Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Warszawa: Dostawa urządzeń medycznych II - SPL/15/ZP/PN/S/2009
Numer ogłoszenia: 79055 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8258221, faks 022 6874170.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych II - SPL/15/ZP/PN/S/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych dla potrzeb Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 31 w 00-911 Warszawie.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Pakiet A - Urządzenia okulistyczne
Pakiet B - Radiowizjograf i endometry
Pakiet C - Drobny sprzęt medyczny
Pakiet D - Meble medyczne
Pakiet E - Endoskop.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.11.15.00 - Stomatologiczne aparaty rentgenowskie 33.19.20.00 - Meble medyczne 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze 33.16.81.00 - Endoskopy 33.13.40.00 - Akcesoria endodontyczne 33.12.60.00 - Urządzenia stomatologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne każdy Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia następujące warunki:
1. Warunki potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust.1oraz ust. 2 pkt.1.
2. Warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia:
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- w okresie ostatnich 3 pełnych lat wykonał z należytą starannością minimum 3 dostawy urządzeń medycznych /stomatologicznych.
3. Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, z własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczenia w postaci elektronicznej z podpisem elektronicznym. Brak podpisu osoby upoważnionej oznaczać będzie nieważność oświadczenia.
4. Wymagania odnoszące się do Wykonawców składających ofertę wspólnie (art. 23 ustawy):
- warunki formalne uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców,
- warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione łącznie (sumarycznie) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
- jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
- Wykonawcy chcący łącznie ubiegać się o zamówienie muszą ustanowić pełno?mocnika do reprezentowania ich w przetargu.
5. Inne informacje, dokumenty i oświadczenia dotyczące sytuacji Wykonawcy i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on warunki uczestnictwa w postępowaniu:
- złoży ofertę zgodną z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy,
- akceptuje warunki umowne załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 00 -911 Warszawa, ul. Nowowiejska 31
- Kancelaria (III piętro, p. 316).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 00 -911 Warszawa, ul. Nowowiejska 31 - Kancelaria (III piętro, p. 316).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet A - Urządzenia okulistyczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet B - Radiowizjograf i endometry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.15.00-6, 33.13.40.00-8, 33.12.60.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet C - Drobny sprzęt medyczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 38.42.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet D.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet D - Meble medyczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet E.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet E - Endoskop.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.81.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE
- Dostawa nowoczesnego aparatu USG z 4 sondami dla Przychodni Specjalistycznej w Tarnobrzegu
- Zakup mebli medycznych w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- Modernizacja oddziałów szpitalnych w budynku "C" w celu dostosowania ich do obowiązujących przepisów - Oddział Chirurgii Onkologicznej i Chirurgii Ogólnej w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku
- Dostawa sprzętu medycznego, zamrażarek, chłodziarek i tabletkarki uderzeniowej w 4 pakietach
- "Dostawa 2 aparatów USG dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.