Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-10
Warszawa: Prowadzenie bieżącej konserwacji i napraw oraz zakupu materiałów koniecznych do prawidłowej pracy dźwigów.
znak sprawy: AEZ/S-063/2011
Numer ogłoszenia: 79357 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie bieżącej konserwacji i napraw oraz zakupu materiałów koniecznych do prawidłowej pracy dźwigów. znak sprawy: AEZ/S-063/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Część A Prowadzenie prac konserwacyjnych wraz z naprawami 20 szt. dźwigów (w tym dwa czasowo wyłączone z eksploatacji) oraz 1 dźwignik hydrauliczny, w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Wykaz dźwigów w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 1 do 21. Część B Prowadzenie prac konserwacyjnych dźwigu będącego na gwarancji w Domu Medyków Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Dźwig w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 22. Część C Prowadzenie prac konserwacyjnych dwóch platform schodowych V64 na gwarancji, w obiekcie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Ciołka 27. Wykaz platform w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 23 do 24. Część D Zamontowanie czujników pasów RBI w czterech dźwigach osobowych w budynku Centrum Dydaktycznym. Wykaz dźwigów w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 8 do 11.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ /Opis przedmiotu zamówienia/ oraz w Załączniku nr 2 do wzoru umowy /Zakres prac konserwacyjnych/..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Część A Prowadzenie prac konserwacyjnych wraz z naprawami 20 szt. dźwigów (w tym dwa czasowo wyłączone z eksploatacji) oraz 1 dźwignik hydrauliczny, w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Wykaz dźwigów w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 1 do 21. Część B Prowadzenie prac konserwacyjnych dźwigu będącego na gwarancji w Domu Medyków Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Dźwig w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 22. Część C Prowadzenie prac konserwacyjnych dwóch platform schodowych V64 na gwarancji, w obiekcie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Ciołka 27. Wykaz platform w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 23 do 24.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia:wadium w wysokości: Część A - 2 200,00 zł, Część B - 220,00 zł, Część C - 180,00 zł, Część D- 600,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie, wykonanych usług związanych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, odpowiednio dla: Części A minimum dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 złotych każda, Części B minimum dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 złotych każda, Części C minimum dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 złotych każda, Części D minimum dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 złotych każda, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; Dokumenty, o których mowa w pkt 1, potwierdzające, że usługi ujęte w ww. wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedkładane dokumenty (referencje) muszą zawierać, co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował, a w przypadku świadczeń okresowych realizuje usługi stanowiące przedmiot zamówienia; b)wskazanie podmiotu na rzecz, którego były lub są realizowane usługi; opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie usługami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonie przedmiotu zamówienia min. 2 osób posiadających oba uprawnienia: a) świadectwa kwalifikacyjne (grupa 1) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV b) świadectwo kwalifikacji kategorii I uprawniające do konserwacji dźwigów wydane przez Urząd Dozoru Technicznego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. a)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł. Uwaga: Jeżeli z załączonej do oferty polisy (lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC nie wynika, iż została ona opłacona i jest ważna na dzień składania ofert, do oferty należy załączyć potwierdzenie uiszczenia składki ubezpieczeniowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Dział Zamówień Publicznych, pok.508
ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok.508 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie prac konserwacyjnych wraz z naprawami 20 szt. dźwigów (w tym dwa czasowo wyłączone z eksploatacji) oraz 1 dźwignik hydrauliczny, w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Wykaz dźwigów w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 1 do 21..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. narzut kosztów zakupu - 10
- 3. stawka roboczogodziny - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie prac konserwacyjnych dźwigu będącego na gwarancji w Domu Medyków Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Dźwig w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 22..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. narzut kosztów zakupu - 10
- 3. stawka roboczogodziny - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie prac konserwacyjnych dwóch platform schodowych V64 na gwarancji, w obiekcie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Ciołka 27. Wykaz platform w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 23 do 24..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. narzut kosztów zakupu - 10
- 3. stawka roboczogodziny - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamontowanie czujników pasów RBI w czterech dźwigach osobowych w budynku Centrum Dydaktycznym. Wykaz dźwigów w załączniku nr 1 do umowy Specyfikacja techniczna pozycja 8 do 11..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany dźwigów: osobowego i towarowego w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 w Warszawie
- Wyk.bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynnośći usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.