eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pieszyce › Organizacja i realizacja imprezy Święto Miasta - DNI PIESZYC 2014 w ramach projektu pn. Kultura i sport w barwach polsko-czeskich współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-10

Pieszyce: Organizacja i realizacja imprezy Święto Miasta - DNI PIESZYC 2014 w ramach projektu pn. Kultura i sport w barwach polsko-czeskich współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 79170 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16726 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieszyce, ul. Kościuszki 2, 58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie, tel. 74 8365487, 8365488, faks 74 8367230.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja imprezy Święto Miasta - DNI PIESZYC 2014 w ramach projektu pn. Kultura i sport w barwach polsko-czeskich współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja i realizacja imprezy Święto Miasta - DNI PIESZYC 2014 w ramach projektu pn. Kultura i sport w barwach polsko-czeskich współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013 Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja 2-dniowej, plenerowej imprezy Święto Miasta - Dni Pieszyc 2014 w dniach 14-15 czerwca 2014 roku pod względem artystycznym, rekreacyjno-rozrywkowym. Zakres usługi przewiduje: Przygotowanie i zorganizowanie plenerowej imprezy Święto Miasta - Dni Pieszyc 2014, na terenie Stadionu Miejskiego przy ul. Hermana 1 w Pieszycach w dniach 14-15 czerwca 2014 roku. Warunki udostępnienia terenu określać będzie zawarta przez wykonawcę odrębna umowa z administratorem terenu. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji wymagań organizacyjno - technicznych niezbędnych do przeprowadzenia imprezy masowej w ww. terminie, w tym do realizacji wymagań zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 roku (Dz. U. Nr 62, poz. 504 z późn. zm.). Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: I. Przygotowanie 3 (trzech), równoważnych cenowo, koncepcji całej imprezy pod względem artystycznym, rekreacyjno - sportowym /w rozbiciu na każdy dzień imprezy. Wykonawca zapewnia zaplecze techniczne i urządzenia rozrywkowe. Każda z trzech przedstawionych koncepcji winna zawierać m.in. - wstępny program artystyczny z podaniem zaproponowanych zespołów i gwiazd o ugruntowanej pozycji artystycznej - wstępny program całej imprezy w rozbiciu na każdy dzień; - wykaz wraz z opisem proponowanych imprez rekreacyjnych i zabaw dla dzieci - szczegółowy opis sceny, nagłośnienia, oświetlenia i innego wyposażenia - wykaz proponowanych imprez dla dzieci; - wykaz proponowanych dodatkowych atrakcji; Zamawiający z przedstawionych trzech koncepcji wybierze jedną, która będzie realizowana przez Wykonawcę II. Realizacja koncertów oraz imprez plenerowych obejmująca : 2.1. Zorganizowanie otwartych koncertów plenerowych z udziałem gwiazd scen muzycznych. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić występy artystyczne zespołów i gwiazd (przez gwiazdy Zamawiający rozumie wykonawców o ugruntowanej pozycji artystycznej, medialnej i wysokiej rozpoznawalności) na każdy z dwóch dni trwania imprezy; oprawę artystyczną i osobę prowadzącą na scenie przez cały czas trwania imprezy oraz powinien uwzględnić propozycje złożone przez Zamawiającego określone w dalszej części zamówienia 2.3. Do obowiązków Wykonawcy należy zawarcie umów i opłacenie kosztów koncertów artystycznych wraz z rozliczeniem z tytułu tantiem autorskich (ZAIKS), zapewnieniem noclegów, wyżywienia, i innych wymagań przez nich określonych; przygotowanie sceny wraz z nagłośnieniem i oświetleniem, garderób, płotków zgodnie z wymaganiami zespołów i artystów estradowych oraz ochrony sceny i zaplecza, zapewnienie dostawy energii elektrycznej oraz zapewnienie dyżuru elektryka podczas trwania imprezy. 2.4. Zorganizowanie dyskoteki po koncercie gwiazdy w dniu 14 czerwca 2014r. 2.5. Organizacja imprez dla dzieci; III. Organizacja imprez adresowanych do odbiorców wszystkich grup wiekowych, umożliwiających czynny udział w nich mieszkańców i gości typu rozgrywki grupowe z udziałem publiczności, itp. IV. Współpraca i włączenie zaproponowanych przez Zamawiającego imprez i przedsięwzięć do programu Dni Pieszyc. V. Zapewnienie dodatkowych atrakcji podczas trwania imprezy - propozycje wykonawcy. VI. Zapewnienie zaplecza i techniki estradowej zgodnie z wymaganiami zaproponowanych zespołów i artystów estradowych w tym w szczególności: - jednej sceny wraz z techniką estradową oświetleniem, nagłośnieniem - profesjonalnych płotków do zabezpieczenia sceny - zapewnienie akustyków, elektryka oraz w przypadku wystąpienia takiej konieczności, specjalistów z odpowiednimi pozwoleniami lub licencjami na cały okres trwania imprezy lub w wyznaczonych godzinach. VII. Zapewnienie urządzeń rekreacyjnych: - Wykonawca zapewnia zaplecze techniczne i urządzenia rozrywkowe - organizacja wesołego miasteczka dla dorosłych i dla dzieci przez cały okres trwania imprezy - dmuchane atrakcje dla dzieci, Urządzenia winny mieć aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. VIII. Bezpieczeństwo, Porządek i Higiena - zabezpieczenie odpowiedniej ilości kontenerów sanitarnych /w tym przystosowanych dla osób niepełnosprawnych /, toalet przenośnych i ich lokalizacja - zabezpieczenie imprezy pod względem medycznym, - ubezpieczenie imprezy (OC+NW) - zapewnienie utrzymania w czystości terenu w trakcie trwania imprezy jak również po jej zakończeniu - zapewnienie całodobowej ochrony osób i mienia podczas trwania imprezy przez koncesjonowaną firmę ochroniarską, w dniu poprzedzającym imprezę (od czasu montażu urządzeń technicznych np. sceny, namiotów), w trakcie trwania imprezy oraz po jej zakończeniu do czasu demontażu wszystkich urządzeń, IX. Informacje ogólne i założenia programowe imprezy. - przygotowanie i zabezpieczenie murawy i zaplecza i innych urządzeń na stadionie do realizacji święta miasta i przywrócenie jej stanu po imprezie - zapewnienie min. 70 miejsc siedzących (np. ławostoły) wraz z parasolami...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr PL.3.22/3.2.00/12.03363 pn. Kultura i sport w barwach polsko-czeskich Umowa o dofinansowanie nr PL.3.22/3.2.00/12.03363/1 Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAMRAT KONSULTING, ul. Mechaników 105, 65-119 ZIELONA GÓRA, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49815,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49815,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49815,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.