eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisła › Usuwanie skutków powodzi z maja 2014 roku poprzez remont ul. Ochorowicza i remont ulicy Rastoki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-09

Wisła: Usuwanie skutków powodzi z maja 2014 roku poprzez remont ul. Ochorowicza i remont ulicy Rastoki
Numer ogłoszenia: 79106 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisła , Plac Bogumiła Hoffa 3, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 855-24-25, faks 033 855-29-95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wisla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków powodzi z maja 2014 roku poprzez remont ul. Ochorowicza i remont ulicy Rastoki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje usuwanie skutków powodzi z maja 2014 roku i zostało podzielone na dwie części: 1.1.Część nr 1: podzielona na 2 zadania: Remont drogi ul. Ochorowicza: 1.1.1.Zadanie I obejmuje:Remont drogi nr 614 059 S ul. J. Ochorowicza w km od 0+050 do 0+190 i w km 0+623 do 0+953 1.1.1.a)Remont drogi polega na:   - mechanicznym ścięciu poboczy, - oczyszczenie nawierzchni bitumicznej mechanicznie, - rozebranie wybrzuszonej nawierzchni bitumicznej, - rozebranie wybrzuszonej podbudowy z tłucznia kamiennego, - wykonanie nowej podbudowy z tłucznia kamiennego na wybrzuszonej drodze ,                                                                                                                                      -wyrównanie ręcznie podbudowy masą asfaltową na nierównościach nawierzchni, - oczyszczenie nawierzchni drogi mechanicznie i ręcznie , - skropić całą powierzchnię asfaltem D-200 w ilości 0.51 kg/m2, - ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 5 cm po zagęszczeniu, zgodnie z obowiązującą Normą  PN-S-96025. - skropić całą powierzchnię warstwy wiążącej  asfaltem D-200 w ilości o.51 kg/m2, - ułożyć warstwę ścieralną z betonu asfaltowego o grubości 4 cm po zagęszczeniu, zgodnie z obowiązującą Normą PN-S-96025, - obsypanie poboczy korą asfaltową o szerokości 25 cm i grubości do 10 cm, - powierzchniowe utrwalenie poboczy grysami kamiennymi oraz asfaltem drogowym na gorąco dwukrotnie , 3.1.1.b)Remont zniszczonego odwodnienia drogi polega na: - rozebranie zniszczonych ścieków betonowych z od wozem na odl. do 1 km - wykonanie rowków pod ławy z kruszywa pod ścieki prefabrykowane. - wykonanie ławy z kruszywa łamanego pod ułożenie ścieków, - ułożenie ścieków betonowych o wym 50x50x15 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - umocnienie rowu kratą betonową o wym. 40x60x10 cm na podsypce piaskowej. - wykonać wykop i rozebrać zniszczoną kanalizację deszczową , - wykonać podłoże pod ułożenie kanalizacji deszczowej z materiałów sypkich , - wykonać odwodnienie z rur PCW fi 250x7.3 mm na dł.29.00 mb, - wykonać odwodnieni z rur PCW fi. 200x5.9 mm na długości 27.50. m - obsypać ułożone rury kanalizacji deszczowej piaskiem do wysokości 20 cm nad powierzchnią rury, - wykonać obsypanie rur pospółką żwirową o grubości 30 cm , - wykonać ścianki czołowe na przepustach pod zjazdami - wykonać podbudowę pod drogę na wykonanej kanalizacji deszczowej z kruszywa łamanego 31.5-63 mm oraz 0-31.5 mm   warstwami o grubości 30 cm oraz zagęścić zagęszczarką wibracyjną  aż do osiągnięcia  prawidłowego zagęszczenia , po zakończeniu zagęszczenia należy wykonać pomiar płytą  o średnicy 30 cm , - wykonać studzienki ściekowe uliczne z kratą żeliwną z rur betonowych średnicy 500 mm o głębokości  1.0 m tak aby pod rurami dopływowymi i odpływowymi znajdował się osadnik o głębokości minimum 30 cm, - wykonać wodopusty w nawierzchni asfaltowej z połowizn świerkowych o przekroju 10x5 cm z oblaniem krawędzi asfaltem drogowych na gorąco, - wykonać sączek poprzeczny w drodze z kruszywa łamanego oraz rur drenarskich perforowanych o średnicy 150 mm wraz obsypaniem drenaży pospółką żwirową  i zsypać pozostałą część wykopu tłuczniem kamiennym 31.5-63 mm, - wyregulować wszystkie urządzenia i studzienki kanalizacyjne do wysokości wykonanej nawierzchni drogi. - po zakończeniu robót przyległe tereny do remontowanej drogi należy uporządkować i doprowadzić do stanu pierwotnego,   1.1.2.Zadanie II obejmuje: Remont fragmentu nawierzchni i chodnika na drodze gminnej ul. Ochorowicza. Remont nawierzchni drogi i chodnika polega na ; - rozebranie chodnika z płyt chodnikowych 50x50x7 cm, - rozebranie nawierzchni chodnika z mas asfaltowych, - rozebranie krawężników betonowych, - rozebranie obrzeży chodnikowych , - rozebranie nawierzchni betonowej na chodniku, - frezowanie nawierzchni asfaltowej drogi celem wyrównania istniejących nierówności, - wywiezienie gruzu z rozebranych elementów , - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika, - oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogi  z asfaltu,  - skropienie nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco, - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca o grubości 4 cm po uwałowaniu, - skropienie nawierzchni wiążącej asfaltem drogowym przed ułożeniem warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm po uwałowaniu. - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod kostkę brukową betonową o grubości 15 cm po uwałowaniu, - ułożenie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem wraz z wykonaniem ławy betonowej, - ułożenie obrzeży betonowych 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z obetonowaniem, - ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej o wym 20x10x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej w stosunku 1:4 - rozplantowanie ziemi poza obrzeżami i krawężnikami wraz z obsianiem trawą. - wykonać regulację pokryw kanałów włazowych, kratek ściekowych oraz studzienek telefonicznych do wysokości nawierzchni asfaltowej i chodnika. 1.2.Część nr 2: Remont drogi nr 614 121 S ul. Rastoki w km 1+820 do 2 +120. Remont polega na: - ścięcie poboczy na całej długości  drogi, - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogi - wykorygowanie zniszczonego odcinka nawierzchni, - wyrównanie podbudowy na odcinku zniszczonym tłuczniem kamiennym 0-63 mm o grubości 25 cm po uwałowaniu, - wyrównanie dziur i nierówności w istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym. - skropienie istniejącej nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca o grubości 5 cm z kruszywa 8-12 mm, - skropienie wykonanej nawierzchni asfaltowej asfaltem drogowym jako skropienie między warstwowe, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna o grubości 4 cm po uwałowaniu. - obsypanie poboczy tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm  grubości 10 cm po uwałowaniu i szerokości 25 cm po obu stronach remontowanego odcinka nawierzchni - wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni tłuczniowej na poboczu asfaltem i grysami kamiennymi 5-8 mm w ilości 10 dm3m2, - wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni asfaltem i grysami kamiennymi 2-5 mm jako druga warstwa. - wykonanie wodopustów w nawierzchni asfaltowej z połowizn świerkowych o przekroju 10x5 cm, po stwardnieniu asfaltu połowizny należy wyciągnąć ,a krawędzie oblać asfaltem drogowym na gorąco..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający nie wyklucza zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Polegać one będą na kontynuacji robót remontowych na kolejnym odcinku drogi.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przez Wykonawcę

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.w przypadku złożenia oferty na część pierwszą zamówienia - w przeciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali co najmniej 1 zamówienie polegające na remoncie lub przebudowie lub budowie drogi o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych brutto, 2.w przypadku złożenia oferty na część drugą zamówienia - w przeciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali co najmniej 1 zamówienie polegające na remoncie lub przebudowie lub budowie drogi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w przypadku złożenia oferty na część pierwszą lub drugą zamówienia - dysponują osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - okres gwarancji - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy reguluje rozdział XVI SIWZ pkt 2.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.wisla.pl/SIWZ/2015powodz/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wiśle 43-460 Wisła, Plac Hoffa 3 pokój 207.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wiśle biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi ul. Ochorowicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - remont drogi ul. Ochorowicza została podzielona na dwa zadania: 1. zadanie 1 obejmuje: remont drogi nr 614 059 S ul. Ochorowicza w km od 0 +050 do 0+ 190 i w km 0+ 623 do 0+ 953 2. zadanie 2 obejmuje: remont fragmentu nawierzchni i chodnika na drodze gminnej ul. Ochorowicza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. okres gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi nr 614 121 S ul. Rastoki w km 1+820 do 2+120.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont polega na: - ścięcie poboczy na całej długości  drogi, - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogi - wykorygowanie zniszczonego odcinka nawierzchni, - wyrównanie podbudowy na odcinku zniszczonym tłuczniem kamiennym 0-63 mm o grubości 25 cm po uwałowaniu, - wyrównanie dziur i nierówności w istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym. - skropienie istniejącej nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca o grubości 5 cm z kruszywa 8-12 mm, - skropienie wykonanej nawierzchni asfaltowej asfaltem drogowym jako skropienie między warstwowe, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna o grubości 4 cm po uwałowaniu. - obsypanie poboczy tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm  grubości 10 cm po uwałowaniu i szerokości 25 cm po obu stronach remontowanego odcinka nawierzchni - wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni tłuczniowej na poboczu asfaltem i grysami kamiennymi 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2, - wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni asfaltem i grysami kamiennymi 2-5 mm jako druga warstwa. - wykonanie wodopustów w nawierzchni asfaltowej z połowizn świerkowych o przekroju 10x5 cm, po stwardnieniu asfaltu połowizny należy wyciągnąć ,a krawędzie oblać asfaltem drogowym na gorąco..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. okres gwarancji - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.