Kielce: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz remont nawierzchni dziedzińca, drogi wewnętrznej i miejsc postojowych przy budynku Komendy Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3B
Numer ogłoszenia: 79046 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Straży Miejskiej w Kielcach , ul. Ogrodowa 3B, 25-024 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3442240, faks 041 3611813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz remont nawierzchni dziedzińca, drogi wewnętrznej i miejsc postojowych przy budynku Komendy Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3B.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz remont nawierzchni dziedzińca, drogi wewnętrznej i miejsc postojowych przy budynku Komendy Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3B 1. Zakres robót obejmuje: 1) Utwardzenie placu kostką betonową 2) Roboty przygotowawcze i ziemne 3) Odwodnienie 4) Roboty towarzyszące 5) Inwentaryzację powykonawczą 2. Do wykonawcy robót należy ponadto: 1) Zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót 2) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót 3) Urządzenie zaplecza budowy 4) Bieżąca obsługa geodezyjna 5) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej 6) Spisanie protokółów odbioru z gestorami mediów (według potrzeb) 7) Roboty należy prowadzić w taki sposób aby umożliwić bezpieczne poruszanie się pracowników oraz petentów 3. Opis przedmiotu zamówienia (przedmiar robót) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych. 2. Spełniają warunki dodatkowe określone Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dysponują osobami o kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek ten spełniony będzie jeżeli Wykonawca: 1) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty polegające na utwardzeniu terenu każda o powierzchni minimum 900m2 wraz z budową minimum jednego przyłącza kanalizacji deszczowej na kwotę odpowiadającą sumie złożonej oferty lub wyższą (Zamawiający dopuszcza wykonanie zakresu kanalizacji deszczowej przy udziale podwykonawcy) z podaniem ich powierzchni, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane roboty zostały wykonane należycie. 2) dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach a ponadto wskaże, co najmniej po jednej osobie lub jedną osobę posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (ksero uprawnień) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (ksero uprawnień) 4. Dysponuje odpowiednim sprzętem oraz środkami potrzebnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - co najmniej na kwotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (cenie oferowanej) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w Warunki Wykonawca spełnił, a Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów a w przypadku ujawnienia podstaw do ich wykluczenia, Wykonawcy ci zostaną wykluczeni..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu i warunków Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2) Wykaz zrealizowanych robót budowlanych Do wykazu muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane należycie. 3) Wykaz osób o których mowa w rozdziale IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (kserokopie posiadanych uprawnień) 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne a także społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniu lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę co najmniej odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (cenie oferowanej) - aktualna na czas realizacji zamówienia. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kserokopii (za wyjątkiem pełnomocnictwa) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - gwarancja - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Straży Miejskiej
ul. Ogrodowa 3B
25-024 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 08:30, miejsce: Komenda Straży Miejskiej ul. Ogrodowa 2B pok.14 25-024 kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Realizacja robót nawierzchniowych i niezbędnych elementów infrastruktury technicznej przy Pawilonie "G" Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach ul. Artwińskiego
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych i sal konferencyjnych na szkolenie dla kuratorów zawodowych zatrudnionych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny)
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- Usługi związane z serwisem i kalibracją bezkontaktowych urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: ALCOSCAN/PROMILER AL1100F, PROMILER IBLOW, AL4000/AL4000V
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA BADANIA SPOŁECZNEGO PN. "BADANIE POTENCJAŁU JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Z WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W ZAKRESIE ROZWOJU USŁUG SPOŁECZNYCH W OBSZARZE PIECZY ZASTĘPCZEJ"
- Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- Modernizacja nawierzchni drogi leśnej nr 46 w leśnictwie Kamieńczyk
- Budowa chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej Nr 1 206 R Wola Raniżowska w km 2 + 060 - 2 + 767
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą (II)
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.