eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych, utrzymanie gruntów gminnych, bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających na terenie gminy Libiąż w 2011 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Libiąż: Przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych, utrzymanie gruntów gminnych, bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających na terenie gminy Libiąż w 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 79210 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych, utrzymanie gruntów gminnych, bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających na terenie gminy Libiąż w 2011 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych, utrzymanie gruntów gminnych, bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających na terenie gminy Libiąż w 2011 roku Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część 1 Przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych 1) koszenie traw w poboczach dróg gminnych (bez wygrabienia) - na pow. 59 504 m2 2) koszenie traw w poboczach dróg gminnych (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) -na pow. 37 752 m2 3) okrzesywanie drzew (wycinka odrostów drzew) w pasach drogowych dróg gminnych - 40 szt. drzew 4) przycinka pielęgnacyjna drzew (redukcja) - 25 szt. Część 2 Utrzymanie gruntów gminnych 1) koszenie traw na gruntach gminnych (bez wygrabienia) - na pow. 25 850 m2 2) koszenie traw na gruntach gminnych (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) - na pow. 11 030 m2 3) wycinka 2 szt. drzew na gruntach gminnych: - 1 szt. robinia akacjowa trzypienna o obw: 70 cm, 55 cm, 110 cm, - 1 szt. świerk srebrny o obw: 77 cm. Część 3 Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających 1) koszenie traw w rowach (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) - na pow. 24 499 m2 2) odmulanie rowów: a) 425 m o głębokości do 1,0 m, szerokość dna rowu ok. 0,50 m na głębokość zamulenia 20 cm b) 125 m o głębokości do 1,0 m, szerokość dna rowu ok. 0,50 m na głębokość zamulenia 30 cm c) 100 m o głębokości do 1,0 m, szerokość dna rowu ok. 0,60 m na głębokość zamulenia 30 cm d) 150 m o głębokości powyżej 1,5 m, szerokość dna rowu ok. 1,60 m na głębokość zamulenia 20 cm Zakres i wykaz miejsc objętych zamówieniem został zawarty w przedmiarach usług stanowiących załączniki nr 6a; 6b i 6c do SIWZ odpowiednio dla właściwej części zamówienia. Podane wyżej ilości usług stanowią zestawienie planowanych prac i odpowiadają zakresowi usług przedstawionemu w przedmiarach - załączniki 6a, 6b i 6c do SIWZ. Planowane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od warunków pogodowych wpływających na wzrost traw lub stopień zamulenia, do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7, 77.31.21.00-1, 77.21.14.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych zielonych od właścicieli nieruchomości, wydanego na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z póź. zm.) obejmujące okres wykonania zamówienia tj. do 30 września 2011 r. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, że wykonawca dysponować będzie, do realizacji zamówienia, minimum 1 sztuką kosiarki bębnowej. Warunek ten dotyczy części 1 i części 2 zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, podpisane przez uprawnione osoby. 3. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT), według załącznika nr 3a, 3b. 3c do SIWZ odpowiednio dla części 1, 2 i 3.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy : 1) Wykonanie przez podwykonawcę innej części zamówienia, niż tą którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 2) Realizacja przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 3) Zmiana podwykonawców na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 4) Dokonywanie zmian (zmniejszenie/ zwiększenie) ilości w zakresie poszczególnych pozycji ujętych w przedmiarze usług w zależności od warunków pogodowych wpływających na wzrost traw lub stopień zamulenia jeśli będzie to podyktowane faktycznymi potrzebami wykonania zamówienia, do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie. 5) W przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. zdarzeń niemożliwych do przewidzenia). 6) Zmiana stawki podatku Vat. 7) Zamiana (przesunięcie) terminu realizacji zamówienia może nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć, z przyczyn niezależnych od stron: - w przypadku np. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizacje zamówienia itp.), - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. Nr 7, tel. (32) 624 92 32 lub pok. Nr 2, tel. (32) 624 92 51 w godzinach urzędowania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 2. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są: Maciej Kasperczyk - Kierownik Referatu ds. Gospodarki Komunalnej, Jacenty Buliński - Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) koszenie traw w poboczach dróg gminnych (bez wygrabienia) - na pow. 59 504 m2 2) koszenie traw w poboczach dróg gminnych (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) -na pow. 37 752 m2 3) okrzesywanie drzew (wycinka odrostów drzew) w pasach drogowych dróg gminnych - 40 szt. drzew 4) przycinka pielęgnacyjna drzew (redukcja) - 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7, 77.31.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie gruntów gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) koszenie traw na gruntach gminnych (bez wygrabienia) - na pow. 25 850 m2. 2) koszenie traw na gruntach gminnych (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) - na pow. 11 030 m2. 3) wycinka 2 szt. drzew na gruntach gminnych: -1 szt. robinia akacjowa trzypienna o obw: 70 cm, 55 cm, 110 cm, -1 szt. świerk srebrny o obw: 77 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) koszenie traw w rowach (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) - na pow. 24 499 m2 2) odmulanie rowów: a) 425 m o głębokości do 1,0 m, szerokość dna rowu ok. 0,50 m na głębokość zamulenia 20 cm b) 125 m o głębokości do 1,0 m, szerokość dna rowu ok. 0,50 m na głębokość zamulenia 30 cm c) 100 m o głębokości do 1,0 m, szerokość dna rowu ok. 0,60 m na głębokość zamulenia 30 cm d) 150 m o głębokości powyżej 1,5 m, szerokość dna rowu ok. 1,60 m na głębokość zamulenia 20 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.31.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.