eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Zakup i wdrożenie programu kadrowo-płacowego w Szpitalu Powiatowym w Nowej Dębie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-26

Nowa Dęba: Zakup i wdrożenie programu kadrowo-płacowego w Szpitalu Powiatowym w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 79316 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 446604 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie, ul. M. C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 8462651 w. 120, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie programu kadrowo-płacowego w Szpitalu Powiatowym w Nowej Dębie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego działającego w środowisku MS Windows Server 2008 oraz na bazie danych Oracle Zamawiający dopuszcza działanie programu w innym środowisku oraz na innej bazie pod warunkiem dostarczenia na nie licencji, zgodnego z posiadanym przez Zamawiającego systemem Finansowo - Księgowym FK Infomedica firmy Asseco. Za zgodność Zamawiający rozumie funkcjonalność pozwalającą na automatyczną wymianę danych finansowych z systemu Kadrowo-Płacowego do systemu FK. 2. Dostarczane Oprogramowanie będzie spełniać następujące wymagania: a) będzie w pełni zintegrowane z pozostałych oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego tj. wszystkie informacje będą wprowadzane przez użytkownika jednokrotnie a następnie dostępne dla wszystkich innych uprawnionych użytkowników oprogramowania. b) oprogramowanie będzie korzystać z relacyjnej lub relacyjno obiektowej bazy danych. c) oprogramowanie będzie posiadać graficzny interfejs użytkownika. d) oprogramowanie będzie posiadać jednolity system zarządzania użytkownikami i ich uprawnieniami zgodny z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych zgodny z posiadanym dotychczas oprogramowaniem. e) oprogramowanie ma posiadać możliwość rozszerzenia o moduł (Grafiki), który będzie w pełni kompatybilny z oferowanym oprogramowaniem i spełni jego następujące funkcje: - Konfiguracja grafików czasu pracy pracowników: - możliwość definiowania kalendarza, dni świątecznych oraz rozkładu standardowego pięciodniowego tygodnia pracy, - możliwość przydzielania pracowników do poszczególnych grup umów na okresy zatrudnienia w danej jednostce zakładu, - definicja rodzajów godzin jakie są stosowane do wprowadzania ewidencji czasu pracy; czasu trwania tzw. pory nocnej, doby świątecznej; ilości godzin w tygodniu pracy. - ewidencja czasu pracy pracowników w podziale na grupy umów - planowanie czasu pracy pracowników z dokładnością do godzin pracy w poszczególne dni z informacją o ilości godzin do przepracowania, ilością godzin nocnych i świątecznych, - prowadzanie faktycznego czasu pracy pracowników (rejestracja godzin nieobecności, dodatkowych godzin pracy także w zakresie podziału na miejsca zatrudnienia), - wydruk grafika czasu pracy, - zatwierdzanie zaplanowanego i faktycznego czasu pracy przez osoby do tego uprawnione, - współpraca z RCP (eksport i import danych z RCP), - możliwość wykonywania raportów w oparciu o dane wprowadzone dla pracowników. - rozliczenia godzin pracy dla potrzeb naliczenia wynagrodzeń: - automatyczne obliczanie w oparciu o faktyczny czas pracy pracownika, liczby przepracowanych godzin świątecznych, nocnych, nadgodzin rozliczenie powinno być przygotowywane w rozbiciu na miejsca zatrudnienia pracownika, - możliwość modyfikacji przygotowanego rozliczenia godzin w zakresie podziału na miejsca zatrudnienia, - możliwość przekazania przygotowanego rozliczenia automatycznie realizującego funkcjonalności w zakresie obsługi wynagrodzeń. 3. System musi zapewniać pełną obsługę kadrowo płacową. 4. Liczba licencji stanowiskowych do oferowanego oprogramowania: Program kadrowy - 1 stanowisko Program płacowy - 2 stanowiska Zamawiający dopuszcza udzielenie sublicencji na oprogramowanie, gdy Wykonawcy nie przysługują autorskie prawa majątkowe do oprogramowania lecz została mu udzielona licencja przez producenta oprogramowania z prawem do udzielania dalszej licencji (sublicencji). 5. System musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z zakresu rachunkowości, finansów publicznych i prawa pracy. 6. System powinien zapewnić spełnienie wszelkich wymagań dla jednostek opieki zdrowotnej wynikających z przepisów prawa w zakresie kadrowo-płacowym. 7. Wykonawca zobowiąże się także do przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników oraz administratora systemu. 8. Wykonawca przez okres 12 miesięcy od wykonania wdrożenia systemu zapewni w ramach nadzoru autorskiego oraz gwarancji bezpłatny serwis na wypadek błędów i awarii programu oraz zapewni zgodność oprogramowania ze zmieniającymi się przepisami prawa w zakresie kadrowo - płacowym. W kolejnych okresach wysokość kosztów poniesionych na nadzór autorski nie może być większy niż 30% wartości zakupionych licencji 9. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wdrożenie systemu informatycznego. Udzielenie stosownych licencji na czas nieokreślony. Oferowany system i bazy danych będą zainstalowane i skonfigurowane na serwerze i stacjach roboczych wskazanych przez Zamawiającego. Przeprowadzenie szkolenia w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie użytkowników oraz administratora w zakresie procedur technicznych dotyczących archiwizowania i odtwarzania danych. Termin zakończenia wdrażania systemu wraz z przeniesieniem danych z systemu obecnie używanego: do dnia 31.03.2013 r. 9. Wymagania formalno-prawne System musi na dzień składania ofert realizować następujące funkcje i spełniać określone poniżej wymogi: musi być zgodny obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy tj. Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm., Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej tj. Dz. U. z 2011 r. Nr 112, poz. 654 z późn. zm., Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm., Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 157,poz. 1240 z późn. zm.), Ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 51, poz. 307 z późn. zm.), Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tj. Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm., Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa - (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm., Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz. U. z 2008 r., Nr 164, poz. 1027 z późn. zm., Ustawa z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 77, poz. 512 z późn. zm., Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 167, poz. 1322z późn. zm., Ustawa z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 z późn. zm., Ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 153, poz. 1227 z późn. zm., Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm., Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 22 grudnia 1998 r. w sprawie szczególnych zasad rachunku kosztów w publicznych zakładach opieki zdrowotnej (tj. Dz. U z 1998 r. Nr 164, poz. 1194). Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakimi powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych z dnia 29 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 100 poz. 1024 Załącznik Środki bezpieczeństwa, Ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. nr 182 poz. 1228, Akta wykonawcze do w.w ustaw 10. Wymagania funkcjonalne. Kadry 10.1 obsługa podstawowych danych pracowników w układzie chronologicznym 10.2 gromadzenie danych personalnych pracowników: 10.2.1 informacje identyfikacyjne z wykorzystaniem identyfikatorów określonych przepisami prawa podatkowego i ubezpieczeniowego, informacje meldunkowe z uwzględnieniem aktualnego podziału terytorialnego kraju, 10.2.3 informacje o wykształceniu pracownika. 10.3 gromadzenie informacji o kwalifikacjach uzyskanych przez pracownika: 10.3.1 informacje o trwających i zakończonych specjalizacjach i tytułach zawodowych, 10.3.2 informacje o posiadanych uprawnieniach do wykonywania czynności zawodowych, 10.3.3informacje o przyznanych, na mocy odrębnych przepisów prawach do wykonywania zawodu, 10.3.4 informacje o podnoszeniu kwalifikacji przez pracownika: ukończonych kursach studiach dokształcających, 10.3.5 informacje o umiejętnościach językowych pracownika z uwzględnieniem stopnia biegłości w posługiwaniu się językiem obcym, 10.3.6 wyodrębnione informacje o ukończonych kursach BHP. 10.4 gromadzenie informacji dotyczących ubezpieczenia pracownika: 10.4.1 informacje o nabytych prawach do świadczeń emerytalnorentowych, 10.4.2 informacje dotyczące tytułu i zakresu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego (za-kres gromadzonych informacji powinien pokrywać się z zakresem danych wymaganych do sporządzenia zdrowotnego zgłoszeniowych dla potrzeb ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego. 10.5 gromadzenie informacji o przyznanych pracownikom świadczeniach socjalnych, 10.6 możliwość zdefiniowania wypłaty w/w świadczeń socjalnych na liście płac, 10.7 gromadzenie informacji o wykonanych przez obowiązkowy badaniach lekarskich, 10.8 gromadzenie informacji na temat stosunku do służby wojskowej pracownika, 10.9 gromadzenie informacji o członkach rodziny pracownika: 10.9.1 informacje identyfikacyjne członków rodziny pracownika, 10.9.2 informacje meldunkowe członków rodziny pracownika, 10.9.3 informacje o świadczeniach należnych członkom rodziny na mocy przepisów ubezpieczeniowych dotyczących przyznawania i wypłaty zasiłków rodzinnych i pielęgnacyjnych, 10.9.4 informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego (zakres gromadzonych informacji powinien pokrywać się z zakresem danych wymaganych do sporządzenia zdrowotnego zgłoszeniowych dla potrzeb ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego członków rodziny pracownika). 10.10 obsługa historii zatrudnienia pracownika 10.11 gromadzenie informacji o historii zatrudnienia pracownika poza aktualnym zakładem pracy: 10.11.1 informacje o okresie i trybie rozwiązania stosunku pracy w poprzednim zakładzie, 10.11.2 informacje o zaliczeniu danej pozycji historii zatrudnienia do stażu pracy dla co najmniej 10 możliwych do zdefiniowania staży (wyróżnionych ze względu na możliwość określenia różnych regulaminów wyliczenia stażu), 10.11.3 informacje o odliczeniach od stażu pracy dla danej pozycji historii zatrudnienia wynikających z urlopu wychowawczego lub innych przyczyn określonych przez zakład. 10.12 gromadzenie informacji o odznaczeniach nadanych pracownikowi, 10.13 gromadzenie informacji o karach pracownika, 10.14 gromadzenie informacji o przyznanych pracownikowi nagrodach, 10.15 gromadzenie informacji o przyznanej odzieży roboczej (z określeniem norm przydziałów dla stanowisk), 10.16 gromadzenie informacji o zatrudnieniu pracownika w aktualnym zakładzie: 10.16.1 możliwość ewidencji informacji o zatrudnieniu pracownika na podstawie różnych stosunków pracy (różne typy umów - umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa godzinowa, kontrakty na czynności medyczne), 10.16.2 przechowywanie informacji o historii każdego stosunku pracy, 10.16.3 możliwość przechowywania informacji o pracy w szczególnych warunkach dla po-trzeb ubezpieczenia, 10.16.4 przechowywanie informacji o obowiązku zatrudnienia pracownika dla każdego stosunku pracy (zakres gromadzonych informacji powinien pokrywać się z zakresem danych wymaganych do sporządzenia dokumentów zgłoszeniowych dla potrzeb ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego), 10.17 przechowywanie informacji na temat stażu pracy na dzień rozpoczęcia stosunku pracy: 10.17.1 możliwość ręcznego uzupełnienia stażu na dzień rozpoczęcia stosunku pracy, 10.17.2 możliwość wyliczenia stażu na dzień rozpoczęcia umowy, 10.17.3 możliwość określenia - wyliczenia co najmniej 10 pozycji stażu pracy wyliczanych na podstawie odrębnych regulaminów. 10.17.4 możliwość wyliczenia stażu bieżącego lub stażu na określoną datę na podstawie stażu na dzień rozpoczęcia umowy i przebiegu aktualnego stosunku pracy, 10.17.4 możliwość określenia - wyliczenia co najmniej 10 pozycji stażu pracy wyliczanych na podstawie odrębnych regulaminów , 10.17.5 możliwość wyliczenia stażu tylko z okresu pracy w bieżącym zakładzie. 10.18 obsługa nieobecności pracownika: 10.18.1 przechowywanie informacji o statystyce nieobecności dla stosunku pracy (zbiorcze informacje o zarejestrowanych prawach do urlopu i zarejestrowanych okresach nieobecności pracownika w ramach stosunku pracy) w układzie rocznym, w tym wyróżnienie nieobecności na część dnia pracy, 10.18.2 automatyczna modyfikacja statystyki nieobecności po zmianie wymiaru zatrudnienia lub dobowej normy czasu pracy, 10.18.3 możliwość godzinowego rozliczania urlopów, 10.18.4 przechowywanie informacji o oddelegowaniach pracownika do innych zakładów w ramach stosunku pracy, 10.18.5 przechowywanie informacji o aktualnym procencie dodatku stażowego i przewidywanym terminie podwyższenia tego procentu zgodnie z przyjętym regulaminem, 10.18.6 możliwość zdefiniowania dla umów pracowników innych niż ogólnie obowiązujących regulaminów obliczania procentu dodatku stażowego, 10.18.7 przechowywanie informacji o planowanym terminie przyznania nagrody jubileuszowej zgodnie z obowiązującym regulaminem przyznawania nagrody za staż pracy, 10.18.8 informacje o okresach nieobecności pracownika w ramach stosunku pracy, dla zwolnień chorobowych przechowywanie informacji określonych w przepisach o świadczeniach z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 10.19 obsługa kandydatów do pracy: 10.19.1 gromadzenie informacji o kwalifikacjach kandydata 10.19.2 gromadzenie podstawowych danych osobowych kandydata 10.19.3 gromadzenie danych teleadresowych kandydata 10.19.4 odnotowywanie informacji o stanowisku, na jakie kandydat aplikuje 10.19.5 możliwość wybierania kandydatów z grona byłych lub aktualnych pracowników jednostki 10.20 pozostałe funkcje związane z obsługa kadrową pracowników: 10.21 możliwość przechowywania informacji o szczegółach zatrudnienia pracownika w ra-mach stosunku pracy z dokładnością do miejsca wykonywania pracy (ośrodka powstawania kosztów) dla potrzeb rachunku kosztów (etaty pracownika): 10.21.1 przechowywanie informacji ewidencyjnych o miejscu zatrudnienia w ramach etatu, 10.21.2 przechowywanie informacji o stanowisku i zawodzie wykonywanym w ramach etatu, 10.21.3 przechowywanie informacji o zaszeregowaniu pracownika w ramach etatu. 10.22 możliwość dokonywania grupowego przeszeregowania pracowników - grupowa zmiana warunków zaszeregowania w ramach stosunku pracy, 10.23 możliwość prowadzenia miesięcznej ewidencji czasu pracy dla poszczególnych stosunków pracy zgodnie z wymogami prawa pracy, 10.24 planowanie i realizacja (na podstawie ofert i planów) szkoleń pracowników, 10.25 czynności analityczno - sprawozdawcze: 10.25.1 możliwość elastycznego tworzenia wykazów i zestawień na podstawie danych pracownikach i ich stosunkach pracy: 10.25.2 możliwość tworzenia szablonów wykazów (biblioteka wykazów), 10.25.3 możliwość zapisu wykazów w formacie arkusza MS-Excel, HTML, CSV, Open Office. 10.25.4 możliwość emisji stosunkach kadrowych na podstawie danych o pracownikach i ich stosunkach pracy: 10.25.5 możliwość definiowania szablonów pism (biblioteka pism), 10.25.6 możliwość wydruku pism z wykorzystaniem edytora MS-Word, Open Office. 10.26 możliwość przygotowania i eksportu stosunków zgłoszeniowych ZUS dla pracowników i ich stosunków do programu ZUS-Płatnik, 10.27 mechanizmy ochrony danych osobowych: 10.27.1 możliwość zdefiniowania dla użytkowników systemu dostępu do danych osobowych tylko dla wybranych pracowników. Płace 10.28 gromadzenie danych podatkowych dotyczących pracownika: 10.28.1 informacje o przynależności do urzędu skarbowego, 10.28.2 informacje o stopie podatku, informacje o kosztach uzyskania przychodu, 10.28.3 informacje o przysługujących pracownikowi ulgach podatkowych. 10.29 gromadzenie zbiorczych informacji o naliczonych podstawach i procentach składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne dla pracownika na podstawie jego stosunków pracy w układzie rocznym, 10.30 możliwość wyodrębnienia list płac: 10.30.1 podstawowych - generacja wynagrodzenia zasadniczego raz w miesiącu, 10.30.2 dodatkowych - generacja wynagrodzeń dodatkowych w trakcie miesiąca, 10.30.3 dyżurowych - generacja wypłat dyżurów i nadgodzin 10.30.4 premiowych - generacja wypłat premii kwartalnych, rocznych, 10.30.5 przeszacowanych - ponowne wyliczenie wartości dla pozycji z listy wejściowej (po wstecznej zmianie stawki zaszeregowania) dla wszystkich zależnych składników wynagrodzenia, 10.30.6 zlecenia - generacja wypłat dla umów cywilno-prawnych, 10.30.7 kontrakty - generacja wypłat dla umów kontrakty na czynności medyczne 10.30.8 prawa majątkowe - generacja wypłat dla spadkobierców z określeniem udziału, 10.30.9 osoby niezatrudnione - generacja wypłat dla osób niezatrudnionych. 10.31 możliwość korzystania w trakcie wypełniania informacji o pracownikach i listach płac z klasyfikacji uzupełnianych przez użytkownika pozwalających na systematyczne grupowanie wprowadzanych danych, 10.32 przygotowanie danych do list płacowych: 10.32.1 możliwość elastycznego określania sposobu naliczania przez użytkownika składników wypłat (możliwość definiowania algorytmów składników płacowych), 10.32.2 możliwość określenia stałych składników wypłat dla każdego stosunku pracy pracownika z możliwością określenia składników wypłat dla każdego miejsca pracy (etatu), 10.32.3 możliwość ewidencji ilościowo-wartościowej dyżurów i nadgodzin wypracowanych w ramach stosunku pracy w danym miesiącu z możliwością określenia miejsca pracy, 10.32.5 możliwość wprowadzania korekt wypłat wynagrodzenia za dyżury i nadgodziny wy-płacone w poprzednich miesiącach ( powiększających jak i zmniejszających wypłatę tego wynagrodzenia). 10.33 określenie informacji o przyznanych pracownikowi premiach i nagrodach pieniężnych, 10.34 możliwość przepisania list premiowych z miesiąca poprzedniego, 10.35 przygotowanie nieobecności pracownika dla potrzeb rozliczenia na liście płac: 10.35.1 możliwość określenia sposobu rozliczenia dla poszczególnych typów nieobecności, 10.35.2 możliwość automatycznego wyliczenia kwot należnych z tytułu nieobecności na pod-stawie przepisów o świadczeniach z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, przepisy prawa pracy i przepisy wewnątrz zakładowe, 10.35.3 możliwość dokonania automatycznego przeszacowania nieobecności jeśli podstawa dla wypłaconej już nieobecności powinna zostać wyliczona na nowo z powodu zmian w wy-nagrodzeniu, 10.35.4 możliwość rozliczania zwolnień dla umów-zleceń. 10.36 przygotowanie informacji o spłacie pożyczek, 10.37 przygotowanie informacji o zajęciach sądowych wynagrodzenia pracowników, 10.38 przygotowanie i gromadzenie informacji o świadczeniach socjalnych jakie mają zostać wypłacone pracownikom (określenie kwoty, terminu wypłaty), 10.39 przygotowanie informacji o wyrównaniach i potrąceniach. 10.40 tworzenie list płac poprzez określenie stosunków pracy rozliczanych w ramach listy, 10.41 możliwość utworzenia listy płac poprzez przepisanie informacji z miesiąca poprzedniego, 10.42 automatyczne naliczenie pracowników na podstawie danych podatkowych i danych przygotowanych dla list płacowych: 10.42.1 naliczenie przychodów, 10.42.2 naliczenie potrąceń, 10.42.3 naliczenie składek na ubezpieczenie społeczne, 10.42.4 naliczenie składek na ubezpieczenie zdrowotne, 10.42.5 naliczenie podatków, 10.42.6 bieżąca kontrola i sygnalizacja poprawności dokonywanych naliczeń. 10.42.7 możliwość ręcznej korekty, uzupełnienia wyliczeń dokonanych automatycznie 10.42.8 potwierdzenie poprawności dokonanych wyliczeń - zatwierdzenie listy płac. 10.43 możliwość przygotowania i emisji przelewów dla naliczonych wynagrodzeń: 10.43.1 możliwość wydruku przelewów w formie papierowej, 10.43.2 możliwość wydruku przelewów zbiorczych, możliwość emisji przelewów w formie elektronicznej z wykorzystaniem systemu bankowości elektronicznej. 10.44 możliwość wydruku podstawowych zestawień: 10.44.1 lista płac, 10.44.2 paski wynagrodzeń dla pracowników, w tym możliwość definiowania własnych wzorów pasków (utajnione), 10.44.3 karta wynagrodzeń pracownika, 10.44.4 karta zasiłkowa pracownika, 10.44.5 formularze rozliczeniowe PIT, 10.44.6 zestawienia nominałów dla list płac, 10.45 zamknięcie miesiąca płacowego: 10.45.1 kontrola rozliczenia na listach płacowych wszystkich przygotowanych składników wypłat, 10.45.2 kontrola przekroczenia przez pracowników progów podatkowych, 10.45.3 kontrola przekroczenia przez pracowników 30-krotności składek na ubezpieczenia emerytalono-rentowe. 10.46 symulacja wypłaty wynagrodzenia na podstawie wprowadzonych parametrów dotyczących sposobu pobierania wynagrodzenia z umowy. Każda z symulacji obejmuje grupę umów, dla których jest ona wykonywana. 10.47 możliwość elastycznego tworzenia wykazów i zestawień, wynagrodzenia do potrzeb Zamawiającego, na podstawie danych o naliczonych wynagrodzeniach: 10.48 możliwość tworzenia szablonów wykazów (biblioteka wykazów),możliwość zapisu wykazów w formacie arkusza MS-Excel, HTML ,CSV, Open Office. 10.49 możliwość emisji wynagrodzeń płacowych (pism, wynagrodzeń) na podstawie danych o naliczonych wynagrodzeniach: 10.50.1 możliwość definiowania szablonów pism (biblioteka pism), 10.50.2 możliwość wydruku pism z wykorzystaniem edytora MS-Word, Open Office. 10.51 możliwość tworzenia sprawozdań DEK-I-0, Z-02, Z-03, Z-05, Z-06, Z-12, PNT-01 oraz definiowanie własnych sprawozdań 10.52 prowadzenie rejestru dochodów: 10.53 możliwość przeglądu danych o dochodach pracownika naliczonych na listach płac w układzie miesięcznym, 10.54 automatyczne uzupełnianie rejestru dochodów podczas generacji list płac. 10.55 współpraca z systemem Finanse-Księgowość: 10.55.1 możliwość zapisu informacji wartościowych o wynagrodzeniach pracowników na kontach księgi głównej i ksiąg pomocniczych modułu realizującego funkcjonalność z zakresu Finanse-Księgowość, 10.55.2 możliwość elastycznego określenia sposobu zapisu wynagrodzeń w module realizują-cym funkcjonalność z zakresu Finanse-Księgowość (definicja szablonów eksportu), 10.56 możliwość przygotowania i eksportu dokumentów rozliczeniowych ZUS dla pracowników i ich stosunków do programu ZUS-Płatnik. 10.57 obsługa kas pożyczkowych: 10.57.1 możliwość obsługi wielu kas pożyczkowych, 10.57.2 ewidencja zbieranych składek (kasy PKP), 10.57.3 ewidencja udzielonych pożyczek: 10.57.4 ewidencja poręczycieli, 10.57.5 możliwość wypłaty pożyczki na liście płac, 10.57.6 określenie sposobu spłaty (generacja planu spłaty rat pożyczki), 10.57.7 ewidencja bieżącego stanu zadłużenia, 10.57.8 możliwość przeglądu historii spłaty pożyczki. 10.57.9 generacja zestawień dotyczących kas: 10.57.10 bilans kasy, 10.58.11 raport o stanie zadłużenia i spłaty. 11. Wykaz prac przy wdrożeniu oprogramowania 1. Przygotowanie skryptów migracyjnych z posiadanych systemów kadrowo-płacowych i wykonanie migracji z danymi osobowymi i teleadresowymi pracowników do wdrażanego systemu kadrowo-płacowego. 2. Przygotowanie skryptów migracyjnych z posiadanych systemów kadrowo-płacowych z danymi płacowymi do podstaw nieobecności, zaimportowanie do wdrażanego systemu kadrowo-płacowego. 3. Konfiguracja słowników kadrowo- płacowych, wykonanie skryptów migracyjnych do wdrażanego systemu kadrowo-płacowego. 4. Wdrożenie z zakresu wprowadzania danych osobowych pracowników, danych teleadresowych, historii zatrudnienia, umów, etatów i stawek, danych ubezpieczeniowych, badań, szkoleń, kwalifikacji, specjalizacji, praw wykonywania zawodu, wprowadzania nieobecności oraz operacji grupowych i pozostałych danych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Kontrola wprowadzanych danych kadrowych oraz weryfikacja ich poprawności przez wdrożeniowca. 6. Wdrożenie modułu kadrowego oraz raportowania w celu przygotowania systemu do pracy produkcyjnej. 7. Wdrożenie systemu płacowego w pełnym zakresie wymaganym do tworzenia list płac z uwzględnieniem ZUS, podatków, innych potrąceń, sprawozdawczości oraz pozostałych elementów nie wymienionych, a wymaganych przepisami prawa. 8. Zdefiniowanie wykazów ze składników płacowych zgodnie z dotychczasowymi wykazami stosowanymi w systemie płacowym. 9. Kontrola wprowadzonych danych płacowych oraz weryfikacja ich poprawności przez wdrożeniowca. 10. Próbna generacja list płac, poprawy konfiguracji systemu kadrowo-płacowego wprowadzenie mechanizmów usprawniających i kontrolujących pracę w programie. 11. Przygotowanie eksportu i importu danych płacowych do systemu FK posiadanego przez zamawiającego oraz generacja dekretu do FK, wykonanie schematów księgowych oraz pozo-stałych niezbędnych prac w systemie FK w celu uzyskania pełnego rozksięgowania składników płacowych w module księgowym i kosztowym. 12. Wdrożenie systemu kadrowo-płacowego w zakresie eksportu do ZUS, generacja dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych. 14. Podział pracowników na grupy umów i obsady. 16. Przygotowanie pliku eksportu przelewów płacowych do banku. 17. Udostępnienie użytkownikom instrukcji obsługi oprogramowania w wersji elektronicznej i papierowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i wdrożenie programu kadrowo-płacowego w Szpitalu Powiatowym w Nowej Dębie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BMM Sp. z o.o, ul. Przemyslowa 4a, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47355,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47355,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55350,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.