eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Usługa sprzątania CER

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-02

Wieliczka: Usługa sprzątania CER
Numer ogłoszenia: 790 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409712 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SOLNE MIASTO Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 15, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 357 32 64, faks 12 268 68 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania CER.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest codzienne świadczenie specjalistycznych usług sprzątania Solne Miasto Sp z o. o . Wykazy pomieszczeń wraz z ich metrażem, zakresem czynności, harmonogramem ich wykonywania, procedurami czyszczenia niecki basenowej oraz wymaganiami dotyczącymi używanych środków chemicznych przedstawiono poniżej. Metraże powierzchni przeznaczonych do sprzątania: część basenowa: pomieszczenia szatniowe o powierzchni 176,62 m2 korytarze, winda oraz klatki schodowe o powierzchni 258,41 m2 pomieszczenia sanitarne o powierzchni 65,38 m2 drzwi wewnętrzne oraz zewnętrzne, parapety wewnętrzne, winda, uchwyty, poręcze opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się na terenie basenu uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach -papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe widownia o powierzchni 203,55 m2 sauny o powierzchni 75,57 m2 ściąganie wody z hali basenowej 1089,62 m2 czyszczenie elementów metalowych balustrad, baterii zlewozmywakowych, baterii prysznicowych, luster, kratek wentylacyjnych, elementów drewnianych hala basenowa o powierzchni 1089,62 m2 pomieszczenia administracyjne o powierzchni 170,9 m2 punkt medyczny, pomieszczenia socjalne ratowników o powierzchni 40,28 m2 magazyn basenu o powierzchni 8,5 m2 szyby i przeszklenia: zewnętrznych o pow. ok. 454 m2 wewnętrznych o wysokości przeszkleń do 2 m - o pow. ok. 148 m2 wewnętrznych o wysokości przeszkleń powyżej 2m - o pow. ok. 40 m2 Mycie niecki basenowej nastąpi 1 raz w trakcie przerwy technicznej. Mycie ścian hali basenowej o pow. ok. 325 m2 Zamawiający zapewni Wykonawcy 2 pomieszczenia -1 magazyn o pow. 10 m2, 1 pomieszczenie socjalne o pow. 10m2 Hala sportowa wraz z częścią administracyjną. zespół toalet i sanitariatów o powierzchni 65,21m2 hala sportowa i 56m2 część administracyjna korytarze i klatki schodowe o powierzchni 192,82m2 hol wejściowy o powierzchni 110,8 m2 szatnie o powierzchni 166,72 m2 drzwi, parapety, balustrady, uchwyty i poręcze pomieszczenia administracji o powierzchni 50,52 m2 pomieszczenie komentatorów o powierzchni 9,58 m2 zaplecze socjalne o powierzchni 13,04 m2 siłownia o powierzchni 124,62 m2 widownia i kuluary o powierzchni 441,25 m2 arena hali o powierzchni 1170,58 m2 Mycie szyb i przeszkleń powierzchnia około 13m2 Patio Wejście oraz dziedziniec powierzchnia 934,02 m2 z kamienia mycie szyb i przeszkleń ściany osłonowej o powierzchni 146,64 m2 szyb i przeszkleń fasady patio o powierzchni 146,54 m2 szyby i przeszklenia - prace na wysokości 1056 m2 część edukacyjna, recepcja 41,30m2 powierzchni zespół toalet o powierzchni 63,04m2 korytarze o powierzchni 179m2 wiatrołap o powierzchni 6,61m2 hol wejściowy o powierzchni 33,77m2 biura o powierzchni 42m2 sala audytoryjna o powierzchni 84,25m2 sala audytoryjna o powierzchni 62,70m2 sale dydaktyczne 5 segmentów po 60,5m razem 302,5m2 uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach Mycie szyb i przeszkleń raz w tygodniu o powierzchni około 62,58m2 Ogólnie powierzchnie do czyszczenia: 1170,58m2 - tarkett 1560,71m2 - wykładzina podłogowa z winylu 495,48m2 - płytki szyby i przeszklenia o powierzchni około 368,7705m uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach HARMONOGRAM CZYNNOŚCI: Basen Solne Miasto CER jest czynny dla klientów przez 7 dni w tygodniu od 6:30 do 22:30, Hala sportowa i cześć dydaktyczne będzie czynna w godz. 7.00 do ok. 22.30 z wyłączeniem Świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy oraz 1 listopada i 1 stycznia. W terminie wrzesień 2012 r. przewidywana jest przerwa technologiczna, w okresie której zintensyfikowane będą usługi sprzątania hal basenowych. Środki czystości -specjalistyczne, materiały eksploatacyjne - worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, oraz urządzenia i przybory do sprzątania dostarczy Wykonawca. Zamawiający wymaga aby wykonywanie przedmiotu zamówienia odbywało się w następujący sposób: W drodze serwisu dziennego: wykonywanego w godzinach od 6.30 do 22.30 w części basenowej oraz w godzinach od 7.00 do ok. 23.00 w części hali sportowej poprzez prace porządkowo-czystościowe, których celem jest bieżące utrzymanie czystości szatni basenowych, sanitariatów oraz holi w częstotliwości i szczegółowym zakresie opisanym w tabeli W drodze sprzątania zasadniczego nocnego wykonywanego w godzinach od 23:30 do 5:30, poprzez prace porządkowo-czystościowe w częstotliwości i szczegółowym zakresie opisanym w tabeli Wymagana minimalna obsada serwisów: Od poniedziałku do niedzieli Ilość pracowników Część basenowa Hala sportowa z zapleczem, część Edukacyjno-Konferencyjna 06:30 - 8:00- 1 osoba 08:00 - 22:30- 2 osoby 07.00 - 23.00- 1 osoba W miarę potrzeby, do zamawiającego należy decyzja o przesunięciu osób z części basenowej na część hali sportowej lub edukacyjnej. Osoba wyznaczona przez wykonawcę do wykonywania czynności sprzątających, ma obowiązek zgłoszenia swojej obecności osobie wskazanej przez zamawiającego. SZCZEGÓŁOWY WYKAZ CZYNNOŚCI WRAZ Z ICH CZĘSTOTLIWOŚCIĄ: L.p. Rodzaj czynności Serwis dzienny Częstotliwość w okresie objętym zamówieniem Zasadnicze sprzątanie nocne Częstotliwość w okresie objętym zamówienie Sprzątanie części basenowej Sprzątanie widowni codziennie czyszczenie schodów oraz korytarza Na bieżąco codziennie Mycie przeszkleń obustronne codziennie Czyszczenie siedzisk Na bieżąco codziennie mycie i dezynfekcja powierzchni plażowych wokół basenów codziennie mycie i dezynfekcja ścian pokrytych flizami codziennie sprzątanie i dezynfekcja niecek basenów o łącznej powierzchni 622 m2 1x przerwa techniczna mycie murków wokół basenów codziennie zraszanie, przecieranie, odkurzanie roślinności 1 x / tydzień mycie dostępnych okien i przeszkleń hali basenowej -do wysokości 2.40 Na bieżąco codziennie czyszczenie siedzisk ratowników rozmieszczonych wokół basenów codziennie czyszczenie poręczy i barierek metalowych , balustrad codziennie mycie i dezynfekcja stanowiska startowego oraz podestów przy zjeżdżalni, mostka codziennie czyszczenie rynny zjazdowej od wewnątrz i zewnątrz w zakresie dostępnym codziennie czyszczenie rynny zjazdowej od wewnątrz i zewnątrz w pełnym zakresie 1x przerwa techniczna mycie parapetów codziennie Mycie szyb i przeszkleń hali basenowej do pełnej wysokości 1 x rok Sprzątanie pomieszczeń szatni, pryszniców oraz sanitariatów przy hali basenowej Zapewnienie bieżącego zbierania wody we wszystkich pomieszczeniach natrysków, WC i w szatniach. Nieczystości stałe ze ściągaczy bezwzględnie muszą być wyrzucane do koszy, a nie zagarniane do kratek ściekowych Na bieżąco Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych -umywalki, baterie, kabiny natryskowe, miski klozetowe, pisuary, itp. Na bieżąco codziennie Mycie i dezynfekcja szafek ubraniowych - codziennie Ściąganie kurzy z szafek ubraniowych - codziennie Mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i ścian pokrytych płytkami ceramicznymi -codziennie Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych Na bieżąco Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz -codziennie Mycie i dezynfekcja podajników na mydło i papier toaletowy z zewnątrz - codziennie Mycie luster Na bieżąco codziennie Mycie i dezynfekcja ścian w przebieralni i szatni pokrytych flizami- codziennie Mycie i dezynfekcja kabin przebieralni - codziennie Odkurzanie, mycie i dezynfekcja suszarek do włosów w holach -codziennie Przecieranie i dezynfekcja ławek w holu szatniowym szatniowych i w pomieszczeniu z suszarkami - codziennie Mycie i dezynfekcja ścianek w toaletach przy prysznicach - codziennie Odkurzanie i dezynfekcja miejsc wlotów do wentylacji wyciągowej - 1x /tydzień Sprzątanie pomieszczeń sauny Zapewnienie bieżącego zbierania wody oraz bieżące usuwanie części stałych przy kratkach ściekowych w pomieszczeniach sauny, natrysków, WC. Nieczystości stałe ze ściągaczy bezwzględnie muszą być wyrzucane do koszy, a nie zagarniane do kratek ściekowych Na bieżąco Mycie i dezynfekcja siedzisk codziennie Mycie i dezynfekcja podłóg, ścian i sufitów w saunach -codziennie Mycie i dezynfekcja drzwi szklanych oraz -beczki do schładzania ciała - codziennie Mycie i dezynfekcja toalet i umywalek Na bieżąco codziennie Mycie i dezynfekcja natrysków przy saunach - codziennie Mycie całości posadzek w saunach - codziennie Mycie i dezynfekcja wnęk pryszniców - codziennie Mycie i dezynfekcja leżaków i innego sprzętu stanowiącego wyposażenie sauny - codziennie Czyszczenie fug - codziennie pomieszczenia ratowników Mycie posadzek w pomieszczeniach ratowników - codziennie Mycie i dezynfekcja pomieszczeń sanitariatów wraz z wyposażeniem Na bieżąco codziennie Mycie szafek z zewnątrz w pomieszczeniach ratowników - codziennie Opróżnianie koszy na śmieci oraz wymiana worków - codziennie Mycie przeszkleń miedzy halą basenową a pomieszczeniami ratowników i instruktorów - codziennie Mycie i dezynfekcja przebieralni - codziennie Mycie okien 1x miesiąc Sprzątanie siłowni Mycie podłóg, wykładzin, Na bieżąco Mycie, dezynfekcja i odkurzanie urządzeń siłowych oraz drabinek codziennie Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana wkładów foliowych codziennie Mycie luster i przeszkleń, mycie biurek, drzwi, mebli codziennie Mycie i dezynfekcja siedzisk codziennie Sprzątanie pomieszczeń biurowych Odkurzanie powierzchni dywanowych codziennie Czyszczenie parapetów, mycie biurek, drzwi, mebli codziennie Odkurzanie sprzętu biurowego (komputery, aparaty telefoniczne, drukarki) codziennie Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana wkładów foliowych codziennie Opróżnianie i odkurzanie niszczarki codziennie Mycie okien, grzejników c.o. - 1 x w miesiącu Mycie podłogi oraz przeszkleń w pomieszczeniu komentatora codziennie Sprzątanie powierzchni ogólnych Mycie holi Na bieżąco codziennie Mycie głównych klatek schodowych i korytarzy Na bieżąco codziennie Odkurzanie wykładzin dywanowych, mat wejściowych Na bieżąco codziennie Wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi - codziennie Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz - codziennie Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń wejść z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m - codziennie Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń holi z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m - codziennie Mycie dostępnych przeszkleń hali basenowej od strony holu głównego- do wysokości 2,40 m - codziennie Mycie i przecieranie przeszkleń schodów holi i balustrad dwustronnie -2 x na tydzień Czyszczenie barierek i poręczy wewnątrz budynku - codziennie Utrzymanie w czystości windy osobowej wewnątrz wraz ze stalowymi elementami przy drzwiach a także przeszkleń windy codziennie Mycie i dezynfekcja łazienek i sanitariatów Na bieżąco codziennie Mycie pomieszczeń kas Na bieżąco codziennie Czyszczenie bramek wyjściowych wykonanych ze stali - codziennie Sprzątanie terenu przed budynkiem ;opróżnianie koszy na śmieci Na bieżąco Mycie szyb i przeszkleń windy do pełnej wysokości 1 x rok Sprzątanie hali sportowej Mycie holi Na bieżąco codziennie Mycie głównych klatek schodowych i korytarzy Na bieżąco codziennie Odkurzanie wykładzin dywanowych, mat wejściowych Na bieżąco codziennie Wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi - codzi nnie Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz - codziennie Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń wejść z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2 m codziennie Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń holi z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2 m - codziennie Mycie areny hali - codziennie Czyszczenie wykładziny rozkładanej na hali w czasie imprez Na bieżąco Mycie i przecieranie przeszkleń schodów holi i balustrad dwustronnie - 2 x na tydzień Czyszczenie barierek, poręczy i parapetów wewnątrz budynku - codziennie Sprzątanie widowni codziennie czyszczenie schodów oraz korytarza codziennie Mycie przeszkleń codziennie Czyszczenie siedzisk Na bieżąco codziennie Mycie i dezynfekcja łazienek i sanitariatów Na bieżąco codzienie Mycie i dezynfekcja pomieszczeń szatni oraz pryszniców przy hali sportowej Na bieżąco codziennie Zapewnienie bieżącego zbierania wody we wszystkich pomieszczeniach natrysków, WC i w szatniach. Nieczystości stałe ze ściągaczy bezwzględnie muszą być wyrzucane do koszy, a nie zagarniane do kratek ściekowych Na bieżąco codziennie Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych -umywalki, baterie, kabiny natryskowe, miski klozetowe, pisuary, itp. Na bieżąco codziennie Mycie i dezynfekcja szafek ubraniowych codziennie Ściąganie kurzy z szafek ubraniowych codziennie Mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i ścian pokrytych płytkami ceramicznymi codziennie Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych Na bieżąco codziennie Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz codziennie Mycie i dezynfekcja podajników na mydło i papier toaletowy z zewnątrz codziennie Mycie luster Na bieżąco codziennie Mycie pomieszczeń kas codziennie Mycie pomieszczenie monitoringu - 1x tydzień Sprzątanie patio . Mycie dziedzińca Na bieżąco codziennie Odkurzanie wykładzin dywanowych, mat wejściowych Na bieżąco codziennie Wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi - codziennie Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz - codziennie Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń wejść z zewnątrz i od wewnątrz wysokości 2,40 m - codziennie Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń holi z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m - codziennie Mycie dostępnych przeszkleń hali basenowej od strony holu głównego i sali wielofunkcyjnej- do wysokości 2,40 m - codziennie Mycie i przecieranie przeszkleń schodów holi i balustrad dwustronnie - 2 x na tydzień Czyszczenie barierek, poręczy i parapetów - codziennie Mycie szyb i przeszkleń do pełnej wysokości dziedzińca 1 x rok Sprzątanie części edukacyjnej Mycie holi, szatni codziennie Mycie głównych klatek schodowych i korytarzy codziennie Odkurzanie wykładzin dywanowych, mat wejściowych Na bieżąco codziennie Wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi - codziennie Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz - codziennie Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń wejść z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m - codziennie Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń holi z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m - codziennie Mycie okien, grzejników c.o. - 1x miesiąc Mycie i przecieranie przeszkleń schodów holi i balustrad dwustronnie - 2 x na tydzień Czyszczenie barierek, poręczy i parapetów wewnątrz budynku - codziennie Mycie sal dydaktycznych, podłóg, mebli, siedzisk, sprzętu codziennie Mycie i dezynfekcja łazienek i sanitariatów Na bieżąco codziennie Mycie pomieszczeń kas - codziennie Czyszczenie bramek wyjściowych wykonanych ze stali - codziennie Mycie i dezynfekcja pomieszczenia przeznaczonego do zabawy dla dzieci Na bieżąco codziennie Czyszczenie fug w pomieszczeniach pokrytych płytkami na podłogach i na ścianach oraz w narożnikach tych pomieszczeń i w miejscach trudnodostępnych codziennie Dezynfekcja hali basenowej oraz pomieszczeń szatni damskiej i męskiej oraz sanitariatów w szatniach. codziennie Wykonawca odpowiada za spowodowane przez niego i jego pracowników zanieczyszczanie wody basenu oraz pozostawianie innych zanieczyszczeń - we wzorze umowy określone zostały kary umowne określone dla Wykonawcy, który w szczególności zanieczyścił wodę i nieckę basenu oraz który niewłaściwie wykonał usługi czyszczenia. Wykonawca wyposaży swoich pracowników w jednolite, estetyczne ubrania z nazwą Firmy i identyfikatorem pracownika..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOLCOM-BAYARD Sp. z o.o., ul. Janickiego 20b, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 248400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 248400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 346447,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.