eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH, WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-16

Dębica: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH, WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ
Numer ogłoszenia: 79167 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Akademicka 12, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6813590,6813591,6705006, faks 0-14 6705006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-debica.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH, WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy pt.: Czas na aktywność w Mieście Dębica, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej. 2.Szkolenia są skierowane do osób zameldowanych w mieście Dębica, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, które nie pracują i są w wieku aktywności zawodowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna oświadczenie złożone przez Wykonawcę, że posiada uprawnienia do wykonywania wymaganej przez Zamawiającego działalności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego metodą zero - jedynkową czyli: 1)spełnia - 1 2)nie spełnia - 0.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączony do oferty: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. realizacji co najmniej trzech szkoleń o wartości co najmniej 5 000zł brutto każdy, w tym jeden ze środków dofinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny, polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkolenia, w zakresie przedmiotu zamówienia tej części, do której przystępuje Wykonawca, określonego w Rozdziale IV ust. 4 część I-VIII, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego metodą zero - jedynkową czyli: 1)spełnia - 1 2)nie spełnia - 0.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączony do oferty: a)wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; b)wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; c)oświadczenie Wykonawcy, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiającego metodą zero - jedynkową czyli: 1)spełnia - 1 2)nie spełnia - 0.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiającego metodą zero - jedynkową czyli: 1)spełnia - 1 2)nie spełnia - 0.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączone do oferty: oświadczenie Wykonawcy, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiającego metodą zero - jedynkową czyli: 1)spełnia - 1 2)nie spełnia - 0.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dowodami są: 1)poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 2)oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1; 3)w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie wykonanych usług, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 1 i 2. 4)W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz wykonanych usług lub dowody, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 5)Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r. poz. 231) w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt. 1 wyżej cyt. rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług zgodnie z zasadami określonymi w § 1 ust. 1 pkt. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie: 1)kadry dydaktycznej tj. wprowadzenia osoby zastępującej (o kwalifikacjach równoważnych lub wyższych) w przypadku wystąpienia sytuacji niezależnych od Wykonawcy i niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, 2)liczby uczestników i ich imiennego wykazu oraz związanej z tym ostatecznej ceny szkolenia w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-debica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Akademicka 12, 39-200 Dębica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Akademicka 12, 39-200 Dębica Pok. Nr 37 Dziennik Podawczy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY Z PRAWEM JAZDY KAT. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY Z PRAWEM JAZDY KAT. B: celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu przedstawiciela handlowego z uprawnieniami do prowadzenia samochodu osobowego. 1)Szkolenie będzie kierowane do uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego (od 11 do 13 osób). 2)Termin realizacji: szkolenie powinno rozpocząć się w czerwcu a zakończyć nie później niż 30 sierpnia 2013 roku. 3)Miejsce realizacji szkolenia: miasto Dębica. 4)Liczba godzin: zajęć dydaktycznych min. 80 godz. - przedstawiciel handlowy oraz min. 30 godz. zajęć teoretycznych i min. 30 godz. praktycznych - prawo jazdy kat. B. 5)Wykonawca w cenie szkolenia zapewnia: a)ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia, b)badania profilaktyczne konieczne do specyfiki danego szkolenia, c)organizację szkolenia, d)wynagrodzenie wykładowców, instruktorów, e)niezbędne materiały szkoleniowe, f)1 gorący, jednodaniowy posiłek (drugie danie) w każdym dniu szkolenia oraz w dniu egzaminu, stały dostęp uczestników do wody mineralnej, kawy i herbaty, g)sale do zajęć teoretycznych i praktycznych tj., zajęcia odbywają się w salach i warsztatach wskazanych przez Wykonawcę, h)przygotowanie i zorganizowanie egzaminu końcowego lub zaliczenia, zorganizowanie i opłacenie pierwszego egzaminu państwowego prawa jazdy kat. B, i)wydanie imiennego zaświadczenia zgodnego z § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. poz. 186). Szczegółowo opisane w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OPIEKUN OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIEKUN OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH: celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do prawidłowej opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi. 1) Szkolenie będzie kierowane do uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego (od 17 do 19 osób). 2) Termin realizacji: od sierpnia do 31 października 2013 roku. 3) Miejsce realizacji szkolenia: miasto Dębica. 4) Liczba godzin: zajęć teoretycznych minimum 60 i praktycznych minimum 130. 5) Wykonawca w cenie szkolenia zapewnia: a) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia, b) badania profilaktyczne uczestników zgodnie z wymaganiami do specyfiki danego szkolenia, c) fartuch ochronny do zajęć praktycznych który zawiera logo Europejskiego Funduszu Społecznego w widocznym miejscu, d) organizację szkolenia e) wynagrodzenie wykładowców, instruktorów, f) niezbędne materiały szkoleniowe, g) 1 gorący, jednodaniowy posiłek (drugie danie) w każdym dniu szkolenia oraz w dniu egzaminu, stały dostęp uczestników do wody mineralnej, kawy i herbaty, h) sale do zajęć teoretycznych i praktycznych tj., zajęcia odbywają się w salach i warsztatach wskazanych przez Wykonawcę, zajęcia praktyczne muszą odbywać się w placówce zapewniającej kontakt z osobami starszymi i niepełnosprawnymi, i) przygotowanie i zorganizowanie egzaminu końcowego lub zaliczenia, j)wydanie imiennego zaświadczenia zgodnego z § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. poz. 186)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do znajomości podstaw obsługi komputera, przetwarzana tekstów, pracy z arkuszem kalkulacyjnym, pracą w niezbędnych programach komputerowych, obsługa sieci Internet. 1) Szkolenie będzie kierowane do uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego (od 5 do 7 osób). 2) Termin realizacji: od czerwca do 31 lipca 3) Miejsce realizacji szkolenia: miasto Dębica. 4) Liczba godzin: min. 30 godz. dydaktycznych. 5) Wykonawca w cenie szkolenia zapewnia: a) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia, przebieg szkolenia, b) organizację szkolenia, c) wynagrodzenie wykładowców, instruktorów, d) niezbędne materiały szkoleniowe, e) 1 gorący, jednodaniowy posiłek (drugie danie) w każdym dniu szkolenia oraz w dniu egzaminu, stały dostęp uczestników do wody mineralnej, kawy i herbaty, f) sale do zajęć teoretycznych i praktycznych tj., zajęcia odbywają się w salach i warsztatach wskazanych przez Wykonawcę, g) przygotowanie i zorganizowanie egzaminu końcowego lub zaliczenia, h) wydanie imiennego zaświadczenia zgodnego z § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. poz. 186). Szczególłowo opisane w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ: celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku sprzedawcy i magazyniera wyposażonym w program do obsługi kasy fiskalnej współpracującej z komputerem. 1) Szkolenie będzie kierowane do uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego (od 20 do 22 osób). 2) Termin realizacji: od czerwca do 31 lipca 2013 roku. 3) Miejsce realizacji szkolenia: miasto Dębica. 4) Wymagana liczba godzin: zajęć teoretycznych minimum 45 i praktycznych minimum 55, na odpowiednich stanowiskach związanych ze specyfiką szkolenia. 5) Wykonawca w cenie szkolenia zapewnia: a) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia, b) organizację szkolenia, c) wynagrodzenie wykładowców lub instruktorów, d) niezbędne materiały szkoleniowe, e) 1 gorący posiłek (drugie danie) w każdym dniu szkolenia, stały dostęp uczestników do wody mineralnej, kawy i herbaty, f) sale do zajęć teoretycznych i praktycznych tj., zajęcia odbywają się w salach i warsztatach wskazanych przez Wykonawcę, g) przygotowanie i zorganizowanie egzaminu końcowego lub zaliczenia, h) wydanie imiennego zaświadczenia zgodnego z § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. poz. 186)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z NAPĘDEM SILNIKOWYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z NAPĘDEM SILNIKOWYM: celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do egzaminów końcowych według wymaganych przepisów prawa. 1) Szkolenie będzie kierowane do uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego (od 6 do 8 osób). 2) Termin realizacji: od czerwca do 31 lipca 2013 roku. 3) Miejsce realizacji szkolenia: miasto Dębica. 4) Szkolenie musi być zgodne z wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego, 5) Liczba godzin min. 67: zajęć teoretycznych min. 44, praktycznych min. 15, wymiana butli min. 8. 6) Wykonawca w cenie szkolenia zapewnia: a) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia, b) badania profilaktyczne uczestników zgodnie z wymaganiami do specyfiki danego szkolenia, c) odzież ochronną, która zawiera w widocznym miejscu logo Europejskiego Funduszu Społecznego, d) organizację szkolenia, e) wynagrodzenie wykładowców lub instruktorów, f) niezbędne materiały szkoleniowe, g) 1 gorący posiłek (drugie danie) w każdym dniu szkolenia oraz stały dostęp uczestników do wody mineralnej, kawy i herbaty, h) sale do zajęć teoretycznych i praktycznych tj. zajęcia odbywają się w salach i warsztatach wskazanych przez Wykonawcę. i) przygotowanie i zorganizowanie państwowego egzaminu końcowego lub zaliczenia oraz opłata za państwowy egzamin/zaliczenie końcowe, j) wydanie zaświadczenia zgodnego z przepisami prawa wymaganymi do specyfiki szkolenia. Szczegółowo opisane w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Dośwaidczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: STYLISTKA PAZNOKCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STYLISTKA PAZNOKCI: celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do nabycia umiejętności wykonywania manicure, pedicure, stylizacji paznokci m.in. metodami: lakierową, żelową, lakierowo-żelową, artystyczne zdobienie paznokci w wymienionych metodach. 1) Szkolenie będzie kierowane do uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego (od 6 do 8 osób). 2) Termin realizacji: od XI do 29 XI 2013 roku. 3) Miejsce realizacji szkolenia: miasto Dębica. 4) Liczba godzin: zajęć teoretycznych min.: 4 i praktycznych min.: 30, 5) Wykonawca w cenie szkolenia zapewnia: a) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia, b) organizację szkolenia, c) wynagrodzenie wykładowców, instruktorów, d) niezbędne materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika, oraz materiały do wykonywania manicure, pedicure i stylizacji paznokci, e) 1 gorący posiłek (drugie danie) w każdym dniu szkolenia oraz stały dostęp uczestników do wody mineralnej, kawy i herbaty, f) sale do zajęć teoretycznych i praktycznych tj. zajęcia odbywają się w salach i warsztatach wskazanych przez Wykonawcę, g) przygotowanie i zorganizowanie egzaminu końcowego lub zaliczenia, h) wydanie imiennego zaświadczenia zgodnego z § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. poz. 186). SzcZegółowo opisane w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KUCHARZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KUCHARZ: celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do prowadzenia małej gastronomii. 1) Szkolenie będzie kierowane do uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego (od 13 do 15 osób). 2) Termin realizacji: od października do 29 listopada 2013 roku. 3) Miejsce realizacji szkolenia: miasto Dębica. 4) Liczba godzin: zajęć teoretycznych min. 66 i praktycznych min. 110. 5) Wykonawca w cenie szkolenia zapewnia: a) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia, b) badania profilaktyczne uczestników zgodnie z wymaganiami do specyfiki danego szkolenia, c) odzież ochronną, która zawiera w widocznym miejscu logo Europejskiego Funduszu Społecznego, d) organizację szkolenia, e) wynagrodzenie wykładowców, instruktorów, f) niezbędne materiały szkoleniowe oraz do praktycznej nauki zawodu, g) 1 gorący, jednodaniowy posiłek (drugie danie) w każdym dniu szkolenia oraz w dniu egzaminu, stały dostęp uczestników do wody mineralnej, kawy i herbaty, h) sale do zajęć teoretycznych i praktycznych tj. zajęcia odbywają się w salach i warsztatach wskazanych przez Wykonawcę, i) przygotowanie i zorganizowanie egzaminu końcowego lub zaliczenia, j) wydanie imiennego zaświadczenia zgodnego z § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. poz. 186). Szczegółowo opisane w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: FLORYSTYKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FLORYSTYKA: celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania kompozycji kwiatowych z kwiatów świeżych i sztucznych oraz stroików, umożliwiającej podjęcie zatrudnienia w kwiaciarni bądź założenia własnej działalności gospodarczej. 1) Szkolenie będzie kierowane do uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego (od 7 do 9osób). 2) Termin realizacji: od grudzień do grudzień 2013 roku. 3) Miejsce realizacji szkolenia: miasto Dębica. 4) Liczba godzin: zajęć teoretycznych min. 10 i praktycznych min. 80. 5) Wykonawca w cenie szkolenia zapewnia: a) ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia, b) odzież ochronną (fartuch), która zawiera w widocznym miejscu logo Europejskiego Funduszu Społecznego, c) organizację szkolenia, d) wynagrodzenie wykładowców, instruktorów, e) niezbędne materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika, oraz materiały do wykonywania kompozycji kwiatowych i stroików, f) 1 gorący, jednodaniowy posiłek (drugie danie) w każdym dniu szkolenia oraz w dniu egzaminu, stały dostęp uczestników do wody mineralnej, kawy i herbaty, g) sale do zajęć teoretycznych i praktycznych tj. zajęcia odbywają się w salach i warsztatach wskazanych przez Wykonawcę, h) przygotowanie i zorganizowanie egzaminu końcowego lub zaliczenia, i) wydanie imiennego zaświadczenia zgodnego z § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. poz. 186). Szczegółowo opisane w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.