eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz remont nawierzchni dziedzińca, drogi wewnętrznej i miejsc postojowych przy budynku Komendy Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3B

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Kielce: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz remont nawierzchni dziedzińca, drogi wewnętrznej i miejsc postojowych przy budynku Komendy Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3B
Numer ogłoszenia: 79046 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Straży Miejskiej w Kielcach , ul. Ogrodowa 3B, 25-024 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3442240, faks 041 3611813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz remont nawierzchni dziedzińca, drogi wewnętrznej i miejsc postojowych przy budynku Komendy Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz remont nawierzchni dziedzińca, drogi wewnętrznej i miejsc postojowych przy budynku Komendy Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3B 1. Zakres robót obejmuje: 1) Utwardzenie placu kostką betonową 2) Roboty przygotowawcze i ziemne 3) Odwodnienie 4) Roboty towarzyszące 5) Inwentaryzację powykonawczą 2. Do wykonawcy robót należy ponadto: 1) Zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót 2) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót 3) Urządzenie zaplecza budowy 4) Bieżąca obsługa geodezyjna 5) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej 6) Spisanie protokółów odbioru z gestorami mediów (według potrzeb) 7) Roboty należy prowadzić w taki sposób aby umożliwić bezpieczne poruszanie się pracowników oraz petentów 3. Opis przedmiotu zamówienia (przedmiar robót) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych. 2. Spełniają warunki dodatkowe określone Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dysponują osobami o kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek ten spełniony będzie jeżeli Wykonawca: 1) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty polegające na utwardzeniu terenu każda o powierzchni minimum 900m2 wraz z budową minimum jednego przyłącza kanalizacji deszczowej na kwotę odpowiadającą sumie złożonej oferty lub wyższą (Zamawiający dopuszcza wykonanie zakresu kanalizacji deszczowej przy udziale podwykonawcy) z podaniem ich powierzchni, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane roboty zostały wykonane należycie. 2) dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach a ponadto wskaże, co najmniej po jednej osobie lub jedną osobę posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (ksero uprawnień) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (ksero uprawnień) 4. Dysponuje odpowiednim sprzętem oraz środkami potrzebnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - co najmniej na kwotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (cenie oferowanej) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w Warunki Wykonawca spełnił, a Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów a w przypadku ujawnienia podstaw do ich wykluczenia, Wykonawcy ci zostaną wykluczeni..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu i warunków Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2) Wykaz zrealizowanych robót budowlanych Do wykazu muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane należycie. 3) Wykaz osób o których mowa w rozdziale IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (kserokopie posiadanych uprawnień) 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne a także społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniu lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę co najmniej odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (cenie oferowanej) - aktualna na czas realizacji zamówienia. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kserokopii (za wyjątkiem pełnomocnictwa) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - gwarancja - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Straży Miejskiej ul. Ogrodowa 3B 25-024 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 08:30, miejsce: Komenda Straży Miejskiej ul. Ogrodowa 2B pok.14 25-024 kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.