Kraków: Wykorzystanie cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do zabezpieczenia specjalistycznych szkoleń spadochronowych
Numer ogłoszenia: 79240 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4724 , ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 132 569, faks 261 132 510.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykorzystanie cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do zabezpieczenia specjalistycznych szkoleń spadochronowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykorzystanie cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do zabezpieczenia specjalistycznych szkoleń spadochronowych z podziałem na części:Część nr 1 - wykorzystanie cywilnego statku powietrznego An-2 wraz załogą do zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego;Część nr 2 - wykorzystania cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego (indywidualnie) na wolne otwarcie;Część nr 3 - wykorzystania cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego (grupowego) na wolne otwarcie;Część nr 4 - wykorzystania cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego na wolne otwarcie.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.42.41.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium, dotyczy każdej części.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Wykonawca wykaże, że posiada właściwy dokument wydany przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego uprawniający Wykonawcę do przeprowadzania usług lotniczych w zakresie zrzutu skoczków spadochronowych z wykorzystaniem statku powietrznego (określający model, typ oraz znaki statku powietrznego). Ocenę spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Wykonawca wykaże, że dysponuje statkiem powietrznym oraz miejscem do realizacji zamówienia tj. lotnisko/zrzutowisko, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w danej części przedmiotowego zamówienia. Ocenę spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocenę spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego powinny uzyskać pozwolenie na wejście na teren JW 4724, które uzyskuje się na wniosek skierowany do Dowódcy JW 4724 na 14 dni przed terminem wejścia na teren JW 4724, celem przeprowadzenia stosowniej procedury. Wejście obcokrajowców na tereny chronione odbywa się ze stosownym pozwoleniem zgodnie z decyzją Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 lutego 2012 r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw4724.wp.mil.pl; bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek przesłany na JW 4724 ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków lub pod nr fax.:+48 261 132 510, lub na adres e-mail: jw4724.przetarg@wp.mil.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 12:00, miejsce: JW 4724, ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków w kancelarii jawnej bud. nr 2, pok.19, w godz. 8:00-15:00. Należy uwzględnić czas związany z procedurami pozwalającymi na wejście na teren JW..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykorzystanie cywilnego statku powietrznego An-2 wraz załogą do zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykorzystanie cywilnego statku powietrznego An-2 wraz załogą do zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.42.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin zapłaty - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykorzystania cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego (indywidualnie) na wolne otwarcie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykorzystania cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego (indywidualnie) na wolne otwarcie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.42.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. przestrzeń powietrzna w rejonie zrzutowiska - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykorzystania cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego (grupowego) na wolne otwarcie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykorzystania cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego (grupowego) na wolne otwarcie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.42.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. przestrzeń powietrzna w rejonie zrzutowiska - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykorzystania cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego na wolne otwarcie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykorzystania cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego na wolne otwarcie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówenia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.42.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. przestrzeń powietrzna w rejonie zrzutowiska - 10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.