eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Prowadzenie bieżącej konserwacji i napraw oraz zakupu materiałów koniecznych do prawidłowej pracy dźwigów. znak sprawyAEZ/S-063/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-10

Warszawa: Prowadzenie bieżącej konserwacji i napraw oraz zakupu materiałów koniecznych do prawidłowej pracy dźwigów. znak sprawy: AEZ/S-063/2011
Numer ogłoszenia: 79357 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie bieżącej konserwacji i napraw oraz zakupu materiałów koniecznych do prawidłowej pracy dźwigów. znak sprawy: AEZ/S-063/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Część A Prowadzenie prac konserwacyjnych wraz z naprawami 20 szt. dźwigów (w tym dwa czasowo wyłączone z eksploatacji) oraz 1 dźwignik hydrauliczny, w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Wykaz dźwigów w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 1 do 21. Część B Prowadzenie prac konserwacyjnych dźwigu będącego na gwarancji w Domu Medyków Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Dźwig w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 22. Część C Prowadzenie prac konserwacyjnych dwóch platform schodowych V64 na gwarancji, w obiekcie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Ciołka 27. Wykaz platform w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 23 do 24. Część D Zamontowanie czujników pasów RBI w czterech dźwigach osobowych w budynku Centrum Dydaktycznym. Wykaz dźwigów w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 8 do 11.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ /Opis przedmiotu zamówienia/ oraz w Załączniku nr 2 do wzoru umowy /Zakres prac konserwacyjnych/..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Część A Prowadzenie prac konserwacyjnych wraz z naprawami 20 szt. dźwigów (w tym dwa czasowo wyłączone z eksploatacji) oraz 1 dźwignik hydrauliczny, w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Wykaz dźwigów w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 1 do 21. Część B Prowadzenie prac konserwacyjnych dźwigu będącego na gwarancji w Domu Medyków Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Dźwig w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 22. Część C Prowadzenie prac konserwacyjnych dwóch platform schodowych V64 na gwarancji, w obiekcie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Ciołka 27. Wykaz platform w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 23 do 24.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia:wadium w wysokości: Część A - 2 200,00 zł, Część B - 220,00 zł, Część C - 180,00 zł, Część D- 600,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie, wykonanych usług związanych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, odpowiednio dla: Części A minimum dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 złotych każda, Części B minimum dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 złotych każda, Części C minimum dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 złotych każda, Części D minimum dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 złotych każda, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; Dokumenty, o których mowa w pkt 1, potwierdzające, że usługi ujęte w ww. wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedkładane dokumenty (referencje) muszą zawierać, co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował, a w przypadku świadczeń okresowych realizuje usługi stanowiące przedmiot zamówienia; b)wskazanie podmiotu na rzecz, którego były lub są realizowane usługi; opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie usługami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonie przedmiotu zamówienia min. 2 osób posiadających oba uprawnienia: a) świadectwa kwalifikacyjne (grupa 1) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV b) świadectwo kwalifikacji kategorii I uprawniające do konserwacji dźwigów wydane przez Urząd Dozoru Technicznego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. a)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł. Uwaga: Jeżeli z załączonej do oferty polisy (lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC nie wynika, iż została ona opłacona i jest ważna na dzień składania ofert, do oferty należy załączyć potwierdzenie uiszczenia składki ubezpieczeniowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok.508 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok.508 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie prac konserwacyjnych wraz z naprawami 20 szt. dźwigów (w tym dwa czasowo wyłączone z eksploatacji) oraz 1 dźwignik hydrauliczny, w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Wykaz dźwigów w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 1 do 21..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. narzut kosztów zakupu - 10
    • 3. stawka roboczogodziny - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie prac konserwacyjnych dźwigu będącego na gwarancji w Domu Medyków Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Dźwig w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 22..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. narzut kosztów zakupu - 10
    • 3. stawka roboczogodziny - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie prac konserwacyjnych dwóch platform schodowych V64 na gwarancji, w obiekcie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Ciołka 27. Wykaz platform w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 23 do 24..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. narzut kosztów zakupu - 10
    • 3. stawka roboczogodziny - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamontowanie czujników pasów RBI w czterech dźwigach osobowych w budynku Centrum Dydaktycznym. Wykaz dźwigów w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 8 do 11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.