eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Remont pomieszczeń biurowych oraz korytarzy wraz z wymianą instalacji c.o. i elektrycznej. Wykonanie instalacji monitoringu w PdOZ oraz dostosowanie pomieszczeń kancelarii tajnych do obowiązujących przepisów w obiekcie Komendy Powiatowej Policji w Żurominie - nr postępowania 38/13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-16

Radom: Remont pomieszczeń biurowych oraz korytarzy wraz z wymianą instalacji c.o. i elektrycznej. Wykonanie instalacji monitoringu w PdOZ oraz dostosowanie pomieszczeń kancelarii tajnych do obowiązujących przepisów w obiekcie Komendy Powiatowej Policji w Żurominie - nr postępowania 38/13
Numer ogłoszenia: 79073 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153134 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych oraz korytarzy wraz z wymianą instalacji c.o. i elektrycznej. Wykonanie instalacji monitoringu w PdOZ oraz dostosowanie pomieszczeń kancelarii tajnych do obowiązujących przepisów w obiekcie Komendy Powiatowej Policji w Żurominie - nr postępowania 38/13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont pomieszczeń biurowych i korytarzy wraz z wymianą instalacji c.o. i elektrycznej. Wykonanie instalacji monitoringu w P d OZ Komendy Powiatowej Policji w Żurominie w zakresie robót budowlanych sklasyfikowanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych. Podstawa opracowania zlecenie Inwestora obowiązujące normy i przepisy. Zakres robót remontowych wymiana drzwi, wykonanie tynków uzupełniających kat. III na ościeżach drzwiowych, zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach pomieszczeń i korytarzy, wykonanie podłóg i posadzek , licowanie ścian glazurą, dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą lateksową z gruntowaniem (kolor jasny żółty), roboty rozbiórkowe ścianek działowych, wykonanie ścianek działowych, wywiezienie i utylizacja gruzu oraz materiałów z rozbiórki na odległość 5 km demontaż istniejących starych kotłów c.o. o pow. Grzewczej 8m2 - szt. 2, wraz z osprzętem, demontaż zaworów i zasuw, demontaż pomp, demontaż izolacji termicznej czopucha i rur w pomieszczeniu kotłowni i jej utylizacja na koszt wykonawcy, demontaż rurociągów stalowych, w tym rozdzielaczy, demontaż czopucha i przewodu wentylacyjnego wywiezienie zdemontowanych materiałów metalowych do punktu skupu złomu, a uzyskane środki finansowe przekazać na konto Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu, montaż rurociągów, montaż armatury, montaż rozdzielaczy, przeniesienie licznika ciepła oraz zaworów odcinających przyłącze od instalacji wewnętrznej, połączenie nowej instalacji z instalacją zewnętrzną, badania instalacji, wykonanie izolacji termicznej, regulacja działania instalacji c.o. - na gorąco, po rozpoczęciu sezonu grzewczego, demontaż rur stal. ocynk (wodociągowych), demontaż umywalek, misek ustępowych, spłuczek i zlewozmywaków, demontaż armatury, montaż rurociągów wodociągowych z tworzyw sztucznych, montaż armatury, biały montaż, wykonanie izolacji termicznej, regulacja działania instalacji, wykonanie instalacji sygnalizacji i napadu w kancelarii tajnej , wykonanie sygnalizacji pożarowej w kancelarii tajnej, wykonanie instalacji sygnalizacji włamania i napadu w archiwum niejawnym, wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru i monitoringu w archiwum niejawnym. Opis obiektu Obiekt główny o trzech kondygnacjach naziemnych, niepodpiwniczony. Stropodach wentylowany, kryty papa termozgrzewalną, obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej, rynny i rury spustowe z blachy powlekanej. W okresie wcześniejszym wykonano następujące roboty: wymieniono stolarkę okienną, termomodernizację obiektu budowlanego, wyremontowano dach, wymieniono stolarkę drzwiową w korytarzu II p. Obiekt budowlany wyposażony jest w następujące instalacje : wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną, alarmową, telekomunikacyjną, p. poż. Próby i odbiory należy przeprowadzić zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w STWiOR. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z zaleceniami producentów materiałów i urządzeń, sztuką budowlaną, odpowiednimi normami oraz przepisami BHP oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami. Materiały powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.47 - Instalowanie krat 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane DOMEX Spółka z o.o., ul. Targowa 21, 09-300 Żuromin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 470792,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 503632,53

  • Oferta z najniższą ceną: 503632,53 / Oferta z najwyższą ceną: 507191,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.