Ogłoszenie z dnia 2017-01-13
Ogłoszenie nr 7926 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Janikowo: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janikowo, krajowy numer identyfikacyjny
9235076000000, ul.
ul. Przemysłowa
6,
88160
Janikowo, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 35 144 11, faks
52 35 13 519, e-mail
zamowieniapubliczne@janikowo.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.janikowo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
Numer referencyjny RIT.K.271.2.2017.ZR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Janikowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1
II.5) Główny kod CPV): 90500000-2,
Dodatkowe kody CPV:
90513100-7,
90512000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 12 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W przypadku udzielonego zamówienia zostaną spełnione warunki dotyczące zamówień udzielanych podmiotowi wewnętrznemu (in-haus) opisane w art.67 ust.1 pkt 12 ustawy Pzp. Przeprowadzono analiza prawna i ekonomiczna wskazała, że w przypadku Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Janikowie zachodzi okoliczność łącznego spełnienia wszystkich warunków zawartych w przytoczonym przepisie prawa. Przedsiębiorstwo zostało powołane zarządzeniem Naczelnika Gminy Janikowo 1 kwietnia 1989 roku w celu prowadzenia gospodarki mieniem gminy i obsługi mieszkańców gminy w zakresie świadczenia usług komunalnych. Z dniem 7 grudnia 1991 roku na mocy Uchwały Rady Miejskiej w Janikowie PGKiM został przekształcony w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Gmina Janikowo sprawuje pełną kontrolę nad Spółką w całym okresie od powstania do dnia dzisiejszego. Własność Spółki jest w 100% skupiona w rękach Gminy, a funkcję Walnego Zgromadzenia pełni Burmistrz Gminy i Miasta Janikowo. Inwestycje komunalne realizowane przez Gminę Janikowo samodzielnie i ze wsparciem środków Unii Europejskiej są przekazywane w użytkowanie PGKiM Sp. z o.o. w celu świadczenia usług komunalnych na coraz wyższym poziomie. PGKiM Sp z o.o. świadczy usługi na rzecz Gminy wypełniając zadania ustalone w ustawie o Samorządzie Gminnym w zakresie:
- utrzymania gminnych dróg
- zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków
- obsługi lokali komunalnych
- zarządzania targowiskiem
- utrzymania zieleni gminnej i zadrzewień
- zarządzanie cmentarzem
- kompleksowej gospodarki odpadami itp.
W związku z powyższym istnieje zatem przesłanka do zastosowania art. 67 ust.1 pkt 12 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Gospoarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o.,
sekretariat@pgkim-jaikowo.com,
ul. Kasprowicza 57,
88-160 ,
Jaikowo, kraj/woj.
kujawsko-pomorskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.