmieszany z granulatem BPDM. Czynność tą wykonuje się poprzez natrysk mechaniczny. Po całkowitym związaniu mieszaniny SA malowane linie farbami poliuretanowymi metodą natrysku. Całkowita grubość wynosi 13 mm. Ze względu na wykonanie nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z kruszywa kamiennego należy zastosować podkład elastyczny (zamiennik asfaltobetonu) o grubości 35 mm. Nawierzchnia poliuretanowa musi posiadać . certyfikat lub deklaracje zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobatę techniczną ITB, lub rekomendację techniczną ITB , lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. LABOSPORT. - Kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. - Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię . * podane grubości warstw odnoszą się do grubości zagęszczonych. 7. Ogrodzenie boiska: Ogrodzenie boiska indywidualne. Ogrodzenie indywidualne wykonać ze słupów stalowych ocynkowanych pokrytych farbą w kolorze zielonym wg . danych: 1. słupki ogrodzenia - rura prostokątna 80x120x2,5 dł. 4,80 m z mechanizmem naciągowym 2. słupki piłkochwytu - rura prostokątna 80x100x4 dł. 7,35 m 3. słupki przy bramie i furtce - rura prostokątna 120x120x2,5 4. konstrukcja bramy i furtki - rura prostokątna 50x50x3 Słupki stalowe w rozstawie co 2,50 m .W ogrodzeniu zaprojektowano 2 furtki oraz bramę wjazdową. Wysokość ogrodzenia 4,00 m . Między słupkami w rozstawie co 50 cm ściągi z linki stalowej. Specyfikacja materiałów : SŁUPKI : Słupki ogrodzeniowe wykonane z rury ocynkowanej wyprodukowanej zgodnie z normą DIN-EN-ISO 10025 PN-88-H-84020, PN-73-H-93460. Właściwości mechaniczne, parametry wytrzymałościowe i skład chemiczny potwierdzone atestem producenta wg.PN-EN 10204 . Dla wersji ocynk + poliester po przygotowaniu powierzchni powleka się elektrostatycznie poliestrowym lakierem proszkowym. Słupki narożne i pośrednie zamknięte są od góry kapturkami z tworzywa sztucznego . Słupki podporowe i narożne - O 60,0 x 2,00 mm , pośrednie O 48,3 x 2,00 mm . Kolor RAL 6005 - zielony . SIATKA : Siatka ogrodzeniowa, pleciona - ślimakowa np. systemu PLAST- MET wykonana z drutu ocynkowanego, wykonanego zgodnie z obowiązującymi normami PN-EN, PN- 67-M-80026, o właściwościach mechanicznych i jakości potwierdzonej świadectwem jakości. Wytrzymałość na rozciąganie Rm=700mPa. W wersji powlekanej PCV w procesie produkcji drut ocynkowany bardzo ściśle powleka się warstwa termoplastycznego i mrozoodpornego tworzywa sztucznego PCV ( plastfikat S-45 ), odpornego na działanie promieni ultrafioletowych UV. Tworzywo posiada świadectwo jakości, deklaracje zgodności oraz atest producenta . Oczko 45x45 mm, średnica drutu (przed i po powlekaniu) - 2,00 -3,20mm . Kolor RAL 6005 - zielony. STOPY BETONOWE : Wymiary stóp pod słupki ogrodzeniowe 50x50x120 cm , natomiast pod piłkochwyty 50x50x130 cm. Beton na stopy: . mieszanka betonowa winna odpowiadać wymaganiom PN -88-B-06250 , - klasa betonu B 15 , - najmniejsza dopuszczalna ilość cementu - 210 kg -m3 mieszanki betonowej , - największa dopuszczalna wartość stosunku wodno-cementowego ( w-c - 0,75 ) - stopień mrozoodporności - W 2 , - wytrzymałość betonu wg PN-88-B-06250. 8.Zaplecze socjalne Zaplecze socjalne dla boisk sportowych wykonać wg. projektu typowego lub zamiennie z płyty warstwowej typu płyta Obornicka. Dokonano zmian w projekcie typowym zaplecza przystosowując go dla osób niepełnosprawnych. Zmiany dotyczą : 1. obniżenia usytuowania budynku zaplecza do wys. - 0,25 m oraz wyprofilowania chodnika tak , aby nie wykonywać pochylni dla osób niepełnosprawnych , 2. przeprojektowania sanitariatów, 3. zaprojektowania okna w pomieszczeniu trenera o wym. 120x120 cm usytuowanego na wys. 95 cm od poziomu +- 0,00 m, 9. Powierzchnie utwardzone Kostka betonowa typu Polbruk gr. 6 cm, w kolorze szarym, na podbudowie z piasku i z kruszywa, zamknięte obrzeżami betonowymi- ciągi piesze. Kostka betonowa pod ciągi piesze powinna być ułożona na mocnym, zwięzłym i stabilnym podłożu. W tym celu najlepiej wykorzystać tłuczeń kamienny, żwir , piasek lub chudy beton. W tym przypadku podbudowę należy wykonać z żółtego piasku stabilizowanego chudym betonem gr ok. 20 cm .Do wykonania ciągów pieszych i jezdnych należy zastosować kostkę betonową gr. 8 cm . Podbudowę pod kostkę wykonać w następujący sposób: żółty piasek ok. 20 cm , chudy beton ok. 10 cm .W celu prawidłowego utwardzenia i związania materiału na podłoże należy użyć maszyny wibracyjnej. Obrzeża betonowe wykonać na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową 10. Wyposażenie boiska w sprzęt sportowy. Oprzyrządowanie boiska: bramki ,siatki do bramek , kosze są elementami standardowymi rozprowadzanymi przez firmy dostarczające oprzyrządowanie sportowe i będą zamontowane na stałe do podłoża, poza siatką do siatkówki, która będzie mocowana do tulei zabetonowanych w podłożu. Projekt nie obejmuje nasadzeń zieleni o tym decyduje inwestor we własnym zakresie. Uwaga: Zastosowane materiały, urządzenia i technologie są dobrane tak by spełniać założenia projektowe. W czasie realizacji projektu Wykonawca ma prawo przyjąć materiał, urządzenie lub technologię inne od proponowanych w projekcie pod warunkiem, że będą posiadały one równą wartość techniczną, użytkową, estetyczną, a wprowadzona zmiana nie naruszy praw autorskich projektantów. Dodatkowo przy zmianie nawierzchni wymagane jest wykazanie, że nowo proponowana nawierzchnia posiada wszystkie atesty PZH, aprobaty ITB i certyfikaty zgodności z nimi. 11.Inwentaryzacja powykonawcza Zamawiający wymaga sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej przez Wykonawcę. GWARANCJA Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - Wymagany okres gwarancji na nawierzchnie syntetyczne z nawierzchnią ze sztucznej trawy włącznie oraz na granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy- 60 miesięcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, a także projekt budowlany i przedmiary robót. Ze względu na rozliczenia z instytucją dofinansowującą Zamawiający wymaga złożenia oferty z podziałem na poszczególne zakresy rzeczowe, na które składają się następujące przedmiary: Zakres rzeczowy Przedmiary Boisko piłkarskie . Piłkochwyt ofertowy.pdf. ORLIK 2012 Wyposażenie boiska do piłki nożnej OFERTOWY.pdf. 60% wartości przedmiaru ogrodzenie ofertowy.pdf. ORLIK 2012 Boisko do piłki nożnej OFERTOWY.pdf Boisko do piłki siatkowej i koszykowej . ORLIK 2012 Boisko wielofunkcyjne OFERTOWY.pdf. 40% wartości przedmiaru ogrodzenie ofertowy.pdf. ORLIK 2012 Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego OFERTOWY.pdf Budynek szatniowo- sanitarny . Posadowienie budynku Ofertowy.pdf. Instalacja sanitarne+przyłącza.pdf Oświetlenie boisk . Oświetleniezerowy.pdf Chodniki . ORLIK 2012 Ciąg pieszo jezdny- OFERTOWY.pdf Wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej oraz z nawierzchni trawy sztucznej zawarto w specyfikacji technicznej. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.21.22.30 - Instalowanie szatni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. -należy potwierdzić w oświadczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 (załącznik do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. -należy potwierdzić przedkładając zamawiającemu wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- t.j robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych, co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jedno boisko z nawierzchnią poliuretanową

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. -należy potwierdzić w oświadczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 (załącznik do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - t.j. dysponowania w celu wykonania zamówienia przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: - ogólno - budowlanej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. -Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia- t.j. o wartości nie mniejszej niż oferowana przez wykonawcę kwota przedmiotowego zamówienia publicznego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający, zgodnie z § 5.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane, żąda co następuje: Nawierzchnia z trawy syntetycznej musi posiadać następujące dokumenty: - raportu z badań przeprowadzonych przez loboratorium ( LABOSPORT lub ISASPORT lub SPORTS LABS LTD ) dotyczącego oferowanej nawierzchni, potwierdzającego zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf. - certyfikatu lub deklaracji zgodności z normą PN-EN 15330:2008, lub aprobaty technicznej ITB, lub rekomendacji technicznej ITB, lub wyników badań specjalistycznego laboratorium potwierdzających parametry oferowanej nawierzchni np. LABOSPORT , ISA-SPORT , SPORT LABS LTD lub dokument równoważny. - Karty technicznej oferowanej nawierzchni potwierdzonej przez jej producenta. - Atestu PZH dla oferowanej nawierzchni. - Autoryzacji producenta trawy syntetycznej poliuretanowej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. Nawierzchnia poliuretanowa musi posiadać certyfikatu lub deklaracji zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobatę techniczną ITB, lub rekomendację techniczną ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. LABOSPORT. - Karty technicznej oferowanej nawierzchni potwierdzonej przez jej producenta. - Atestu PZH dla oferowanej nawierzchni. - Autoryzacji producenta nawierzchni poliuretanowej wystawionej dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię . Dokumenty ww. muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez Oferenta za zgodność z oryginałem - zgodnie z § 6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r., Nr 226, poz. 1817).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Wypełniony Formularz ofertowy (zał. nr 1) ; -Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentowania wykonawcy-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. -Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z prawa lub innych dokumentów. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. -Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. Zaakceptowane warunki istotnych elementów umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: -zmiana podmiotów reprezentujących wykonawcę i zamawiającego - z przyczyn obiektywnych lub subiektywnych; -Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; -konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych, zaleceń, decyzji Instytucji, udzielającej dofinansowania zamówienia na wykonanie robót budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego - pokój nr 18, I piętro ul. Rynek 4, 88-170 Pakość..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2010 godzina 09:30, miejsce: w sekretariacie (parter, pok. nr 5) przy ul. Rynek 4 w Pakości.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.