eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Część nr 1 zakup i dostawa odczynników do badań koagulologicznych do analizatora BIOKSEL 6000, serwis analizatora Część nr 2 zakup i dostawa testów lateksowych. Część nr 3 zakup i dostawa pasków do analizy moczu do aparatu zamawiającego tj. do analizatora CLINITEK ADVANTUS, serwis analizatora. Część nr 4 drobny sprzęt laboratoryjny.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Warszawa: Część nr 1 zakup i dostawa odczynników do badań koagulologicznych do analizatora BIOKSEL 6000, serwis analizatora Część nr 2 zakup i dostawa testów lateksowych. Część nr 3 zakup i dostawa pasków do analizy moczu do aparatu zamawiającego tj. do analizatora CLINITEK ADVANTUS, serwis analizatora. Część nr 4 drobny sprzęt laboratoryjny.
Numer ogłoszenia: 79058 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21271 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 590 09 23, faks 22 812 07 96.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część nr 1 zakup i dostawa odczynników do badań koagulologicznych do analizatora BIOKSEL 6000, serwis analizatora Część nr 2 zakup i dostawa testów lateksowych. Część nr 3 zakup i dostawa pasków do analizy moczu do aparatu zamawiającego tj. do analizatora CLINITEK ADVANTUS, serwis analizatora. Część nr 4 drobny sprzęt laboratoryjny..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań koagulologicznych do analizatora bioksel 6000, rocznik 2013. Odczynniki winny być dopuszczone przez producenta analizatora. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia, dostawy przedstawiono w kosztorysie ofertowym (Zał. nr 2.1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby odczynniki dostarczać do laboratorium w Przychodni Rejonowej nr 1 w W-wie przy ul. J. Strusia 4/8. Niedopuszczalna jest zmiana aplikacji fabrycznych analizatora w celu stosowania oferowanych przez Wykonawcę odczynników. Poza dostawą odczynników Wykonawca zapewni, podczas trwania umowy: a. bieżący serwis analizatora bioksel 6000 ( rok produkcji 2013 ) b. niezbędne przeglądy techniczne ( raz w roku) i jeżeli dotyczy tzw. roczny zestaw przeglądowy z wymianą podstawowych części zużywalnych c. usuwanie, według potrzeb wszelkich awarii. W przypadku awarii aparatu i konieczności wymiany części Wykonawca pisemnie uzgodni z zamawiającym ich koszt. Koszt części wymienionych w związku z awarią nie wchodzi w cenę oferty. Koszty pozostałe, o których mowa w poz. 3.1.1 ust. 2 a , 2b i 2c, poza ceną części należy uwzględnić w cenie oferty. Serwis musi posiadać autoryzację producenta analizatora. CZEŚĆ 2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów lateksowych. Zamawiający wymaga spełnienia przez testy lateksowe parametrów granicznych określonych w zestawieniu wymaganych parametrów granicznych testów lateksowych w zał. nr 3 do SIWZ. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiono również w kosztorysie ofertowym ZAŁĄCZNIK NR 2.2 do SIWZ; Zamawiający wymaga, aby testy dostarczać do laboratorium w Przychodni Rejonowej nr 1 w W-wie przy ul. J. Strusia 4/8. CZEŚĆ 3 a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pasków do analizy moczu do analizatora CLINITEK ADVANTUS. Zamawiający wymaga spełnienia przez paski parametrów granicznych określonych w zestawieniu wymaganych parametrów granicznych pasków do moczu w zał. nr 4 do SIWZ. b) Poza dostawą pasków Wykonawca zapewni, podczas trwania umowy: bieżący serwis aparatu CLINITEK ADVANTUS ( rok produkcji 2011) oraz niezbędne przeglądy techniczne ( 1 raz w roku) udział w kontroli zewnątrz - laboratoryjnej. Jeden przegląd techniczny obejmuje wymianę 2 żarówek, stolika stałego, stolika ruchomego, popychacza, czyszczenie obudowy , wnętrza, mechanizmu, czujników optycznych, drukarki. Ponadto przegląd obejmuje wszelkie kontrole pomiarowe, regulacje, kalibracje, wymianę materiałów zużywalnych, wykonanie testów kontrolnych, dojazd do zamawiającego itp., c) usuwanie, według potrzeb wszelkich awarii. W przypadku awarii aparatu i konieczności wymiany części Wykonawca pisemnie uzgodni z zamawiającym ich koszt. Koszt części wymienionych w związku z awarią nie wchodzi w cenę oferty. Koszty pozostałe, o których mowa w poz. 3.1.3.lit.a) i b) i c) bez kosztów części - należy uwzględnić w cenie oferty. Serwis musi posiadać autoryzację producenta aparatu. Niedopuszczalna jest zmiana aplikacji fabrycznych aparatu w celu stosowania oferowanych przez Wykonawcę odczynników. Wykonawca dostarczy paski do aparatu CLINITEK ADVENTUS dopuszczone przez producenta analizatora. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w kosztorysie ofertowym ZAŁĄCZNIK NR 2.3 do SIWZ oraz w zestawieniu parametrów technicznych - granicznych pasków do moczu ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ. CZEŚĆ 4 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w kosztorysie ofertowym ZAŁĄCZNIK NR 2.4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby drobny sprzęt laboratoryjny dostarczać do laboratorium w Przychodni Rejonowej nr 1 w W-wie przy ul. J. Strusia 4/8. 3.2 Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i użytku na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 876 ze zm.) i posiadać deklarację zgodności CE - dotyczy wszystkich części. 3.3 Wykonawca udzieli min. 6 miesięcznego terminu ważności na dostarczony towar - dot. wszystkich części. 3.4 Odczynniki, kontrole, kalibratory,.., paski, testy muszą posiadać karty charakterystyk - dotyczy części 1-3..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zakup i dostawa odczynników do badań koagulologicznych do analizatora BIOKSEL6000, serwis analizatora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIOKSEL Sp. z o.o., ul. Kaliowa 3, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32430,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29959,20

  • Oferta z najniższą ceną: 29959,20 / Oferta z najwyższą ceną: 29959,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zakup i dostawa pasków do analizy moczu do aparatu zamawiającego tj. do analizatora CLINITEK ADVANTUS, serwis analizatora.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Diag-Med Grażyna Konecka, ul. Ryżowa 51, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54772,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60863,40

  • Oferta z najniższą ceną: 60863,40 / Oferta z najwyższą ceną: 60863,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Drobny sprzęt laboratoryjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIOMAXIMA S.A., ul. Vetterów 5, 20-277 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16355,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18127,51

  • Oferta z najniższą ceną: 16999,46 / Oferta z najwyższą ceną: 16999,46

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.