eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Śląski › Zakup wozu asenizacyjnego z funkcją WUKO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-22

Gorzów Śląski: Zakup wozu asenizacyjnego z funkcją WUKO
Numer ogłoszenia: 79104 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzów Śląski , ul. Wojska Polskiego 15, 46-310 Gorzów Śląski, woj. opolskie, tel. 034 3505710, 715, faks 034 3505710, 715 wew. 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzowslaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wozu asenizacyjnego z funkcją WUKO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup samochodu asenizacyjnego wraz z funkcją ciśnieniowego czyszczenia kanałów . 1 Charakterystyka nadbudowy: rok produkcji - 2010 azbiornik - zbiornik cylindryczny, mocowany elastycznie do ramy pośredniej o pojemności całkowitej nie mniej niż 6 m3, pochylony ku tyłowi , - zbiornik wielokrotnie gruntowany l lakierowany na kolor pomarańczowy RAl 2011 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym, - zbiornik wyposażony w tylną dennicę otwieraną ( na bok ) hydraulicznie i ryglowaną ręcznie , z zaworem dolnego ssania i przyłączem do ssania i opróżniania, - przyłącze do węża ośr. 110mm, zapewniający łatwy i szybki montaż węzą do zbiornika ( typu Storz lub równoważny) - zawór spustowy sterowany elektropneumatycznie z kabiny kierowcy i na zewnątrz pojazdu, - urządzenie do pomiaru pobranej ilości ścieków, - manowakuometr i zawory bezpieczeństwa, b/ układ ssania - pompa próżniowa - ssąca ( kompresor), przystosowana do pracy ciągłej, - napęd pompy mechaniczny - wydajność pompy nie mniej niż 380m3h - tłumik hałasu - podwójne zabezpieczenie przed zassaniem osadu - średnica węża ssącego, przewodów rurowych i armatury w całym układzie ssania- nie mniej niż 110 mm, - głębokość zasysania (od poziomu jezdni) min. 6 m - wychwytywacz oleju smarnego, c/ inne wyposażenie - urządzenia pomiarowe: manometry, licznik czasu pracy pompy ssącej - zamykane pojemniki na węże ssące, narzędzia i inny niezbędny do wykonywania pracy osprzęt , - boczne koryta , stelaże na węże ssawne i dodatkowe wykonane z blachy aluminiowej - reflektor do oświetlania miejsca pracy - pulsujące światło ostrzegawcze umieszczone z tyłu zbiornika - zbiornik na wodę o poj. 5 - 10 l z kranem do utrzymania higieny rąk lub inne urządzenie spełniające taką samą funkcję, - 2 odcinki węża ssawnego DN = 110 (1 x10m , 1 x 6 m) - listwy przeciwnajazdowe boczne 2/ Podwozie, fabrycznie nowe , rok produkcji min. 2009 - dopuszczalna masa całkowita pojazdu - nie mniejsza niż 15.000 kg. - kabina krótka, lakierowana fabrycznie na kolor niebieski np.: RAL 5015, - elektrycznie otwierane szyby, - regulowane elektrycznie lusterka główne i szerokokątne, - regulowana kolumna kierownicy, - bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, - tempomat, - komputer pokładowy, - immobilizer z blokadą wtrysku paliwa, - wskaźnik ciśnienia powietrza w ogumieniu, - tachograf cyfrowy, - pneumatyczny fotel kierowcy, - przedni zderzak stalowy, - błotniki z tworzywa sztucznego, - reflektory halogenowe, światła przednie z kloszami odpornymi na uszkodzenia, - silnik o mocy nie mniejszej niż 220 KM, spełniający normy EURO 5 - SCR, Common-Rail, o pojemności nie większej niż 6,0 litra, żarowe urządzenie rozruchowe, - podgrzewany filtr paliwa + podgrzewany filtr wstępny paliwa z odstojnikiem. - zbiornik na Ad Blue, podgrzewany, min 25 litrów, - pionowy wlot powietrza z filtrem powietrza ponad ramą i wydech pionowy, - elektroniczny ogranicznik prędkości 85 km/h, - skrzynia biegów - min. 6-biegowa z nadbiegiem, - nośność osi przedniej - nie mniejsza niż 5.800 kg, - nośność osi tylnej - nie mniejsza niż 10500 kg, - zawieszenie: przednie i tylne resory piórowe paraboliczne ze stabilizatorami - blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, - wentylowane hamulce tarczowe przedniej i tylnej osi, - ABS, - zbiornik paliwa, zamykany na klucz - min. 150 litrów, - koła - nie mniej niż R 19 - dźwiękowy sygnał biegu wstecznego z wyłącznikiem bezpieczeństwa, - belka sygnalizacyjna na dachu kabiny z napisem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Gorzowie Śląskim, oraz herbem miast Część II. Urządzenie do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji - nowe, rok prod 2010: - silnik spalinowy wysokoprężny lub benzynowy o mocy min. 28 KM - ciśnienie robocze pompy min. 160 bar - wydatek wody min. 50 l min - zbiornik wody minimum 600 l - zabezpieczenie pompy przed zanieczyszczeniami - wyposażeniu węże ciśnieniowe i napełniające o długości minimum 60mb każdy, nawijane na bęben, - bęben ciśnieniowy na ramieniu uchylnym - system zabezpieczający pompę przed brakiem wody, - w wyposażeniu głowice czyszczące: dwie głowice standard ( jedna z tzw. pilotem, druga tzw. ślepa) jedna głowica typu granat, jedna głowica typu Flunder jedna głowica typu Quarto - pistolet wysokociśnieniowy Wymagania dodatkowe; 1. Wykonawca dostarczy we własnym zakresie samochód do siedziby Zamawiającego 2. W dniu odbioru przedmiotowego zamówienia Wykonawca jest zobowiązane przekazać: a) dokument homologacji na podwozie i odpowiedni dokument wymagany przepisami prawa na kompletny pojazd uprawniający do zarejestrowania samochodu, b) kartę pojazdu oraz urządzenia ciśnieniowego c) świadectwo spełnienia normy emisji spalin EURO V, d) książkę gwarancyjną samochodu, wyposażenia oraz urządzenia ciśnieniowego e) instrukcję obsługi i konserwacji samochodu, wyposażenia oraz urządzenia ciśnieniowego w języku polskim, f) katalog części zamiennych w formie papierowej g) świadectwo zgodności CE 3. Przeprowadzenie bezpłatnego szkolenia dla 2 osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi dostarczonego sprzętu. 4. Wymagane jest wykonywanie następujących obowiązków w czasie trwania gwarancji i bezpłatnego serwisu: a) bezpłatnego usuwania wszelkich zgłoszonych przez Zamawiającego telefonicznie i potwierdzonych pisemnie lub faksem wad w ramach gwarancji, b) usunięcia awarii samochodu jego wyposażenia oraz urządzenia ciśnieniowego w czasie 72 godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego potwierdzonego pisemnie lub faksem - do czasu, o którym mowa powyżej nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy, c) świadczenie serwisu gwarancyjnego zakupionego sprzętu w odległości do 150 km, od siedziby Zamawiającego. d) zmiana serwisu gwarancyjnego, o którym mowa powyżej wymaga pisemnego powiadomienia Zamawiającego przy zachowaniu warunków odległości stacji od siedziby Zamawiającego. e) do nieodpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy przy użyciu części zamiennych fabrycznie nowych f) po okresie gwarancji serwis będzie prowadzony przez Wykonawcę na podstawie indywidualnych zleceń użytkownika zakupionego sprzętu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali dostawę co najmniej dwóch fabrycznie nowych samochodów w tym: - jeden samochód asenizacyjny - jeden samochód asenizacyjny z funkcją WUKO o minimalnej pojemności całkowitej zbiornika 6 000 litrów każdy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zamiany umowy będą potwierdzone aneksem w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zmiany postanowień umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzowslaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim 46-310 Gorzów Śląski ul. Wojska Polskiego 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Gorzowie Śląskim ul. Wojska Polskiego 15 46-310 Gorzów Śląski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 01.05.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - inwestycja jest współfinansowana w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.