eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na demontażu ok. 250 ton wyrobów azbestowych (m.in. eternitu) z nieruchomości położonych na terenie powiatu obornickiego, ich odbiór, przetransportowanie i przekazanie na składowisko posiadające zezw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Oborniki: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na demontażu ok. 250 ton wyrobów azbestowych (m.in. eternitu) z nieruchomości położonych na terenie powiatu obornickiego, ich odbiór, przetransportowanie i przekazanie na składowisko posiadające zezwolenie na ich unieszkodliwianie.
Numer ogłoszenia: 79038 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Obornikach , ul. 11 Listopada 2a, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.starostwo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na demontażu ok. 250 ton wyrobów azbestowych (m.in. eternitu) z nieruchomości położonych na terenie powiatu obornickiego, ich odbiór, przetransportowanie i przekazanie na składowisko posiadające zezwolenie na ich unieszkodliwianie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiat Obornicki organizuje prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, głównie eternitu. Powiat zgromadził określoną kwotę na dopłaty dla właścicieli nieruchomości, na których znajduje się eternit, chcących wymienić pokrycia dachowe. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na demontażu eternitu z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz ich transporcie i przekazaniu na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest. Kwota jaką dysponuje Powiat pozwala na określoną dopłatę do demontażu, transportu i składowania ok. 250 ton eternitu. Dopuszcza się możliwość dopłaty do niepełnego zakresu pracy tj. odbioru, transportu i składowania. Zamawiający zastrzega, że wielkość zamówienia może nie być zrealizowana w całości ze względu na brak wniosków osób zainteresowanych usuwaniem wyrobów zawierających azbest. Realizacja zamówienia będzie przebiegać na terenie nieruchomości zlokalizowanych w gminach Oborniki, Rogoźno i Ryczywół..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełniają wszystkie wymagania wynikające z art. 22 ww. ustawy, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane wyżej musi spełniać każdy z wykonawców składających wspólną ofertę czyli żaden z członków konsorcjum nie może podlegać wykluczeniu. 2.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.Zaoferują realizację zamówienia na warunkach określonych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Upoważnienie w formie pisemnej dla osoby podpisującej ofertę wraz z załącznikami, o ile nie wynika ono z dokumentów wymaganych powyżej. 3.Aktualnego świadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Decyzję administracyjną zezwalającą na wytwarzanie na terenie powiatu obornickiego odpadów azbestowych w ilościach nie mniejszych niż możliwe do wytworzenia w wyniku realizacji składanej oferty. 6.mowę podpisaną ze składowiskiem odpadów gwarantującą ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji zamówienia. 7.Wykaz środków transportu jakimi dysponuje oferent wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewozowej o udźwigu pow. 1 tony. 8.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich przeszkolenie w zakresie przedmiotu zamówienia. 9.Wykaz osób upoważnionych do kontaktów w okresie realizacji zamówienia. 10.Oświadczenie o spełnieniu kryteriów wymaganych w rozporządzeniach: -Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn.23.10.2003r. Dz. U. Nr 192 poz.1876 w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest. -Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02.04.2004r. Dz. U. Nr 71 poz.649 w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest. -Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 14.10.2005r. Dz. U. Nr 216, poz. 1824 w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programie szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów. 11.Zaświadczenie ADR. 12.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności z tytułu szkód w środowisku na kwotę min. 100.000,00 zł. 13.Zaakceptowany projekt umowy. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie oceniany według; 1. Dokumenty o których mowa wyżej, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. Dz. U. z 2006r. nr 87 poz. 605 i mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. 3. Zgodnie z art. 26 ust.3 Pzp. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4.Zamawiający wzywa także, (art.26 ust.4 Pzp.) w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.oborniki.starostwo.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. 11 Listopada 2a 64-600 Oborniki, pok. 209.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.