Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Toruń: Sukcesywna dostawa mebli oraz regałów metalowych do jednostek Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 79129 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Dział Zaopatrzenia i Transportu, ul. Szosa Okrężna 56, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114573, 6114582, fax 056 6114913; 6114686.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umk.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mebli oraz regałów metalowych do jednostek Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: meble i krzesła biurowe, regały metalowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.15.10.00 - Stoły i krzesła szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły Oryginalny kod CPV: 36.12.11.40 - Metalowe regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 4000,00 zł Zadanie 2 - 4000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej objętej zakresem zamówienia - oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie wymaganego dokumentu. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie wymaganych dokumentów oraz oświadczenia Wykonawcy. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy. 4.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 cyt. ustawy - oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 2.Wykaz 3-5 dostaw wykonanych z należyta starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( jedna dostawa musi stanowić co najmniej 70% wartości oferty, a dwie dostawy mogą być sumą maksymalnie 2 dostaw i i stanowić 70 % ceny oferty ) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy; 3.Dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). 4.Potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego - Atesty wytrzymałościowe krzeseł i foteli oraz atesty higieniczne mebli Oświadczenia: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia warunki z art. 22 ust 1 ustawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umk.pl/oferty/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Mikołaja Kopernika,Dział Zaopatrzenia i Transportu , ul. Szosa Okrężna 56 pok. nr 4, 87-100 Toruń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Mikołaja Kopernika,Dział Zaopatrzenia i Transportu , ul. Szosa Okrężna 56 pok. nr 4, 87-100 Toruń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sukcesywna mebli do jednostek Uczelni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble,krzesła i fotele biurowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-6, 36.15.10.00-4, 36.11.14.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa sukcesywna regałów metalowych do jesdnostek Uczelni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regału metalowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- "Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa rodzinnego - psychiatrycznego - 1560 porad realizowane w ramach projektu własnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego pn. "Rodzina w centrum Etap I"
- Świadczenie usługi cateringu na potrzeby podopiecznych Punktu opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy
- Rozbudowa i przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe firmy ESET
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Olsztyńskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Przesmyki
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Potok Górny
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Dostawa mebli
- Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Otmuchowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Dostawa mebli dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.12.2024)
więcej: Stoły »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.