eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby projektu INFOMAT-E oraz akcesoriów - numer postępowaniaFH/ 01/ 03/ 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-08

Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby projektu INFOMAT-E oraz akcesoriów - numer postępowania: FH/ 01/ 03/ 10
Numer ogłoszenia: 79089 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG , ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice, woj. śląskie, tel. 032/2007700, faks 032 2007701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.emag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby projektu INFOMAT-E oraz akcesoriów - numer postępowania: FH/ 01/ 03/ 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów oraz oprogramowania, których rodzaj, parametry techniczne oraz ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.21.30.00-5, 30.23.71.40-2, 30.21.15.00-6, 30.23.61.10-6, 30.23.40.00-8, 30.23.71.00-0, 30.23.71.35-4, 30.23.31.50-7, 30.23.74.60-1, 48.70.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana bedzie na podstawie złożonego oświadczenia o treści określonej w Załączniku nr 5 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana bedzie na podstawie złożonego oświadczenia o treści określonej w Załączniku nr 5 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana bedzie na podstawie złożonego oświadczenia o treści określonej w Załączniku nr 5 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana bedzie na podstawie złożonego oświadczenia o treści określonej w Załączniku nr 5 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonywana bedzie na podstawie złożonego oświadczenia o treści określonej w Załączniku nr 5 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.emag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG 40-189 Katowice ul. Leopolda 31 Dział Handlowy, pok. 123.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG 40-189 Katowice, ul. Leopolda 31 Recepcja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drukarka brajlowska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompaktowe urządzenie drukujące tekst brajlowski (dwustronnie) oraz wypukłą grafikę - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputer nettop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer nettop (typ BOX) - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy podzespołów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Płyta główna - 3 szt 2.Procesor Intel DualCore E6300 BOX lub równoważny procesor dwurdzeniowy kompatybilny z płytą główną opisaną w pkt 1 - 3 szt 3.Ram DDR2/2x2GB/1066 - 3 szt 4.HD SATA 160 GB 2.5 - 3 szt 5.Wentylator - 3 szt 6.Przejściówka ATX 20/24pin - 3 szt 7.Przedłużacz USB 3m - 3 szt 8.Napęd DVD SATA - 3 szt 9.Windows 7 Professional 64bit - 2 szt 10.Windows 7 Professional 64bit BOX - 1 szt 11.Karta WiFi - 3 szt 12.Antena - 3 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.61.10-6, 30.21.15.00-6, 30.23.71.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Klawiatury przemysłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klawiatura przemysłowa do zastosowania w kioskach internetowych - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.60-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Adobe Flash CS4 Pro PL Win (1 licencja) lub równoważny 2.Altova SemanticWorks 2010 + SMP (1 year), Installed Users (5) lub równoważny 3.iMindMap PRO (3 licencje) lub równoważny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.mysz Logitech LX8 Cordless Laser Mouse lub równoważna - 1 szt 2.dysk Seagate FreeAgentGo 320GB 8MB 5400rpm USB2.0 2,5 cala lub równoważny - 1 szt 3.Kingston 16 GB USB 2.0 DT 410 Data Traveler DT410/16 GB lub równoważny - 1 szt 4.PENDRIVE-8G Pamięć Flash lub równoważna - 2 szt 5. A4-TECH X6-60MD zielona lub równoważna - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.45.00-3, 30.23.71.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.